tuss2011 Skrevet 24. november 2014 #26 Skrevet 24. november 2014 Mannen har vært ferdig med å få barn lenge... Men jeg ønsket meg minst en til ganske raskt etter vi fikk vår første. Ble gravid med nummer to, og mannen sa at etter denne, er det stopp. Jeg var enig, men hadde likevel en gnagende følelse om at dette ikke var siste gang jeg var gravid. Tre dager før termin døde mitt andre barn i magen min. Og da kom ønsket om å prøve igjen ganske fort. Jeg ble helt desperat. Mannen ville ikke. Etter en stund roet det seg for meg, og da kom mannen og sa at han ville vi skulle prøve igjen. Og nå er jeg 20 uker på vei med tredjemann, og kjenner på at denne gangen er den siste... Kroppen min orker ikke mer hellee tror jeg 😊
Gjest 5 andre Skrevet 24. november 2014 #27 Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde det som deg etter at tredje var født. Mannen var fast bestemt på at nok var nok, mens jeg hadde en følelse av usikkerhet slik at jeg ikke ønsket å kvitte meg med utstyr. Hadde jeg fått valget der og da, hadde jeg kanskje hatt fire barn nå. Ettersom årene har gått, har jeg følt meg mer og mer sikker. Jeg er helt ferdig. Er glad for at jeg ikke har har flere enn tre, og er skråsikker på at jeg ikke kommer til å endre syn. Hadde jeg blitt gravid med et uhell nå, hadde jeg mest sannsynlig valgt abort. Jeg tror absolutt ikke at det er gitt at alle vil føle seg ferdig, og at enkelte må veie for og imot flere barn til naturen setter en stopper for det selv. Vet om fkere som av praktiske årsaker har sagt stopp, men som rent følelsesmessig ikke er helt ferdig med tanken på flere barn.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #28 Skrevet 24. november 2014 Følte meg ferdig og takknemlig etter førstemann. Hun er 9 år nå og har fortsatt ikke endret mening. Babysyk har jeg aldri vært men alltid ønsket meg barn. Babytiden varer knapt et år og aldri et skjønt hva det vil si å være babysyk. Husker knapt noe fra det første året. Anonymous poster hash: 4bdf6...233
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #29 Skrevet 24. november 2014 jeg kjenner ihvertfall på at jeg er ferdig med barn men barna måtte bli ganske store før jeg kom dit. Jeg ble singel når minste var baby, hadde jeg ikke blitt det eller om jeg hadde gått inn i et nytt forhold kan det hende jeg hadde endt med et barn til. Jeg ønsket meg et barn til fram til 2 år siden da merket jeg bare at jeg ikke kunne tenke meg å begynne på nytt. Og jeg var helt sikker når jeg sist sommer ikke fikk mensen når jeg skulle og begynte å føle meg ganske hysterisk med tanke på en mulig graviditet.(til tross for at jeg var i et ganske solid forhold, ) Minste har nå begynt på skole og jeg kjenner jeg er ferdig med babytiden rett og slett. Har venninner med små barn og babyer og det er kos å passe de en stund eller kose med de når de/vi er på besøk men det er godt å kunne levere de tilbake til mor og far etterpå Anonymous poster hash: c4954...fb0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #30 Skrevet 24. november 2014 Jeg visste det i hvert fall da jeg så en baby, og det den fikk meg til å føle var.... ....... ....... ...... ååååå! .................. .................... JeG gleder meg til jeg blir BESTEMOR!! Anonymous poster hash: 439f9...c82
Mor di! Skrevet 24. november 2014 #31 Skrevet 24. november 2014 Vi har alltid hatt lyst på tre barn, men da nr to bikket fire år ble vi i tvil om vi orket en ny runde med baby. Sitter nå med en frøken som er fem mnd, og angrer ikke et sekund. Hun er så fredelig og blid at jeg kunne godt hatt nr fire også, men vet at det ønsket kommer til å blekne jo eldre hun blir. Så her er det stopp på tre:-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #32 Skrevet 24. november 2014 Vi hadde avtalt å være ferdige etter nr. 3. Selv om jeg ikke akkurat gikk rundt og ønsket meg en til, så var en del av meg nok ikke ferdig. Så fikk vi en overraskelse , ble gravid igjen. Nå etter nr 4 er født, kan jeg si med sikkerhet at jeg føler meg ferdig. Det er deilig. Anonymous poster hash: 34457...44c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #33 Skrevet 24. november 2014 Var ikke ferdig men så ble ene alvorlig syk og en sydom som varer og har mange sykehusdøgn hver mnd , da ble det på en måte bestemt vi ikke får flere for vi må kunne følge opp den syke og den andre vi har like mye. Takknemlig med de to jeg har mer enn ord kan beskrive. Vil ha de to jeg allerede har og nyte tiden og de gode dagene med dem . Anonymous poster hash: 2cfd4...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå