Gå til innhold

Frekt om jeg henter selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det da du hentet det hun hadde lånt, i går? Fikk du det tilbake eller hadde hun rotet det bort? Sa hun noe spesielt?Anonymous poster hash: c93a0...c34

Det passet ikke at jeg kom innom. Men hun skulle komme innom meg i dag. En tier på at hun "glemmer" det ;-)

HIAnonymous poster hash: a3e6f...eb5

Siste gang du låner henne noe som helst?

Anonymous poster hash: ae719...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt.

At det ikke er så dyrt for deg Å erstatte er ikke det viktige. Et par hundrelapper kan være mye for noen, ikke alle har romslig økonomi.

Det som er vanlig er at man leverer tilbake noe man låner, uansett verdi.

Håper du får tingen din tilbake, ev. Erstatning, eller i det minste en beklagelse fra venninnen for at tingen er tapt.

Anonymous poster hash: e5349...ed0

Skrevet

For ei burugle. Har hun kommet med det?

Anonymous poster hash: d6dca...a9c
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: a0007...f26
Skrevet

HUN er frekk!!

Du er i din fulle rett til å hente! :)

Anonymous poster hash: eea99...051

Skrevet

Nei hun kom ikke. Ikke hørt noe heller. Bombe ;-). Vi pleier gi hverandre julegaver. Lurer på om jeg skal kjøpe det hun lånte i gave siden hun virkelig trenger den ;-)

HI

Anonymous poster hash: a3e6f...eb5

Skrevet

Nei hun kom ikke. Ikke hørt noe heller. Bombe ;-). Vi pleier gi hverandre julegaver. Lurer på om jeg skal kjøpe det hun lånte i gave siden hun virkelig trenger den ;-)

HI

Ja, hvorfor ikke!? Så kan du jo ønske den samme tingen til jul fra henne. Kanskje hun skjønner tegningen ;)

Anonymous poster hash: bb13d...21a

Skrevet

Hva gjør du nå da, HI? Tror jeg ville dratt dit uanmeldt. Bare si at du trenger tingen nå, så du svipper innom då hun slipper å komme til deg. Synes det er helt utrolig at hun ikke har sagt fra hvis hun har mistet eller ødelagt det hun lånte.

Anonymous poster hash: a74a9...5df

Skrevet

Har du fått tingen din enda, HI? :P

Anonymous poster hash: 99756...b12
Skrevet

Nei. Ikke hørt et ord. Jeg blir litt matt jeg...er det ikke bare å si at den er mistet? Jeg blir ikke sur...bedre det enn å si man kommer og bare blåse i det. Men jeg tror hun bare er sånn. Betaler aldri tilbake penger hun låner feks...når vi dro på fjellet sammen bestilte jeg hytten og vi var fire som skulle betale hver vår del. Hun betalte aldri...og det går ikke på økonomi for de har mer enn nok.

HI

Skrevet

Nei. Ikke hørt et ord. Jeg blir litt matt jeg...er det ikke bare å si at den er mistet? Jeg blir ikke sur...bedre det enn å si man kommer og bare blåse i det. Men jeg tror hun bare er sånn. Betaler aldri tilbake penger hun låner feks...når vi dro på fjellet sammen bestilte jeg hytten og vi var fire som skulle betale hver vår del. Hun betalte aldri...og det går ikke på økonomi for de har mer enn nok.

HI

Jamen slutt å løp rundt grøten!

Send sms:

"Hei! Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli grundig lei av å måtte etterspørre det du lånte av meg. Jeg vil ha det tilbake snarest mulig. Helst innen 1 uke! Jeg kommer å henter det hvis du ikke kan levere den."

Anonymous poster hash: 4d486...fa1

Skrevet

Jeg lurer veldig på hva det er hun har lånt av deg?

Anonymous poster hash: 47ec1...712

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvorfor du gidder å være venninne med henne

Anonymous poster hash: 44e34...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...