Gå til innhold

Bleiene lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Rema 1000 12-25 kg, den blå pakka. Finnes det større? Hver eneste natt har bleien ikke holdt.. Hele uka.. Hva nå? Prøvde Pampers i samme vektklasse, lakk. Rema 1000 har passet veldig lenge, havnet på den etter at jeg slet med samme problemet for 8-9 mnd siden. Og nå er altså problemet tilbake.

Tips?

Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero har i alle fall vanlige bleier opp til 30 kg og nattebleier helt opp til 60 Kg.

Anonymous poster hash: 2c655...a21
Skrevet

Vi begynte med nattbleier, også kjøpt på Rema. De koster mer, men det er absolutt verd det :-)

Anonymous poster hash: 9a27c...04b

Skrevet

Prøv up and go. dett hjalp for oss.

Anonymous poster hash: b3285...916

Skrevet

Libero har alltid lekket på min unge. Derfor er jeg skeptisk. Men jeg må vel bare prøve.. Aner ikke hva ungen veier, gjetter 13-15 kg. Er 18 mnd og veide 12 kg for 4 mnd siden.

Skrevet

Vi begynte med nattbleier, også kjøpt på Rema. De koster mer, men det er absolutt verd det :-) Anonymous poster hash: 9a27c...04b

Så på rema i går, de hadde bare de rosa, grønne og blå bleiene. Dårlig rema jeg var på da? Visste ikke at de hadde nattbleier, kanskke de er sjeldne.

Skrevet

Prøv up and go. dett hjalp for oss. Anonymous poster hash: b3285...916

Litt kjipt hvis hun bæsjer da? Er de gode å sove i?

Skrevet

Vi begynte med nattbleier, også kjøpt på Rema. De koster mer, men det er absolutt verd det :-) Anonymous poster hash: 9a27c...04b

Så på rema i går, de hadde bare de rosa, grønne og blå bleiene. Dårlig rema jeg var på da? Visste ikke at de hadde nattbleier, kanskke de er sjeldne.

Dry nites tror jeg de heter. Finnes i tre størrelser og forskjellige for gutt og jente. Det er ikke Remas eget merke, så de kan nok finnes i andre butikker også. Vår Rema er ganske stor og det er mye barnefamilier i området. Ikke sikkert alle tar dem inn. Kanskje de kan gjøre det hvis du spør.

Anonymous poster hash: 9a27c...04b

Skrevet

Vi har samme problemet nå med vår gutt på 14 mnd. Tisser plutselig mye på natta så han våkner midt på natten helt gjennomvåt.

Med storebroren hjalp det å gå over til pampers sine up and go, da ble det slutt på lekkasjene. Tenkte å prøve det samme nå.

Er rivekanter på sidene på up and go så er ikke noe problem med bæsj.

Skrevet

Rema har str 6 også, men jeg har først funnet dem nå i den senere tid. De er veldig like Libero nr 7 i str, så hvis du har prøvd dem ig de lekker pga passform kan det hende du vil få sanne problem med disse. Vi veksler litt mellom Rema str 5 og 6 da jeg ikke har helt bestemt meg for hvilke jeg synes fungerer best.

Anonymous poster hash: 4cd2b...972

Skrevet

Ok. Takk!

Skrevet

Litt kjipt hvis hun bæsjer da? Er de gode å sove i?

Hvorfor er det kjipt?

Anonymous poster hash: 65f68...4f2

Skrevet

Litt kjipt hvis hun bæsjer da? Er de gode å sove i?Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Hvorfor er det kjipt? Anonymous poster hash: 65f68...4f2
Fordi man må dra bæsjen nedover lårene.. enklere med vanlige bleier. Man hvis det går an å rive dem av, er det jo greit.

Skrevet

Har også erfaring med at Rema bleiene lekker, sønnen på 2 år og 4 med bruker Coop sine, de holder hele natta hvertfall!

Anonymous poster hash: 1e543...53e

Skrevet

Har også erfaring med at Rema bleiene lekker, sønnen på 2 år og 4 med bruker Coop sine, de holder hele natta hvertfall!Anonymous poster hash: 1e543...53e

Ok, coop er vel neste da om ikke up and go fungerer :)

Skrevet

Marriet: jeg skrev jo det.....

Skrevet

Marriet: jeg skrev jo det.....Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Jeg så det, derfor sletta jeg :D var litt kjapp ute med kommentaren.

Skrevet

Marriet: jeg skrev jo det.....Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Jeg så det, derfor sletta jeg :D var litt kjapp ute med kommentaren.

Ok :P

Skrevet

Litt kjipt hvis hun bæsjer da? Er de gode å sove i?Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Fordi man må dra bæsjen nedover lårene.. enklere med vanlige bleier. Man hvis det går an å rive dem av, er det jo greit.

Man drar den jo ikke ned da 😝

Skrevet

Man drar den jo ikke ned da 😝

Åååneeeeei.....

Skrevet

Man drar den jo ikke ned da

Åååneeeeei.....

Nei, det visste til og med jeg som ikke har barn... Man drar de på, men når man skal ta de av, så river man dem opp i sidene. 

Anonymous poster hash: 52066...c9b

Skrevet

Coop funker best på natt her. De tar store mengder og holder formen godt. :)

Anonymous poster hash: 6fe2d...9d0
Skrevet

jeg har prøvd up & go flere netter nå, og blir skuffet hver gang... :( de lekker hver gang. Bruker til vanlig first price sine, str 4, og de holder hele natten. Men skulle ønske up & go funket bedre, de virker mye mer behagelige å ha på seg. Jeg kan heller ikke gå opp en str for da er de ikke stramme nok ved lårene. :s Finnes det andre gode bleietruser som ikke er libero?

Anonymous poster hash: 28b04...c65
Skrevet

Fordi man må dra bæsjen nedover lårene.. enklere med vanlige bleier. Man hvis det går an å rive dem av, er det jo greit.Anonymous poster hash: 0568c...6e2
Man drar den jo ikke ned da Anonymous poster hash: 65f68...4f2
Åååneeeeei.....Anonymous poster hash: 0568c...6e2

Nei, det visste til og med jeg som ikke har barn... Man drar de på, men når man skal ta de av, så river man dem opp i sidene.  Anonymous poster hash: 52066...c9b
Åjaaaa.. Herlighet, noen er bare helt forstoppa i huet ;)

Skrevet

Coop funker best på natt her. De tar store mengder og holder formen godt. :)Anonymous poster hash: 6fe2d...9d0

Takk, prøver coop hvis up and go ikke funker :)

jeg har prøvd up & go flere netter nå, og blir skuffet hver gang... :( de lekker hver gang. Bruker til vanlig first price sine, str 4, og de holder hele natten. Men skulle ønske up & go funket bedre, de virker mye mer behagelige å ha på seg. Jeg kan heller ikke gå opp en str for da er de ikke stramme nok ved lårene. :s Finnes det andre gode bleietruser som ikke er libero? Anonymous poster hash: 28b04...c65

First price lekker som bare fy her, selv på dagtid. Har en hel pakke jeg ikke får brukt :(

Up and go er Pampers, i allefall de vi har. Det er i allefall bleietruser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...