Anonym bruker Skrevet 27. november 2014 #26 Skrevet 27. november 2014 Jeg er en 20 år gammel mor til ei jente på 6 mnd, og nå er jeg ca. 6 uker på vei med nummer 2. Vi har alltid ønsket flere barn, men kanskje ikke så fort. Jeg fullammet og hadde ikke fått mensen tilbake da jeg ble gravid. Ting skjer fort! Jeg har ikke jobb, hadde heller ikke jobb før vi fikk nummer 1. Jeg fikk engangsstønad, og det klarte vi oss fint med! Samboeren min har en godt betalt jobb, og jeg har fått hjelp av NAV. Jeg sliter med angst og depresjon som gjør det vanskelig å ta hvilken som helst jobb. Noen i NAV fortalte meg at jeg muligens må gå over til AAP istedenfor økonomisk sosialhjelp. Men jeg vet ikke hvordan dette blir om vi velger å beholde nummer 2. Jeg er veldig usikker, men bikker litt mer over på å beholde. Samboeren min er også usikker. Jeg synes det blir for dumt å ta abort av økonomiske årsaker. Jeg blir lei meg av tanken på abort. Jeg leste at hjertet til fosteret begynner å slå i denne uka, og da presset tårene på. Jeg vil gjerne ha svar fra noen her som er eller har vært i samme situasjon som meg og vil høre hva dere gjorde og hvordan dere taklet det. Anonymous poster hash: 7ad72...443 Hei. Var i lignende situasjon som deg. Jeg valgte abort fordi jeg følte meg presset til det, angret så fælt og ble gravid rett etterpå. Det gikk fint. Trang økonomi men det gikk, og jeg fikk støtte og backup av DPS (evig takknemlig) Nå er minste 3 år og angrer ikke et sekund på at jeg fikk han. Jeg vokste sammen med han og har nå en fast jobb fordi jeg endelig er frisk nok til det. Så det eneste du kan gjøre er å gjøre det som føles rett for deg Ingen skal fortelle deg hva som er rett og galt, det meste ordner seg som regel, du må bare ta ditt valg å stå ved det som er rett for DEG Anonymous poster hash: 290fb...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå