Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #26 Skrevet 25. november 2014 Her i gården er det på med badetøy for foreldre og eldste jente fordi vi er mest komfortable med det. For 2 åringen og baby er det naken som gjelder. Men er det med stemor/stefar så hadde det vært helt uaktuelt altså. Æsj sier jeg bare!! Nå er vel alt som gjelder nakenhet æsj for deg, men du overrasker positivt når baby og 2 åring kan være naken. Anonymous poster hash: d6d89...f9e
Sint naken biltyv Skrevet 25. november 2014 #27 Skrevet 25. november 2014 Her i gården er det på med badetøy for foreldre og eldste jente fordi vi er mest komfortable med det. For 2 åringen og baby er det naken som gjelder. Men er det med stemor/stefar så hadde det vært helt uaktuelt altså. Æsj sier jeg bare!!Nå er vel alt som gjelder nakenhet æsj for deg, men du overrasker positivt når baby og 2 åring kan være naken. Anonymous poster hash: d6d89...f9e Får et tåpelig svar! Hvor får du det fra at alt med nakenhet er æsj for meg? Vil gjerne ha bevis for den påstanden. Har du det ikke så klapp igjen å ikke avspor tråden til hi mer
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #28 Skrevet 25. november 2014 Her i gården er det på med badetøy for foreldre og eldste jente fordi vi er mest komfortable med det. For 2 åringen og baby er det naken som gjelder. Men er det med stemor/stefar så hadde det vært helt uaktuelt altså. Æsj sier jeg bare!!Nå er vel alt som gjelder nakenhet æsj for deg, men du overrasker positivt når baby og 2 åring kan være naken. Anonymous poster hash: d6d89...f9e Får et tåpelig svar! Hvor får du det fra at alt med nakenhet er æsj for meg? Vil gjerne ha bevis for den påstanden. Har du det ikke så klapp igjen å ikke avspor tråden til hi mer Jeg kunne sikkert bladd nedover og funnet tråder, men du vet jo selv hva du har uttalt om nakenhet generelt. Ha en fin førjulstid. Gidder ikke kommentere denne tråden lenger. Anonymous poster hash: d6d89...f9e
Sint naken biltyv Skrevet 25. november 2014 #29 Skrevet 25. november 2014 Her i gården er det på med badetøy for foreldre og eldste jente fordi vi er mest komfortable med det. For 2 åringen og baby er det naken som gjelder. Men er det med stemor/stefar så hadde det vært helt uaktuelt altså. Æsj sier jeg bare!!Nå er vel alt som gjelder nakenhet æsj for deg, men du overrasker positivt når baby og 2 åring kan være naken. Anonymous poster hash: d6d89...f9e Får et tåpelig svar! Hvor får du det fra at alt med nakenhet er æsj for meg? Vil gjerne ha bevis for den påstanden. Har du det ikke så klapp igjen å ikke avspor tråden til hi mer Jeg kunne sikkert bladd nedover og funnet tråder, men du vet jo selv hva du har uttalt om nakenhet generelt. Ha en fin førjulstid. Gidder ikke kommentere denne tråden lenger. Anonymous poster hash: d6d89...f9e Nei jeg vet faktisk ikke så fint hvis du gidder å bla fram og bevise at jeg syns nakenhet er æsj.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #30 Skrevet 25. november 2014 Her i gården er det på med badetøy for foreldre og eldste jente fordi vi er mest komfortable med det. For 2 åringen og baby er det naken som gjelder. Men er det med stemor/stefar så hadde det vært helt uaktuelt altså. Æsj sier jeg bare!! Nå er vel alt som gjelder nakenhet æsj for deg, men du overrasker positivt når baby og 2 åring kan være naken. Anonymous poster hash: d6d89...f9e Den påstanden faller på sin egen urimelighet, hun er jo til og med naken når hun stjeler biler! Anonymous poster hash: ea5c0...ba3
Gjest Antarctica Skrevet 25. november 2014 #31 Skrevet 25. november 2014 Jeg bada sammen med mine på den alderen. Når de blir 11-12 begynner mange å ønske å skjerme seg selv. Så lenge man viser dem samme respekt som man viser en voksen som ønsker privatliv, ser jeg ikke at det er noe problem.
Tipp topp Skrevet 25. november 2014 #32 Skrevet 25. november 2014 Så lenge alle er komfortable med det så ser jeg ikke noe galt i at de er nakne. Jeg bader sammen med mine barn på 10 og 8 naken. Hadde vært helt merkelig å RA på badedrakt for å sitte i vårt eget badekar. Og synes faktisk det er viktig at barn får et avslappet forhold til nakenhet. Det har blitt et stort problem at folk feks ikke lenger vil dusje i fellesdusjer i svømmehall eller etter gym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå