Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #26 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 30 % på Bohus? Ser ikke noe om det på nettsidene. Noe spesielt varehus? Det er ikke sant. De har 30% på utvalgte møbler men ikke alle. Anonymous poster hash: e1aec...7ff
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #27 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 30 % på Bohus? Ser ikke noe om det på nettsidene. Noe spesielt varehus? Det er ikke sant. De har 30% på utvalgte møbler men ikke alle. Anonymous poster hash: e1aec...7ff Skeidar har 30% på alle møbler fra i dag og tom lørdag Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #28 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 30 % på Bohus? Ser ikke noe om det på nettsidene. Noe spesielt varehus? Det er ikke sant. De har 30% på utvalgte møbler men ikke alle. Anonymous poster hash: e1aec...7ff Skeidar har 30% på alle møbler fra i dag og tom lørdag Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c Ja, det var dette de sa i reklamen på tv, men på siden så står det at man får gavekort med 30% av verdien av den møbelen man kjøper, og kan ikke brukes som fradrag på den. Lureri Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #29 Skrevet 27. november 2014 Jysk kjører knallhardt på BF Anonymous poster hash: a5618...527
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #30 Skrevet 27. november 2014 beibibeibi.no har 50 % på alt. De har ull.Anonymous poster hash: 76c51...bef Ooh, de hadde mye fint! Men så ingenting om tilbudet? Har det kommet info i nyhetsbrev eller noe? Vet noen butikker holde supergode tilbud litt hemmelig og kun til de som får nyhetsbrev etc Anonymous poster hash: 897a7...06e Det står jo på nettsiden at det begynner kl 00.. Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c Det begynner oo, altså tolv i natt. Jeg er klar. Anonymous poster hash: 76c51...bef
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #31 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt.. Forstår du ikke konseptet? Halloween er Halloween. Black friday er black friday uavhengig av hvor. De kan jo ikke finne på noe nytt på eksisterende konsept. Jeez. Anonymous poster hash: a12ba...eb0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #32 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 Finner ikke at Bohus har 30 % på alle møbler? Anonymous poster hash: 89be3...318
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #33 Skrevet 27. november 2014 Det er jo bare helt idiotisk å skulle ha "black Friday" i Norge når vi ikke har innført Thanksgiving. Hvis handelsstanden skulle komme opp med en slik dag så burde de i hvert fall vært mer kreative, lagt det til en norsk begivenhet. Anonymous poster hash: a1718...00c
Monica Skrevet 27. november 2014 #34 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 Hvor har du funnet bohus tilbudet. Har vært på nettsidene deres, men finner det ikke. Og skal egentlig ha noe der til 3000 kr, så 30% rabatt hadde hjulpet mye.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #35 Skrevet 27. november 2014 Google black friday + tilbud så finner du masse. Vita har 25% i nettbutikken Bootz har opptil 70% på sko Zalando har masse tilbud osv osv osv Anonymous poster hash: 525b9...ab7
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #36 Skrevet 27. november 2014 Ark har 30% på alle barnebøker som ikke er fra 2014 (og mulig 2013?) hele denne uka. Og 50% på spill har de nesten hele tiden. Anonymous poster hash: 318f7...3c2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #37 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 Hvor har du funnet bohus tilbudet. Har vært på nettsidene deres, men finner det ikke. Og skal egentlig ha noe der til 3000 kr, så 30% rabatt hadde hjulpet mye. Bohus får masse pepper rundt omkring nå pga den tv-reklamen de sender og reklamen de har sendt ut i posten. Det står på hele forsiden av reklamen vi fikk i posten at det er 30% på alle møbler, også står det med liten skrift under at de gir gavekort. Greia er visst at du får et gavekort på de 30% som du kan bruke ved neste kjøp, du får altså ikke trekt fra 30% på kjøpesummen, men de lager et gavekort på de 30% som du kan bruke hos de senere. Skikkelig villedende markedsføring. Anonymous poster hash: 525b9...ab7
Monica Skrevet 27. november 2014 #38 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 Hvor har du funnet bohus tilbudet. Har vært på nettsidene deres, men finner det ikke. Og skal egentlig ha noe der til 3000 kr, så 30% rabatt hadde hjulpet mye. Bohus får masse pepper rundt omkring nå pga den tv-reklamen de sender og reklamen de har sendt ut i posten. Det står på hele forsiden av reklamen vi fikk i posten at det er 30% på alle møbler, også står det med liten skrift under at de gir gavekort. Greia er visst at du får et gavekort på de 30% som du kan bruke ved neste kjøp, du får altså ikke trekt fra 30% på kjøpesummen, men de lager et gavekort på de 30% som du kan bruke hos de senere. Skikkelig villedende markedsføring. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 Tusen takk for svar. Da tror jeg faktisk at jeg dropper det. For er ikke noe annet jeg trenger der.
