Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Enten er jeg VELDIG trøtt eller så ser jeg syner xD haha.. Er det bare jeg som ser to streker her? Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Ok. Takk Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 2 streker, uten tvil. Gratulerer! Anonymous poster hash: ac843...f64
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Tja. Ikke for å gi deg forhåpninger, men jeg kan ane en svaaaaak strek. Var dette på morgenurin? Er du langt over IKM? Anonymous poster hash: b3a59...db3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Du er gravid Anonymous poster hash: f7b41...c61
Gjest Trulte med to små Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Skyggestrek er det ihvertfall ikke da den har farge! Du er nok gravid ja
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Min test såg slik ut, er no 26+1 Ta ein test om nokre dagar, får nok skikkelig svar då. Anonymous poster hash: e93c2...c2e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Nei, dette vart tatt litt ut på dagen Skulle hatt TR på søndag. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 Nei, dette vart tatt litt ut på dagen Skulle hatt TR på søndag. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1 Da er du nok gravid. Prøv en ny test imorgen, eller om et par dager. Anonymous poster hash: b3a59...db3
Sint naken biltyv Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Jeg ser to streker😊 Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #12 Skrevet 27. november 2014 Tenkte jeg skulle ta en ny test i morgen tidlig, sånn at jeg får tatt morgenurin. Også skal jeg til legen på mandag for noe annet, kan ta en ny test der igjen da for å være heeeelt sikker men takk, tør ikke håpe så alt for mye enda Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #13 Skrevet 27. november 2014 Test om igjen i morgen tidlig på morgenurin du Anonymous poster hash: c184e...d42
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #16 Skrevet 27. november 2014 Nei, dette vart tatt litt ut på dagen Skulle hatt TR på søndag. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1 Du er nok gravid 😊 hva er TR? Anonymous poster hash: a0a04...dcb
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #17 Skrevet 27. november 2014 TR - Tante Rød Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #18 Skrevet 27. november 2014 Hmmmm.... Ville ikke stolt på den der, ta en ny i morgen tidlig.. Anonymous poster hash: 395ae...eab
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #19 Skrevet 27. november 2014 Grattis Anonymous poster hash: ad48e...fc6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #20 Skrevet 27. november 2014 Nei jeg klarer ikke å stole på den 100% , derfor skal jeg ta en ny i morgen tidlig. Men syns det er litt spennende da jeg syns jeg ser 2 streker der, derfor ville jeg vite om det var fler enn jeg som så det Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #21 Skrevet 28. november 2014 Kjøpte to pk a1 sine tester, så testet igjen idag. Den var negativ, så det var det, ingen antydning i det hele tatt at den var positiv. TR er nok bare forsinket, og det hele var nok en ønsketenkning. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #22 Skrevet 28. november 2014 Kjøpte to pk a1 sine tester, så testet igjen idag. Den var negativ, så det var det, ingen antydning i det hele tatt at den var positiv. TR er nok bare forsinket, og det hele var nok en ønsketenkning. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1 Bare vær obs på at de testene bruker tid på å bli positive.... min erfaring. Tok selv den testen for noen uker siden og fikk negativt svar. Tok også en digital og fikk "gravid". Etter 5-10 min ble a1 testen positiv også..... Anonymous poster hash: b3964...0ef
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #23 Skrevet 28. november 2014 De dere A1 testene stoler jeg ikke på. Var selv nesten 6 uker på vei før jeg så en strek. Bruk CB +, dig eller Docmorris, mye bedre å stole på. Men jeg ser to streker.... Anonymous poster hash: 85108...390
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #24 Skrevet 28. november 2014 Vel nå håper jeg i grunn den er negativ da mannen har sagt han håper det ikke er noe der, og kaller det et problem. *litt knust* for øyeblikket. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #25 Skrevet 28. november 2014 Vel nå håper jeg i grunn den er negativ da mannen har sagt han håper det ikke er noe der, og kaller det et problem. *litt knust* for øyeblikket. Anonymous poster hash: c1bf4...0c1 Ser den, men ta en digital også du. Eller hvertfall en annen vanlig test. Sjekk a1 testen nå, kanskje den har blitt positiv. Anonymous poster hash: b3964...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå