Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Ikke gal, men liker egentlig ikke at jeg tenker slik... Har2 barn. Kjæresten min gjennom 1.5 år har 2 barn. Han er mannen i mitt liv. Jeg forguder denne flotte mannen som er en fantastisk pappa for sine egne barn og glad i min datter. Ønske om 1 barn med denne mannen er høyt. Han derimot har nok med 2 barn og mitt barn. Altså han synes vi har nok. Jeg går på piller å har i det siste ønsker om å bare bli gravid..men får vondt i meg for vil ikke lure han. Jeg tar meg ofte i det å være sjalu på at han og hans eks deler barn. DE har noe fint sammen som jeg også ønsker. Far til mine barn er og har aldri vært mer enn "har samvær fordi han ikke vil bet så mye bidrag tyoe" egoistist. Mitt største ønske i livet er å få være mor til et barn med min fantastiske mann. Jeg klarer ikke legge fra meg tanken. Jeg hadde aldri sagt at jeg lurte han men kalt det e uhell...han sier han elsker meg uendelig og kjærligheten vår er sterk så tror ikke han hadde dratt fra meg. åååå jeg blir gal...mine barn er 6 og 10 år. Vil så gjerne ha et barn med min elskede. Er jeg helt gal nå?? Huff... Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Marriet Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Jeg mener personlig at du kan ikke la ditt eget ønske om å få barn med han overstyre det faktum at av å gjøre det du sier faktisk tvinger han inn i en farsrolle han ikke ønsker. Det er et enormt svik fra din side isåfall. Mitt råd er derfor å la være. Snakk heller mer med han. Få han til å forstå hvor viktig dette er for deg og at det er altoppslukende,
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Hvor gammel er du da? og han? Jeg ville nok gitt det litt tid. 1,5 år er jo ingenting. Evt pass på å få spysyka nå før jul og knull som bare det rett etterpå, da pillene ikke funker ... mohahaha Anonymous poster hash: d1d45...9ad
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Ikke gal, men høres ut som du vil bruke et barn for å komme nærmere kjæresten din. Og det vil jeg si er feil vei å gå. Ville nok heller anbefalt å jobbe med forholdet, bli mer trygg på han uten at dere er nødt til å ha et barn sammen. Han ønsker ikke et barn til akkurat nå, da bør du respektere det. 4 barn tilsammen er mye, og med et 5 er det ikke sikkert dere kommer nærmere hverandre i det hele tatt. Kanskje det rett og slett blir for mye for din kjære. Gjør mer sammen som en familie, du, han og ungene deres. Også ta heller opp temaet barn om et år eller to. Anonymous poster hash: 4c2f8...606
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 30 begge.. Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Vi vil jo ha 3 hver dag...Han har jo bare 2 selv og jeg har 2...De er jo hos sine andre foreldre også. Altså vi blir ikke 5 hele tiden alltid. Så er det også det at han aldri vil bli far for mine, kun eg stefar..det har vi snakket om. Han har jo sagt det selv..siden mine barn har en far. Jeg ønsker bare et barn med han. Jeg er så utrolig glad i ham og stormforelsket enda.. Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Asj mye skrivefeil..mobil:((( Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Er han bare glad i det ene barnet ditt?En stefar kan være en vel så god far som en biologisk far. Det har ingenting å si! Jeg ville gitt det litt tid, og se om han kunne ønsket seg flere barn med tiden. Å lure ham er i hvert fall ikke riktig vei å gå, det er bare usselt og nedverdigende. Anonymous poster hash: f9345...faf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Han er jo stefaren dems, og vil jo da ha en farsrolle. Altså "far" i huset når ungene er hos dere. Og selv om dere ikke har alle samtidig, så har dere uansett 4 barn tilsammen. Det er ikke sikkert han ønsker å ha 5 barn tilsammen. Dine 2 barn er jo en del av deg, så at han tar de med i beregningen på antall barn er ikke usannsynlig. Anonymous poster hash: 4c2f8...606
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 Skrev feil! Han er selvf glad i begge barna mine. (Dritt mobil). Han har sagt det at han på en måte har 4 barn, men at han ikke vil ha farsrolle da barna har en far men at han er stefar.(vi bor ikke sammen men skal det snart) Jeg er så sjalu på det og hans eks deler. Det er så vondt. Han er så god far. Min eks er ikke det for mine:( Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 Ikke en farsfigur men en rolle.. Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Marriet Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 Men å lure han til et barn er et enormt svik som sagt og ikke minst urettferdig for både han og barnet. Dere bør prate sammen. Evt så må du si du slutter på p piller så får resten være opp til han.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. november 2014 #13 Skrevet 24. november 2014 Er du sikker på at dette ikke handler mer om din sjalusi overfor eksen hans, og ikke det faktum at du vil ha barn? Vil du ha barn for å "binde" ham til deg og kunne konkurrere med eksen hans ift posisjon? Isåfall bør du heller jobbe med deg selv og dine følelser ift dette. Forøvrig er det det absolutte lavmål og toppen av egoisme å gå bak ryggen på mannen på en slik måte at man LURER ham til å få barn når han ikke vil. Da tenker man kun på seg selv, og ikke på den andre, og i min bok er det egoisme, og ikke ekte kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #14 Skrevet 24. november 2014 Ja vurderer å bare si det. Sliter mye med humørsvingninger både når jeg har hatt spiral og pilla...men..huff Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #15 Skrevet 24. november 2014 Men jeg klarer ikke tanken på å leve resten av mitt liv med denne mannen uten å få et barn sammen. Det er altoppslukkende:( Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
runag Skrevet 24. november 2014 #16 Skrevet 24. november 2014 Ikke gal, men liker egentlig ikke at jeg tenker slik... Har2 barn. Kjæresten min gjennom 1.5 år har 2 barn. Han er mannen i mitt liv. Jeg forguder denne flotte mannen som er en fantastisk pappa for sine egne barn og glad i min datter. Ønske om 1 barn med denne mannen er høyt. Han derimot har nok med 2 barn og mitt barn. Altså han synes vi har nok. Jeg går på piller å har i det siste ønsker om å bare bli gravid..men får vondt i meg for vil ikke lure han. Jeg tar meg ofte i det å være sjalu på at han og hans eks deler barn. DE har noe fint sammen som jeg også ønsker. Far til mine barn er og har aldri vært mer enn "har samvær fordi han ikke vil bet så mye bidrag tyoe" egoistist. Mitt største ønske i livet er å få være mor til et barn med min fantastiske mann. Jeg klarer ikke legge fra meg tanken. Jeg hadde aldri sagt at jeg lurte han men kalt det e uhell...han sier han elsker meg uendelig og kjærligheten vår er sterk så tror ikke han hadde dratt fra meg. åååå jeg blir gal...mine barn er 6 og 10 år. Vil så gjerne ha et barn med min elskede. Er jeg helt gal nå?? Huff... Anonymous poster hash: 11fed...3b3 Altså, jeg er ikke for å lure ham, det beste er om dere kan bli enige. Hvis du først skal begi deg ut på denne veien, mener jeg at det finnes bedre måter enn å droppe p-pillene. Det er lureri, han tror han er trygg, og du går bak ryggen hans. Det jeg da eventuelt heller ville gjort (litt usikker på den moralske forsvarligheten her også) er å være åpen om at du slutter på p-piller. (For meg ga p-piller en god del uønskede bivirkninger, kanskje du kan finne en eller annen unnskyldning her). Da kan han selv velge om han vil bruke kondom. Min erfaring er at mange menn har stor tro på sikre perioder, særlig i opphetede øyeblikk. Hvis han har ubeskyttet sex med deg, er han i det minste klar over at han tar en risiko, og ansvaret blir delt. Jeg sier ikke at jeg ville ha gjort dette selv. Men det er et bedre alternativ enn å slutte på p-pillene i smug.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #17 Skrevet 24. november 2014 Vent! Dere har vært sammen i 1,5 år, og bor ikke sammen enda. Det er altfor tidlig. Å lure ham er et utilgivelig svik, det skjønner du vel selv... Anonymous poster hash: 8761b...04b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #18 Skrevet 24. november 2014 Jeg skjønner det, men eneste jeg tenker på er dette.... Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #19 Skrevet 24. november 2014 Jeg blir 31 i jan. Tiden går jo fra meg og de andre barna mine er store... Hi Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #20 Skrevet 24. november 2014 Er du sikker på at dette ikke handler mer om din sjalusi overfor eksen hans, og ikke det faktum at du vil ha barn? Vil du ha barn for å "binde" ham til deg og kunne konkurrere med eksen hans ift posisjon? Isåfall bør du heller jobbe med deg selv og dine følelser ift dette. Forøvrig er det det absolutte lavmål og toppen av egoisme å gå bak ryggen på mannen på en slik måte at man LURER ham til å få barn når han ikke vil. Da tenker man kun på seg selv, og ikke på den andre, og i min bok er det egoisme, og ikke ekte kjærlighet. Signerer denne! Jeg får samme inntrykk utifra det Hi skriver Anonymous poster hash: c5ea5...7c1
Elsker livet Skrevet 24. november 2014 #21 Skrevet 24. november 2014 Det er galt å med vilje lure noen til å få et barn når de har sagt de ikke ønsker det. Jeg syns du ikke skal tenke tanken en eneste gang til, jeg syns heller du skal mase.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #22 Skrevet 24. november 2014 Altfor tidlig å få barn sammen etter 1,5 år når dere begge har barn fra før. Er vel en fordel å hvertfall bo sammen et par år først å se hvordan storfamilien fungerer sammen i hverdagen. Anonymous poster hash: 2e893...354
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #23 Skrevet 24. november 2014 Du har skrevet om dette før, og den gang støttet de fleste kjæresten din, om jeg husker rett? Det var du som var sjalu fordi han ikke behandlet dine fullt og helt som sine egne selv om han er flink med dem? At du var sjalu fordi han var så flink med sine barn og du forventet at han skulle stille opp for dine barn på lik linje som han gjør for sine? Selv om dere kun er kjærester... Anonymous poster hash: d6190...4ca
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 24. november 2014 #24 Skrevet 24. november 2014 Det her er veldig "enkelt" Enten snakker du med han om det og blir enig om å se det an.. Evt får du beskjed om at det ikke kommer til å skje.. Når dere har snakket om det, er det opp til deg.. Ikke å velge å bli gravid og "lure" han.. Men opp til deg om du takler å leve med han etter dere har gjort opp status.. Men å lure han er lavmål. Og det er like mye å lure han, selv om du gjemmer det under et "uhell"
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #25 Skrevet 25. november 2014 Skal ikke lure. Slutter på Pilla, også pga jeg tåler dårlig hormoner. Har sagt det til han. Det forsto han. Blir kondomer fremover. Jeg håper heller at det skal skje en gang av at vi glemmer kondom, vi har mye sex..men skal ikke stresse. Anonymous poster hash: 11fed...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå