Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Atter en gang har GladeHjem et innlegg som er nesten identisk med VillaPaprika sitt! https://gladehjem.wordpress.com/2014/11/23/mitt-nye-stjernefat/ http://villapaprika.blogg.no/1415710536_stjenefat.html Sjekk også bildene, omtrent identiske! Anonymous poster hash: b134b...27c Anonymous poster hash: 5202e...3e8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Det verste er at hun har også pusset opp kjøkkenet sitt.. Det er skremmende sykt at hun kopierer henne på alt. Anonymous poster hash: 7a258...18d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Du har ikke lov å kopiere bilder fra bloggene deres på denne måten, innlegget ditt kommer til å bli slettet. Anonymous poster hash: aeeba...f80
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Enig. Det er sykt hvor likt det er!? Okej, hun liker villa paprika sin stil men når hun kopierer både bildene og innleggene hennes, det er da sykt, er det ikke? Anonymous poster hash: c3af9...6c3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Herlighet! Er det mulig å herme så til de grader da? Anonymous poster hash: ced66...667
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Hu blir tydelig inspirert, men kan aldri sammenligne seg med Camilla likevell;)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Herreguuuuuuuud se her a!!!! https://gladehjem.wordpress.com Like hjørnebord som villa paprika sitt og vedder på at stuebordet blir likt villa paprika sitt. Du syke syke dame!!!! Se bar på hvordan putene ligger, æsj! Anonymous poster hash: c3af9...6c3
Novemberdama Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 En kvist, to konglekuler og noen telys..... WOW, for en fantasi! Kjipeste dekorasjonen jeg har sett på lenge, og jeg så bare på de bildene over her. Nekter å klikke meg inn på de to kjipe bloggene der, vil ikke bidra med ett jævla øre til noen av de. Kjedelig stil har de og.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Hjørnebordene, stjernefatet, veggklokken, måten å skrive innlegg på... ALT er omtrent blåkopi. Fatter ikke at Camilla (VillaPaprika) godtar dette. Dette har ingenting med å like stilen, men virker som et forsøk på å kopiere alt Camilla foretar deg. Anonymous poster hash: 5202e...3e8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Oi, syntes dette var ganske skremmende. Om det virkelig er tilfelle (jeg mistenker pr stunt) så hadde jeg blitt redd om jeg var VillaPaprika. Dette er virkelig stalkeraktig og denne andre damen må jo ha en diagnose for å kunne holde på sånn. Anonymous poster hash: deedb...f7d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Pyntefatene selges med dette stæsjet. Dvs hvis jeg kjøpet et slikt fat, får jeg med konglene og stjernelysene og det der. Hvis DU kjøpet et sånt, får du med akkurat det samme. Folk kan vel ikken oe for at de kjøper samme lysfat? De har vel ganske lik smak da. Anonymous poster hash: b1c2e...ae6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Begge skriver at de har stylet fatene sånn. Begge skriver at det også kan brukes kubbelys i tillegg. Om du hadde lest noen poster på bloggen til GladeHjem, og sammenliknet dem med poster hos VillaPaprika, ville du sett det samme som vi ser: At GladeHjem kopierer VillaPaprika så til de grader! Anonymous poster hash: 5202e...3e8
januarsurprise Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Se her ja... kommer bloggepolitiet masjerende i flokk...Av å være en blogger som kopierer en annens stil, eller å være en gjeng med mammaer som bruker tiden sin på å hetse en blogger som kopierer noen annens stil vet jo hva jeg synes er mest sykt...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Men hun kopierer ikke bare en annens stil! Hun kopierer innleggene til VillaPaprika, mange poster er nesten identiske. Det er rett og slett litt creepy! Anonymous poster hash: 5202e...3e8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Se her ja... kommer bloggepolitiet masjerende i flokk... Av å være en blogger som kopierer en annens stil, eller å være en gjeng med mammaer som bruker tiden sin på å hetse en blogger som kopierer noen annens stil vet jo hva jeg synes er mest sykt... Jeg ser ikke hva som er hets i denne tråden for å være helt ærlig. Her er det bare folk som reagerer på at en blogger kopierer en annen sin blogg. Hun kopierer ikke bare en annens stil, hun har jo identiske pynteting, skrive nesten identiske innlegg. Folk blogger jo for å få oppmerksomhet. Om hun ikke liker denne type oppmerksomhet, som i denne tråden, bør hun vel kanskje prøve å være litt original. Og så synes jeg du bør kvitte deg med den holier-than-thou holdningen din Anonymous poster hash: deedb...f7d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 De lysfatene der var jo virkelig ikke fine engang! Anonymous poster hash: 189b6...18d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Pyntefatene selges med dette stæsjet. Dvs hvis jeg kjøpet et slikt fat, får jeg med konglene og stjernelysene og det der. Hvis DU kjøpet et sånt, får du med akkurat det samme. Folk kan vel ikken oe for at de kjøper samme lysfat? De har vel ganske lik smak da. Anonymous poster hash: b1c2e...ae6 Kjære deg, lær deg å skrive først før du uttaler deg. Anonymous poster hash: c3af9...6c3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 "Er det en ting som er utrolig nå på denne tiden, så er det at det blir veldig tidlig fort kveld". Hva forno? Det blir smør på flesk ++ for å etterligne villapaprika. Syns forøvrig ikke villapaprika er den største inspirasjonen heller. Men at hun med sine "palestinablonde" innlegg skal bli etterliknet av andre mindre begavede, er jo bare trist da.. Stakkars begge to egentlig som prøver så altfor hardt å fremstå som så perfekte i sine interiørbobler/himler som de selv beskriver det som. Syns at folk må slutte å hause enkelte oppi skyene. Jeg er ikke imot å skryte av andre. Men å kjøpe nye møbler og interiør i ett sett, tapetsere/male annenhver uke blir jeg overhodet ikke imponert over. Tvert i mot. Å kaste en haug med puter og pledd oppi en sofa er jo heller ikke særlig dekorativt? Fylle både kjøkkenbenk og stuebord med nips og støvsamlere er jo heller ikke særlig imponerende? Eller... Mulig jeg ikke helt skjønner meg på interiør altså. Men dette klarer jeg ikke forstå. Og når man kommer over slike kopier som Gladehjem så blir det jo bare stakkarslig. Men men, de får holde på. Glad jeg slipper å føle at jeg må bytte ut hele stua bare for at andre gjør det. Anonymous poster hash: db0e7...9fd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #19 Skrevet 26. november 2014 Oj hun må virkelig være litt syk på sinnet hun glade hjem dama. Det er hinsides sykt å kopiere alt ! Anonymous poster hash: c5334...a84
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #20 Skrevet 26. november 2014 ÅÅÅÅ HERRERREGUUUUD!!!!!!!!!! Fytti katta altså!!!!!!!!!!! Jesus! Anonymous poster hash: 2f5c3...1e1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #21 Skrevet 26. november 2014 "Jeg må ærlig innrømme at jeg er lei den tiden der alt skal være helt hvitt og lyst, når det kommer til møbler, siden jeg aldri har slått meg helt i ro med å like det brune mot det hvite, nå har jeg bestemt meg for å gi det brune/mørke en ny sjanse, og virkelig nyte tiden med disse nye møblene." Anonymous poster hash: a5fb3...4b2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #22 Skrevet 26. november 2014 Villa Paprika: " Nå blir det mørkt tidlig, rett etter klokken er slått 16 faller mørket på! Jeg synes bare det er koselig jeg da, lysene tennes og jeg blir en liten" hulebeboer" i husboblen vår. hihi.... Denne tiden har sin sjarm og jeg nyter at vi har så mange gode uker forran oss i førjulstiden !! Denne tiden er jo en av de tidene vi interiørfleste elsker mest, eller hva?" Glade Hjem: " Når klokken nærmer seg rundt 4, da er mørket allerede kommet seg snikende inn. Men jeg klager ikke, denne tiden syns jeg er veldig koselig, lysene tennes inne og da liker jeg meg bare enda mere inne, og jeg blir liksom en liten huleboer inne i interiørboblen vår, haha! Denne tiden er virkelig en sjarm i seg selv, og det at vi har disse koselige stundene." Anonymous poster hash: a5fb3...4b2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #23 Skrevet 26. november 2014 Gal dame.. Anonymous poster hash: d6320...62b
Englenemine Skrevet 26. november 2014 #25 Skrevet 26. november 2014 Herregud! Noen som har kommentert dette til villa damen? Og også til den gale damen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå