Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #26 Skrevet 27. november 2014 Vi brukte bare liberobleier på barna våre og de holdt godt om dagen. I perioder lakk de på natta og da fortsatte vi med tapebleier, men gikk opp en størrelse på natta. De tisset rett og slett for mye. Kiloanvisningen på bleiene er veiledende, ikke noen fasit på hvilken størrelse som er riktig. Hvis ikke rema har større størrelser, så ville jeg prøvd et annet merke med tape i større størrelse. Anonymous poster hash: 1b5bf...e9c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #27 Skrevet 27. november 2014 Vi brukte bare liberobleier på barna våre og de holdt godt om dagen. I perioder lakk de på natta og da fortsatte vi med tapebleier, men gikk opp en størrelse på natta. De tisset rett og slett for mye. Kiloanvisningen på bleiene er veiledende, ikke noen fasit på hvilken størrelse som er riktig. Hvis ikke rema har større størrelser, så ville jeg prøvd et annet merke med tape i større størrelse. Anonymous poster hash: 1b5bf...e9c Ja, det er mye tiss! De i bhg sier hun tisser lite i bhg.. Hadde foretrukket om det var tissing om dagen istedet, men... Det må jo være noen bleier som tåler store mengder urin. Anonymous poster hash: 0568c...6e2
MammantilNurket Skrevet 27. november 2014 #28 Skrevet 27. november 2014 Nurket (nå snart 1,5 år) tisser til tider i vilden sky og vi hadde en periode problemer med lekkasjer om natten. Ble anbefalt å bruke Coop sine bleier av DiB-damene. De fungerer kjempebra. Bruker Coop-bleie med en "Up and go" utenpå som en liten truse. Har ikke opplevd lekkasje siden vi begynte med det
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #29 Skrevet 27. november 2014 Takk Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #30 Skrevet 27. november 2014 Coop funker best på natt her. De tar store mengder og holder formen godt. Anonymous poster hash: 6fe2d...9d0 Takk, prøver coop hvis up and go ikke funker jeg har prøvd up & go flere netter nå, og blir skuffet hver gang... de lekker hver gang. Bruker til vanlig first price sine, str 4, og de holder hele natten. Men skulle ønske up & go funket bedre, de virker mye mer behagelige å ha på seg. Jeg kan heller ikke gå opp en str for da er de ikke stramme nok ved lårene. :s Finnes det andre gode bleietruser som ikke er libero? Anonymous poster hash: 28b04...c65 First price lekker som bare fy her, selv på dagtid. Har en hel pakke jeg ikke får brukt Up and go er Pampers, i allefall de vi har. Det er i allefall bleietruser Anonymous poster hash: 0568c...6e2 At det skal være så stor forskjell, da. hm... First price er det eneste som har vært bra nok her. Pampers sine vanlige bleier ble han veldig rød i rumpa av, og fikk i tillegg skikkelig rutenett-merker på rumpa. De har vi kuttet helt ut i hvert fall. Men kan hende bleietrusene deres er greie, kan jo teste dem en gang for å se. takk for tipset. Anonymous poster hash: 28b04...c65
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #31 Skrevet 27. november 2014 Coop funker best på natt her. De tar store mengder og holder formen godt. Anonymous poster hash: 6fe2d...9d0 Takk, prøver coop hvis up and go ikke funker jeg har prøvd up & go flere netter nå, og blir skuffet hver gang... de lekker hver gang. Bruker til vanlig first price sine, str 4, og de holder hele natten. Men skulle ønske up & go funket bedre, de virker mye mer behagelige å ha på seg. Jeg kan heller ikke gå opp en str for da er de ikke stramme nok ved lårene. :s Finnes det andre gode bleietruser som ikke er libero? Anonymous poster hash: 28b04...c65 First price lekker som bare fy her, selv på dagtid. Har en hel pakke jeg ikke får brukt :(Up and go er Pampers, i allefall de vi har. Det er i allefall bleietruser Anonymous poster hash: 0568c...6e2 At det skal være så stor forskjell, da. hm... First price er det eneste som har vært bra nok her. Pampers sine vanlige bleier ble han veldig rød i rumpa av, og fikk i tillegg skikkelig rutenett-merker på rumpa. De har vi kuttet helt ut i hvert fall. Men kan hende bleietrusene deres er greie, kan jo teste dem en gang for å se. takk for tipset. Anonymous poster hash: 28b04...c65 Ja, det er vel fordi ungene har forskjellig kroppstyper? Min er laaang for alderen, og slank. prøver pampers i natt, så,får vi se.. Hva gjør jeg med alle bleiene jeg ikke får brukt tro? Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #32 Skrevet 27. november 2014 Coop funker best på natt her. De tar store mengder og holder formen godt. Anonymous poster hash: 6fe2d...9d0 Takk, prøver coop hvis up and go ikke funker jeg har prøvd up & go flere netter nå, og blir skuffet hver gang... de lekker hver gang. Bruker til vanlig first price sine, str 4, og de holder hele natten. Men skulle ønske up & go funket bedre, de virker mye mer behagelige å ha på seg. Jeg kan heller ikke gå opp en str for da er de ikke stramme nok ved lårene. :s Finnes det andre gode bleietruser som ikke er libero? Anonymous poster hash: 28b04...c65 First price lekker som bare fy her, selv på dagtid. Har en hel pakke jeg ikke får brukt :(Up and go er Pampers, i allefall de vi har. Det er i allefall bleietruser Anonymous poster hash: 0568c...6e2 At det skal være så stor forskjell, da. hm... First price er det eneste som har vært bra nok her. Pampers sine vanlige bleier ble han veldig rød i rumpa av, og fikk i tillegg skikkelig rutenett-merker på rumpa. De har vi kuttet helt ut i hvert fall. Men kan hende bleietrusene deres er greie, kan jo teste dem en gang for å se. takk for tipset. Anonymous poster hash: 28b04...c65 Ja, det er vel fordi ungene har forskjellig kroppstyper? Min er laaang for alderen, og slank. prøver pampers i natt, så,får vi se.. Hva gjør jeg med alle bleiene jeg ikke får brukt tro? Anonymous poster hash: 0568c...6e2 Helsestasjonen her jeg bor tar gjerne i mot bleier (ubrukte sådane vel og merke ) kanskje de gjør det hos deg også? Lykke til med pampers i natt Anonymous poster hash: 28b04...c65
Anonym bruker Skrevet 28. november 2014 #33 Skrevet 28. november 2014 Takk, det gikk bra up and go holdt på tisset. Ja, kanskje helsestasjonen vil ha? Eller barnehagen? Kanskje jeg skal henge oppmlapp på bhg: bleier gis bort! Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #34 Skrevet 29. november 2014 Nei, nå lekker up and go.. Prøver coop XL Anonymous poster hash: 0568c...6e2
☆☆☆ Skrevet 29. november 2014 #35 Skrevet 29. november 2014 Coop sine bleier er omtrent like som rema, her brukar vi begge deler utan å foretrekke eine foran andre, og dei finst i ein storleik over 12-25 også.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #36 Skrevet 29. november 2014 Ja, jeg vet, men prøver en størrelse større siden jeg brukte 12-25 i rema sine bleier, de lekker, og de har ikke større. Coop har større, altså XL, og det er de jeg prøver nå... Anonymous poster hash: 0568c...6e2
SuperFries Skrevet 29. november 2014 #37 Skrevet 29. november 2014 REMA har nettopp kommet med str 1, 2 og 6. Tidligere hadde de kun str 3-5. Nr 6 er grønn. De holder på alt fram til nå her hos oss. Har en stor 2-åring som bruker de, og en slank 4-åring som fortsatt bruker bleie om natta. Ingen lekkasje ennå.
Frida79 Skrevet 29. november 2014 #38 Skrevet 29. november 2014 Vi brukte coop og Rema litt om hverandre fram til gutten nærmet seg året, men da ble det lekkasje hver natt. Prøvde Libero, men de var enda værre. Bruker bare Pampers nå, enten "baby dry" eller "easy up pants", begge i str 5, gutten er straks 18 mnd, var 12 kg og 83 cm for tre mnd siden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #39 Skrevet 29. november 2014 Vi brukte coop og Rema litt om hverandre fram til gutten nærmet seg året, men da ble det lekkasje hver natt. Prøvde Libero, men de var enda værre. Bruker bare Pampers nå, enten "baby dry" eller "easy up pants", begge i str 5, gutten er straks 18 mnd, var 12 kg og 83 cm for tre mnd siden.Jeg har prøvd 3 forskjellige fra Pampers og samtlige lekker Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2014 #40 Skrevet 29. november 2014 Rema endret på bleiene sine for ikke så lenge siden, er mange som har opplevd lekasjer med de blå etter endringen så gruer meg litt til sønnen min må bytte størrelse. Libero var helt elendig, lekasje hver eneste natt og flere ganger daglig. Pampers var litt bedre men stinket på avstand selv om han bare hadde tisset. Coop ca like mye lekasjer som Pampers. Han har brukt Rema sine i over 6 mnd og hadde første lekasjen i forrige uke og det var pga ekstra mye urin + avføring, på natta, bruker ennå rosa. Anonymous poster hash: c2a08...169
Anonym bruker Skrevet 30. november 2014 #41 Skrevet 30. november 2014 Har de det? Når var det de endret på bleiene? For lekkasjen har bare begynt i det siste. Prøvde coop xl i natt, ingen lekkasje i morges. Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #42 Skrevet 1. desember 2014 Lekkasje i morges igjen... Lei!! :( Er dry nights løsningen? Bleia er helt full, skjønner ikke hvorfor alt må ut om natta.. Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2014 #43 Skrevet 1. desember 2014 Men om mengden urin er problemet, ikke passformen; hvilke bleier holder på mest væske? Er det noe man kan putte inni (rispapir?) som hjelper bleia med å holde på væsken? Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå