Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 En venninne har lånt en ting jeg trenger selv. Hun har hatt den over et år og jeg har purret et par ganger selv om jeg syns det er ubehagelig. Nå trenger jeg den og har spurt om hun ikke kan finne den. Joda...skulle komme innom for et par dager siden. Jeg vil gjerne bruke dette i morgen og det vet hun. Er det frekt om jeg drar selv til henne senere i dag? Koster bare et par hundre men jeg er ikke så lysten på å kjøpe ny. Anonymous poster hash: a3e6f...eb5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Du er da ikke den frekke av dere to? Selvfølgelig kan du gå å hente det :-) Jeg måtte gjøre det samme ved en tidligere anledning! Anonymous poster hash: 4d486...fa1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Jeg er i samme situasjon, men ville ha den tilbake for flere uker siden. Jeg purret et par ganger, og endte opp med å mase litt, fordi det hastet mtp at jeg enten måtte få den tilbake eller måtte kjøpe ny. Hun sier nå at hun ikke kan finne den. Det er skikkelig surt, og kostet meg over 500 kroner. Jeg ville dratt til henne for å hente den, uten tvil. Frekt er det i hvert fall ikke. Anonymous poster hash: 3d66c...822
BareMas Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Om du marsjerer inn døren, roper ut "se til å finn frem ... Ditt ubrukelige kvinnemenneske!!" Da kan det oppfattes litt frekt, men ellers er det fritt frem å hente hjem dine eiendeler 😊
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Jeg er i samme situasjon, men ville ha den tilbake for flere uker siden. Jeg purret et par ganger, og endte opp med å mase litt, fordi det hastet mtp at jeg enten måtte få den tilbake eller måtte kjøpe ny. Hun sier nå at hun ikke kan finne den. Det er skikkelig surt, og kostet meg over 500 kroner. Jeg ville dratt til henne for å hente den, uten tvil. Frekt er det i hvert fall ikke. Anonymous poster hash: 3d66c...822 What?! Venninnen din må selvsagt kjøpe ny til deg! Ærlig talt, hva slags kvinnemenneske er dette?! Anonymous poster hash: a0007...f26
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Send på en melding om at du kommer og henter den i kveld, da du må ha tingen i morgen. Det er absolutt ikke frekt! Anonymous poster hash: 524f3...b87
Gjest Minnieropptatt Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #10 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det? Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting. HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #11 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det? Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting. HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #12 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det? Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting. HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hva denne venninnen vil anse som frekt er da helt underordnet her - hun er ikke akkurat dronningen av moral, som låner ting uten å levere det tilbake! Hun bør skjemmes, og sporenstreks kjøre tingen til dens rettmessige eier sammen med en stor blomsterbukett. Anonymous poster hash: a0007...f26
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Jeg ville sendt sms og sagt at jeg kommer og henter tingen min. Om hun ikke har den regner jeg med jeg hadde fått penger av henne for å kjøpe akkurat maken ting. Hadde jeg ikke fått tinen eller penger for å kjøpe ny hadde det ikke vært en god venninne. ville holdt avstand og ikke lånt bort noe igjen. Anonymous poster hash: 46b50...2c1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det?Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting.HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7 Tråkke på? Det var da en veldig snodig konklusjon. Det er smålig å trappe opp på døra for å hente en ting for et par hundre lapper etter et år. Anonymous poster hash: fcc5d...918
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det?Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting.HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7 Tråkke på? Det var da en veldig snodig konklusjon. Det er smålig å trappe opp på døra for å hente en ting for et par hundre lapper etter et år. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Det som er smålig er å LÅNE noe og ikke levere tilbake. Uansett pris. Anonymous poster hash: 46b50...2c1
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det?Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting.HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7 Tråkke på? Det var da en veldig snodig konklusjon. Det er smålig å trappe opp på døra for å hente en ting for et par hundre lapper etter et år. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Men det er ikke smålig å beholde den lånte tingen, uavhengig av at HI har etterspurt den flere ganger? Bare stikk innom og si at du kommer for å hente ******. Hvis noen blir sure for noe sånt, så er de bare rare!
Mia_73 Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det?Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting.HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7 Tråkke på? Det var da en veldig snodig konklusjon. Det er smålig å trappe opp på døra for å hente en ting for et par hundre lapper etter et år. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Er DU venninen til HI?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Hehe du er litt teit da du som heller ville kjøpt ny..... Tenker du er en sånn som låner og ikke leverer tilbake føler deg truffet... Anonymous poster hash: 71375...a72
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Det er ikke frekt. Hadde nok ikke lånt noe til henne en annen gang.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #20 Skrevet 25. november 2014 Venninnen din er frekk. Når man låner noe, så skal det leveres tilbake. Venninnen din må lære seg forskjell på å låne og å få. Prisen er irrelevant. Jeg har dyre ting som jeg gjerne gir vekk (f.eks. for små barneklær) og billige ting som er viktige for meg (fordi det har vært gave, ikke kan kjøpes her jeg bor, eller fordi det er noe jeg bruker ofte). Anonymous poster hash: 6e754...43d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #21 Skrevet 26. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det? Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting. HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Det er jo en ærlig sak å mene det...men hvis vi to var venner og du lånte noe av meg og jeg spurte om å få det tilbake et par ganger uten at du ga det tilbake. Og en dag kom jeg innom deg for å jeg trengte det selv...hadde du da syns JEG var frekk?HI Anonymous poster hash: a3e6f...eb5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #22 Skrevet 26. november 2014 Hvordan gikk det da du hentet det hun hadde lånt, i går? Fikk du det tilbake eller hadde hun rotet det bort? Sa hun noe spesielt? Anonymous poster hash: c93a0...c34
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #23 Skrevet 26. november 2014 Hadde kjøpt ny i stede. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hvorfor det? Fordi jeg synes det er frekt å lage mer styr av for en liten ting til et par hundre. Et par hundre er jo ingenting. HI har etterspurt tingen et par ganger uten respons, og da må en regne med at hun som har tingen vil anse det som frekt om HI dukker opp. Så får Hi heller la være å låne ut ting til denne venninen senere. Anonymous poster hash: fcc5d...918 Hehe- lar du deg tråkke på på alle plan i livet ditt? Utrolig at noen kan mene at HI skulle bli tatt for å være frekk! Anonymous poster hash: 57b8d...bf7 Ingenting med saken å gjøre, men hvorfor starter du svaret ditt med hehe ?? Virker veldig nedlatende. Anonymous poster hash: 744ba...39c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2014 #24 Skrevet 26. november 2014 Hvordan gikk det da du hentet det hun hadde lånt, i går? Fikk du det tilbake eller hadde hun rotet det bort? Sa hun noe spesielt? Anonymous poster hash: c93a0...c34 Det passet ikke at jeg kom innom. Men hun skulle komme innom meg i dag. En tier på at hun "glemmer" det ;-)HI Anonymous poster hash: a3e6f...eb5
It's all about me Skrevet 26. november 2014 #25 Skrevet 26. november 2014 Hvordan gikk det da du hentet det hun hadde lånt, i går? Fikk du det tilbake eller hadde hun rotet det bort? Sa hun noe spesielt?Anonymous poster hash: c93a0...c34 Det passet ikke at jeg kom innom. Men hun skulle komme innom meg i dag. En tier på at hun "glemmer" det ;-)HIAnonymous poster hash: a3e6f...eb5 Og nok en tier på at hun ikke har tingen lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå