Gå til innhold

Sover dere når barna er syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg sover selv om ungene er syke, må jo det om jeg skal klare å fungere om dagen.

Bare ett tips: pass på å ikke ligge for tett inntil/under samme dyne som febersyke barn. Jeg gjorde det og varmet dermed opp barnet ytterligere. Han fikk feberkramper.

Anonymous poster hash: bfb2f...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nå skjønner jeg at jeg har gått glipp av noe. Min datter på 1,5 år sover alltid alene selv om hun er syk(hvis hun våkner og gråter får hun selvsagt komme til oss), og jeg sover også. Hva er grunnen til at jeg burde ha henne hos meg? Eventuelle feberkramper?

Anonymous poster hash: eb209...8a1

Skrevet

Barna mine sover i sine egne senger på rommet sitt selv om de er syke. Alle sover best sånn. Jeg gir alltid paracet når de legger seg om de har høy feber, også sjekker jeg tempen før jeg legger meg. Setter på klokka slik at jeg får sjekket en gang eller to i løpet av natta.

Skrevet

Oi, nå skjønner jeg at jeg har gått glipp av noe. Min datter på 1,5 år sover alltid alene selv om hun er syk(hvis hun våkner og gråter får hun selvsagt komme til oss), og jeg sover også. Hva er grunnen til at jeg burde ha henne hos meg? Eventuelle feberkramper? Anonymous poster hash: eb209...8a1

Trygghet?

Kjærlighet?

Nærhet?

You name it....!

Anonymous poster hash: 29f85...089

Skrevet

Vi pleier å ta datteren vår inn i sengen vår når hun er syk. Da slapper jeg av mer, og kan lett følge med utviklingen. Vi gir flytende paracet m jordbærsmak.

Anonymous poster hash: c860c...410

Skrevet

Oi, nå skjønner jeg at jeg har gått glipp av noe. Min datter på 1,5 år sover alltid alene selv om hun er syk(hvis hun våkner og gråter får hun selvsagt komme til oss), og jeg sover også. Hva er grunnen til at jeg burde ha henne hos meg? Eventuelle feberkramper? Anonymous poster hash: eb209...8a1

Trygghet?

Kjærlighet?

Nærhet?

You name it....!Anonymous poster hash: 29f85...089

Latskap.

Her måtte jeg som regel stå opp ørten ganger pga tett nesen, vondt i ørene, mer tett nese og enda mer tett nese. Til slutt var dt mye enklere å ha han i sengen min så jeg slapp å våkner helt og fryse halvt i hjel mens jeg snøt han midt på natten. Han likte ikke spesielt å sove i sengen min, men det gjorde logistikken enklere.

Men her har vi aldri hatt feberkramper, omgangssyke eller annen dramatisk sykdom. Bare veldig, veldig mange ørebetennelser.

Anonymous poster hash: 269b0...af8

Skrevet

Trygghet?

Kjærlighet?

Nærhet?

You name it....!

Dette svaret ble jeg skikkelig provosert over!! Jeg skriver jo at hvis hun våkner så får hun komme i senga vår, det gjør vi mer enn gjerne! Men så lenge hun sovner godt og ikke gjør tegn til at hun trenger noe mer, hva da? Jeg stilte et enkelt spørsmål, og hvis du ikke har noe ordentlig svar, kan du la være, syns jeg!

Kan noen andre svare på det jeg spurte om?

Skrevet

Trygghet?

Kjærlighet?

Nærhet?

You name it....!

Dette svaret ble jeg skikkelig provosert over!! Jeg skriver jo at hvis hun våkner så får hun komme i senga vår, det gjør vi mer enn gjerne! Men så lenge hun sovner godt og ikke gjør tegn til at hun trenger noe mer, hva da? Jeg stilte et enkelt spørsmål, og hvis du ikke har noe ordentlig svar, kan du la være, syns jeg!

Kan noen andre svare på det jeg spurte om?

Jeg har pleid å ha henne i min seng fordi da kan jeg sjekke evt feber oftere uten å måtte gå ut av sengen. Det er mer praktisk å ha barnet i samme seng. Dessuten vil barnet dette selv. Hun føler at det er godt å sove hos mamma vis hun er syk. Men nå var min knapt syl Før 1-2 års alder så vet ikke hva jeg hadde gjort Før da. Nå er hun 9 år og sover hos meg vis hun er syk. Untak av omgangssyke da sover jeg på madrass hos henne for å unngå spy i dobbeltsenga. Da deler vi forsåvidt madrass på gulvet hennes så ingen senger blir ødelagt.

Anonymous poster hash: 91034...ac5

Skrevet

Hadde ikke sovnet før feber var borte.

Og Ibux tar feber bedre.

Anonymous poster hash: 6c5e5...a7a

Hva gjør dere når barnet har feber i 3 døgn i strek? Er våkne i 3 døgn?

Anonymous poster hash: 1602e...c3f

Skrevet

Hadde ikke sovnet før feber var borte.

Og Ibux tar feber bedre.

Anonymous poster hash: 6c5e5...a7a

Hva gjør dere når barnet har feber i 3 døgn i strek? Er våkne i 3 døgn?

Anonymous poster hash: 1602e...c3f

Mulig de sover på dagen når feberen ikke er like høy?

Uansett tror de fleste dupper av uten at de merker de. Ser det ofte på jobben hvor bekymrede foreldre sier de ikke klarte å sove et sekund den natten. Jeg har da værtjeneste å gitt barnet medisiner X fler og foreldre har snorket og duppet av innimellom. Men oppstykket søvn gir dårlig søvnkvalitet og man føler på morgenen at man har holdt seg våken hele natten.

Anonymous poster hash: 91034...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...