Gå til innhold

GladeHjem vs VillaPaprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Noen som har kommentert dette til villa damen? Og også til den gale damen?

Jeg har kommentert til Gladehjem, men hun verken svarer eller godkjenner kommentaren.

Til villapaprika har jeg ikke kommentert, så vet ikke hva hun sier til det.

Anonymous poster hash: c3af9...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Noen som har kommentert dette til villa damen? Og også til den gale damen?

Jeg har kommentert til Gladehjem, men hun verken svarer eller godkjenner kommentaren.

Til villapaprika har jeg ikke kommentert, så vet ikke hva hun sier til det.Anonymous poster hash: c3af9...6c3

Glade Hjem bytta jo blogg for en tid tilbake fordi hun følte hun fikk så mye kritikk. Kanskje ikke så rart? La ut hele helsehistoria til den syke dattera i tillegg til plagieringa av Paprika.

Anonymous poster hash: a5fb3...4b2

Skrevet

Villa Paprika:

" Nå blir det mørkt tidlig, rett etter klokken er slått 16 faller mørket på! Jeg synes bare det er koselig jeg da, lysene tennes og jeg blir en liten" hulebeboer" i husboblen vår. hihi.... Denne tiden har sin sjarm og jeg nyter at vi har så mange gode uker forran oss i førjulstiden !! Denne tiden er jo en av de tidene vi interiørfleste elsker mest, eller hva?"

Glade Hjem:

" Når klokken nærmer seg rundt 4, da er mørket allerede kommet seg snikende inn. Men jeg klager ikke, denne tiden syns jeg er veldig koselig, lysene tennes inne og da liker jeg meg bare enda mere inne, og jeg blir liksom en liten huleboer inne i interiørboblen vår, haha! Denne tiden er virkelig en sjarm i seg selv, og det at vi har disse koselige stundene."Anonymous poster hash: a5fb3...4b2

Vel,hun har iallefall rettet opp endel i alle skrivefeilene og div. Camilla har sin tekst. Fra "hulebeboer" (klassiker) til "huleboer", f.eks.

Det er mulig 'Glade Hjem' er litt crazy, men hun er ihvertfall ikke elendig i rettskriving!

Anonymous poster hash: 35847...73d

Skrevet

Til villapaprika har jeg ikke kommentert, så vet ikke hva hun sier til det.Anonymous poster hash: c3af9...6c3

Glade Hjem bytta jo blogg for en tid tilbake fordi hun følte hun fikk så mye kritikk. Kanskje ikke så rart? La ut hele helsehistoria til den syke dattera i tillegg til plagieringa av Paprika.Anonymous poster hash: a5fb3...4b2

Ja, det husker jeg at hun gjorde.

Men idet siste så har hun ikke mange kommentarer på bloggen, kanskje fordi de fleste er negative. ?

Anonymous poster hash: c3af9...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...