Gå til innhold

En eller to streker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er jeg VELDIG trøtt eller så ser jeg syner xD haha.. Er det bare jeg som ser to streker her?

 

 

 



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk :)



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

2 streker, uten tvil. Gratulerer!



Anonymous poster hash: ac843...f64
Skrevet

Tja. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg kan ane en svaaaaak strek. Var dette på morgenurin? Er du langt over IKM?

 

Anonymous poster hash: b3a59...db3

Skrevet

Du er gravid :)

 

Anonymous poster hash: f7b41...c61

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Skyggestrek er det ihvertfall ikke da den har farge! Du er nok gravid ja ;)

Skrevet

Min test såg slik ut, er no 26+1 :) 
Ta ein test om nokre dagar, får nok skikkelig svar då. 



Anonymous poster hash: e93c2...c2e
Skrevet

Nei, dette vart tatt litt ut på dagen :)

 

Skulle hatt TR på søndag.



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

Nei, dette vart tatt litt ut på dagen :) Skulle hatt TR på søndag. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1

Da er du nok gravid. :)

Prøv en ny test imorgen, eller om et par dager.

 

Anonymous poster hash: b3a59...db3

Skrevet

Jeg ser to streker😊 Gratulerer!

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta en ny test i morgen tidlig, sånn at jeg får tatt morgenurin. Også skal jeg til legen på mandag for noe annet, kan ta en ny test der igjen da for å være heeeelt sikker :) men takk, tør ikke håpe så alt for mye enda :)



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

Test om igjen i morgen tidlig på morgenurin du :)

 

Anonymous poster hash: c184e...d42

Skrevet

Jeg ser to

Skrevet

 

Nei, dette vart tatt litt ut på dagen :)

 

Skulle hatt TR på søndag.

 

Anonymous poster hash: c1bf4...0c1

Du er nok gravid 😊 hva er TR?

 

Anonymous poster hash: a0a04...dcb

Skrevet

TR - Tante Rød :P



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

Hmmmm.... Ville ikke stolt på den der, ta en ny i morgen tidlig..

 

Anonymous poster hash: 395ae...eab

Skrevet

Grattis :)

 

Anonymous poster hash: ad48e...fc6

Skrevet

Nei jeg klarer ikke å stole på den 100% , derfor skal jeg ta en ny i morgen tidlig. 

Men syns det er litt spennende da jeg syns jeg ser 2 streker der, derfor ville jeg vite om det var fler enn jeg som så det :D



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

Kjøpte to pk a1 sine tester, så testet igjen idag. Den var negativ, så det var det, ingen antydning i det hele tatt at den var positiv.

TR er nok bare forsinket, og det hele var nok en ønsketenkning. :)



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

 

Kjøpte to pk a1 sine tester, så testet igjen idag. Den var negativ, så det var det, ingen antydning i det hele tatt at den var positiv.

TR er nok bare forsinket, og det hele var nok en ønsketenkning. :)

 

Anonymous poster hash: c1bf4...0c1

 

Bare vær obs på at de testene bruker tid på å bli positive.... min erfaring. Tok selv den testen for noen uker siden og fikk negativt svar. Tok også en digital og fikk "gravid". Etter 5-10 min ble a1 testen positiv også.....

 

Anonymous poster hash: b3964...0ef

Skrevet

De dere A1 testene stoler jeg ikke på. Var selv nesten 6 uker på vei før jeg så en strek.

 

Bruk CB +, dig eller Docmorris, mye bedre å stole på.

 

Men jeg ser to streker.... :) 



Anonymous poster hash: 85108...390
Skrevet

Vel nå håper jeg i grunn den er negativ da mannen har sagt han håper det ikke er noe der, og kaller det et problem.

*litt knust* for øyeblikket.



Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Skrevet

 

Vel nå håper jeg i grunn den er negativ da mannen har sagt han håper det ikke er noe der, og kaller det et problem.

*litt knust* for øyeblikket.

 

Anonymous poster hash: c1bf4...0c1

 

Ser den, men ta en digital også du. Eller hvertfall en annen vanlig test. Sjekk a1 testen nå, kanskje den har blitt positiv.

 

Anonymous poster hash: b3964...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...