skjotta Skrevet 27. november 2014 #39 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da... Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt.. Vel, "black friday" var opprinnelig en beskrivelse av trafikkbildet dagen etter thanksgiving i Philadelphia... "kullos fredag" kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #40 Skrevet 27. november 2014 30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7 30 % på Bohus? Ser ikke noe om det på nettsidene. Noe spesielt varehus?Det er ikke sant. De har 30% på utvalgte møbler men ikke alle.Anonymous poster hash: e1aec...7ff Skeidar har 30% på alle møbler fra i dag og tom lørdag Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c Nei. Jeg har ringt og spurt Bohus og det har de IKKE! Anonymous poster hash: e1aec...7ff
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #41 Skrevet 27. november 2014 Match har - 25% på alle varer Notabene har -55% på alle spill og puslespill + - 30% på løveungen og frøken kanin til medlemmer av kundeklubben Nille har -50% på alle lykter Vita har -25% på alle varer Risøe har værtfall her - 30% på alle varer Anonymous poster hash: 13c37...ee9
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #42 Skrevet 27. november 2014 Det er jo bare helt idiotisk å skulle ha "black Friday" i Norge når vi ikke har innført Thanksgiving. Hvis handelsstanden skulle komme opp med en slik dag så burde de i hvert fall vært mer kreative, lagt det til en norsk begivenhet. Anonymous poster hash: a1718...00c Herregud, hvorfor det? Jeg er for å innføre thanksgiving også jeg! Anonymous poster hash: a12ba...eb0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #43 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt.. Vel, "black friday" var opprinnelig en beskrivelse av trafikkbildet dagen etter thanksgiving i Philadelphia... "kullos fredag" kanskje? Nei og nei, det har med røde tall som blir svarte i regnsskap... Anonymous poster hash: a12ba...eb0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #44 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt.. Vel, "black friday" var opprinnelig en beskrivelse av trafikkbildet dagen etter thanksgiving i Philadelphia... "kullos fredag" kanskje? Nei og nei, det har med røde tall som blir svarte i regnsskap... Anonymous poster hash: a12ba...eb0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #45 Skrevet 27. november 2014 Cdon har tilbud på leker, spill, klær, elektrisk, makeup ++ fra midnatt Anonymous poster hash: 89be3...318
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #46 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt.. Vel, "black friday" var opprinnelig en beskrivelse av trafikkbildet dagen etter thanksgiving i Philadelphia... "kullos fredag" kanskje? Nei og nei, det har med røde tall som blir svarte i regnsskap... Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Det er det ingen som egentlig vet, salg dagen etter Thanksgiving har det alltid vært i USA og på et eller annet tidspunkt begynte de å kalle denne dagen Black friday. Det er to teorier om hvorfor den ble kalt black friday, en teori er luftforurensningen pga trafikken, en annen teori er at røde tall ble svarte pga salget. Salget er altså eldre enn navnet black friday, og de er ikke sikre på hvorfor dagen ble kalt akkurat det. Anonymous poster hash: 525b9...ab7
BareMas Skrevet 27. november 2014 #47 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt..Forstår du ikke konseptet? Halloween er Halloween. Black friday er black friday uavhengig av hvor. De kan jo ikke finne på noe nytt på eksisterende konsept. Jeez. Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Et konsept skapt av og for handelsstanden kan man så aldeles fornye, gjenskape og tilpasse.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #48 Skrevet 27. november 2014 svigerinnenesdraum.no har salg på mange kule dameklær ( line of Oslo m fler) De har tjuvstartet salget Anonymous poster hash: 36f21...cc3
BareMas Skrevet 27. november 2014 #49 Skrevet 27. november 2014 Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. Anonymous poster hash: 1c7b3...d66 Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da... Anonymous poster hash: a12ba...eb0 Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt..Vel, "black friday" var opprinnelig en beskrivelse av trafikkbildet dagen etter thanksgiving i Philadelphia... "kullos fredag" kanskje? Godt forslag! Men har det relevans her i Norge? Da tror jeg heller historie om å snu røde tall har mer relevans, og ser ikke noen grunn til å finne et kult norsk navn på kjøpedagen. 😊
Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #50 Skrevet 27. november 2014 Hva er det egnetlig? Noen som kan si meg det? Og nei jeg løper ikke ned butikker med amerikanske feiringer. Anonymous poster hash: 8e014...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå