Gå til innhold

Black Friday- Noen som vet om noen gode tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på å gjøre noen kupp!

Anonymous poster hash: 52a4d...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifjor var det 2 for 3 på ringo. Får vite i ettermiddag hva årets tilbud er:-)

Anonymous poster hash: 3198b...6e7

Skrevet

25% på Toys´r´us, kjekt hvis man har noen leker man skal kjøpe i julegave. :)

Skrevet

Vestby outlet kan man i alle fall gjøre ekstreme kupp. 
Men i fjor ble det brukne bein og skader på de besøkende, pga alt kaoset :P

Skrevet

Jeg fant ut at det var gode tilbud hos Canal Digital parabol idag :P

Anonymous poster hash: 8a174...92e
Skrevet

30% på alle møbler hos Bohus.

Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene.

Anonymous poster hash: 525b9...ab7
Skrevet

Ifjor var det 2 for 3 på ringo. Får vite i ettermiddag hva årets tilbud er:-)

Anonymous poster hash: 3198b...6e7

Altså, det syns jeg var en dårlig deal jeg da men... 🙊

Anonymous poster hash: 88e43...495

Skrevet

Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.

Anonymous poster hash: 05188...16f

Skrevet

Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.

Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. ;)

Anonymous poster hash: 1c7b3...d66

Skrevet

Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..

Skrevet

Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f

Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. ;)Anonymous poster hash: 1c7b3...d66

Gi meg et norsk navn på det, så er jeg med. Akkurat nå går jeg bare rundt og gremmes over den norske handelsstandens manglende kreativitet. Svartefredag hadde klinget bedre enn black friday til og med..

Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...

Anonymous poster hash: a12ba...eb0

Skrevet

Slik som man har gjort Halloween om til hallovenn? Da er det greit å feire bare det har et norskt navn?

Jeg syns det er moro med nye tradisjoner! Skal på thanksgiving hos et vennepar! Knallkjekt å bli invitert en gjeng på kalkun hvert år! :-)

Skrevet

Haha jeg kaller det faktisk svart fredag uansett jeg da, for jeg klarer ikke å uttale engelsk. :P

Skrevet

Klarer du ikke uttale Black Friday? Har du hatt engelsk på skolen?

Anonymous poster hash: 1dc53...db7

Skrevet

Vita kjører 25% på alle varer!

Anonymous poster hash: 36ca6...cc1

Skrevet

Klarer du ikke uttale Black Friday? Har du hatt engelsk på skolen?

Anonymous poster hash: 1dc53...db7

Jepp det har jeg. Måtte snakke masse engelsk der, men jeg mestret aldri uttale. De politikerne vi gremmes over når de prøver å snakke engelsk på tv har sikkert hatt det på skolen de også. ;)

Skrevet

beibibeibi.no har 50 % på alt. De har ull.

Anonymous poster hash: 76c51...bef
Skrevet

Skeidar har tilbud på 30% i gavekort på kjøpesummen av alle møbler man kjøper. Trondheim torg har kundekveld i kveld (torsdaf) og massevis av tilbud (om du bor i nærheten) 😊😊

Anonymous poster hash: 897a7...06e

Skrevet

Ooh, de hadde mye fint! Men så ingenting om tilbudet? Har det kommet info i nyhetsbrev eller noe? Vet noen butikker holde supergode tilbud litt hemmelig og kun til de som får nyhetsbrev etc 😊

Skrevet

Ooh, de hadde mye fint! Men så ingenting om tilbudet? Har det kommet info i nyhetsbrev eller noe? Vet noen butikker holde supergode tilbud litt hemmelig og kun til de som får nyhetsbrev etc

Det står jo på nettsiden at det begynner kl 00..

Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c

Skrevet

Ooh, de hadde mye fint! Men så ingenting om tilbudet? Har det kommet info i nyhetsbrev eller noe? Vet noen butikker holde supergode tilbud litt hemmelig og kun til de som får nyhetsbrev etc

Det står jo på nettsiden at det begynner kl 00..

Anonymous poster hash: 5cd5b...c8c

Ikke på mobilsiden deres? Ser ingenting om det jeg...

Skrevet

Begynner alle nettsider med salget kl 00 i natt? 
Holy crap.. Jeg legger meg jo kl 21.. Orker jeg å holde meg oppe til kl 12 a.. :P

Er det forresten noen som vet om det er salg på vintersko til barn (baby) på noen nettbutikker i morgen? 

Skrevet

Alle som er IMOT Halloween pga det er en amerikansk tradisjon bør holde seg unna black friday pga dette også er en amerikansk tradisjon oppfunnet av handelstanden.Anonymous poster hash: 05188...16f

Jammen GODE tradisjoner tar vi jo imot med åpne armer. ;)Anonymous poster hash: 1c7b3...d66
Men det er jo black friday som er navnet. Kan du ikke engelsk? Meningsløst å oversette en adoptert ting slik da...

Anonymous poster hash: a12ba...eb0

Etterlyser et norsk navn på herligheten, litt kreativitet. Det har ingen ting med mine engelskkunnskaper å gjøre(som forøvrig er upåklagelig). De vil at vi skal komme å kjøpe mer, gjerne det, handler på salg uavhengig av hva de kaller salget, så lenge salget er bra og de har det jeg vil ha, men finn på noe gøy, noe eget! Det er alt..

Skrevet

30% på alle møbler hos Bohus. Tror det var halv pris på alle spill hos Notabene. Anonymous poster hash: 525b9...ab7

30 % på Bohus? Ser ikke noe om det på nettsidene. Noe spesielt varehus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...