Gå til innhold

Tur med partner en uke, hvor ville du ha dratt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i Vilnius i vår - det var helt fantastisk! Billig å reise, billig å bo, billig mat og billige opplevelser. Fantastisk atmosfære, trivelige folk og såpass liten by at vi fikk 'opplevd' det mest på de fire dagene vi var der. 

Vi betale snaut 5000 for reise, hotell tre netter med frokost (fire stjerner), en dag på spa, privatsjåfør to dager, inngang til to museer og transport til og fra flyplass (via samme firma som gav oss privatsjåfør). 

Mat, hygge, drikke og shopping kom vel på rundt 3000 til (men vi shoppet MYE og unnet oss det vi hadde lyst på underveis) - synes vi fikk ekstremt mye for pengene! 

Booket via et firma som heter Nordic Baltic Tours - god service og gode priser! 

Anonymous poster hash: f41a9...617
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Paris tidligere i høst, og det var fantastisk. Skulle ønske vi kunne vært en uke til. Eller hele livet. Sukk...

Anonymous poster hash: b5c8f...eef
Skrevet

Vi var i Paris tidligere i høst, og det var fantastisk. Skulle ønske vi kunne vært en uke til. Eller hele livet. Sukk...

http://no.hotels.com/hotel/details.html?hotelId=439722&tab=description&rffrid=eml.hcom.NO.430.00.2014.07.31.src00.00.00.0000.0000.00.0000&intlid=Body_HotelName_H839.008.001_H1099.000.000_H1121.001.001

Her bodde vi. Stortrivdes :)

Skrevet

Takk for enda flere tips! Var i Vilnius i fjor, så det blir litt for tett til at det frister. Paris er magisk, men det er også utelukket av flere grunner (selv om jeg i utgangspunktet er enig i at det er en flott by for parferie, eller egentlig en flott by for hva som helst).

Anonymous poster hash: 11c9c...2a3

Skrevet

Hvis du liker turer, hva med Madeira?😊 Skal være helt fantastisk.

Skrevet

Hvis du liker turer, hva med Madeira? Skal være helt fantastisk.

Ja, kanskje det? Har du vært der? Leser derimot at en må regne med litt nedbør i desember, det er jo litt kjedelig ...

Skrevet

New York eller julemarked i en tysk by, kanskje Berlin. Evt kombinert Berlin med f.ex Celle. Berlin er så hyggelig, og jeg har til gode å oppleve tysk julemarked.

Anonymous poster hash: 18cdc...20a

Skrevet

Men hva vil dere ha?

Julestemning?

Sol og varme?

Eksotisk?

Skiferie?

Hvilke interesser har dere?

Anonymous poster hash: 8aad0...af1

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke helt hva vi vil ha, er som sagt åpne for det meste. Vi er begge glad i å være aktive, men det kan man for så vidt være hvor som helst, så det er ingen forutsetning at det skal være flott natur og spennende turløyper. Skiferie er vel å merke ikke aktuelt, og det er heller ikke båtferie, men ellers kan jeg like så godt ligge på stranden som å gå krevende fjellturer. Er heller ikke fremmed for shopping, kulturelle opplevelser, mat og jeg vet ikke hva.  Jeg blir fort rastløs, så mitt eneste kriterium er at det er mulig med variasjon. Har nå fått flere gode tips til destinasjoner jeg selv ikke hadde tenkt på, så ender vel opp med et av forslagene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...