Gjest Antarctica Skrevet 25. november 2014 #26 Skrevet 25. november 2014 Du kan ikke lure ham. Et tillitsbrudd vil IKKE være bekreftende i deres kjærlighet, tvert imot. Du må mørne ham og snakke med ham, fortelle at det er viktig for deg, men om han fortsatt ikke vil, kan du ikke mase mer.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #27 Skrevet 25. november 2014 Skal som sagt bruke kondom, og så får vi se om han en gang glemmer det...stresser ikke. Har sagt jrg slutter på pilla neste uke. Jeg elsker han så fryktelig mye. Verdens fineste mann. Huff jeg klarer ikke lure han. Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #28 Skrevet 25. november 2014 Ikke for å være pessimistisk, men dere bor ikke sammen en gang! Her gikk det som smurt frem til vi flyttet sammen med mine og dine barn, da kom konfliktene og det bunner i at han klarer ikke å behandle barna sånn noen lunde likt. Så hadde innmarri lyst på et barn med han jeg også,jeg har fortsatt lyst på barn,men jeg innser at det er temmelig dumt å tenke på det nå. Og han vil heller ikke, så enten vil situasjonen snu seg til det bedre for oss og jeg kan ta det opp med han igjen, eller så gjør den ikke det og da kommer jeg til å gå fra han. Flytt sammen først iallfall, ta det opp med han etterhver. Ikke lur han, da er det bedre å mase..eller finne en annen som ønsker barn sammen med deg. Anonymous poster hash: 3348a...8da
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #29 Skrevet 25. november 2014 Helt ærlig. Ønsker du et barn? Eller ønsker du bare noe som binder deg til kjæresten?? Jeg synes du høres veldig umoden ut! Kanskje du trenger å gå litt inn i deg selv Anonymous poster hash: c5ea5...7c1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #30 Skrevet 25. november 2014 Bo sammen først! Det er mange problemer som dukker opp når man blir samboere.. Anonymous poster hash: ce327...829
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. november 2014 #31 Skrevet 25. november 2014 Er du sikker på at dette ikke handler mer om din sjalusi overfor eksen hans, og ikke det faktum at du vil ha barn? Vil du ha barn for å "binde" ham til deg og kunne konkurrere med eksen hans ift posisjon? Isåfall bør du heller jobbe med deg selv og dine følelser ift dette. Forøvrig er det det absolutte lavmål og toppen av egoisme å gå bak ryggen på mannen på en slik måte at man LURER ham til å få barn når han ikke vil. Da tenker man kun på seg selv, og ikke på den andre, og i min bok er det egoisme, og ikke ekte kjærlighet. Veldig enig med LillaGorilla her
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #32 Skrevet 25. november 2014 Han behandler barna mine fint. Sier han er veldig glad i dem og koser med dem. vi forskjellsbehandler aldri barna, men ja klart vi bør bo sammen først... Jeg er bare skråsikker på at dette er mannen i mitt liv. Etter 1.5 år er vi fremdeles stormforelsket og har allerede hatt utfordringer vi har taklet. Jeg ønsker meg 3 barn. Men jeg ønsker meg kun 1 barn med han. Ingen andre så ja selvf også fordi jeg vil at akkurat han skal være far til mitt siste barn. Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #33 Skrevet 25. november 2014 Endel av ønsker nok noe som binder oss sammen. Dette har vi snakket om. Han mener vår kjærlighet binder oss sammen, jeg er enig men et barn vil binde oss enda mer sammen... har ikke turt å tatt opp dette...er så redd han sier at han aldri vil ha flere barn. Hva gjør jeg da? Jeg forguder denne mannen. Vil ikke ha noen andre! Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå