Gå til innhold

Tur med partner en uke, hvor ville du ha dratt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en uke til rådighet og er åpne for det meste, behøver heller ikke å begrenses til Europa.

Hvor ville du ha dratt og hvorfor? TIl informasjon tenker vi å reise nå i desember, så gjerne et trivelig sted på denne tiden av året.

Anonymous poster hash: 11c9c...2a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, dere har en uke med barnefri?

Da ville jeg kost meg hjemme fra mandag til torsdag også ville jeg tatt en weekend til København fra torsdag til søndag.

Anonymous poster hash: 9e7fc...fdf

Skrevet

Dubai!! :)

Anonymous poster hash: 8751e...d3a

Skrevet

Jeg ville dratt til en europeisk storby, selv om det er kaldt og mørkt.

Skrevet

New York!

Skrevet

Ja, vi har barnefri. Hvis vi er hjemme store deler av uken, vil det innebære at vi begge jobber og gjør andre ting enn å fokusere på forholdet, så det er egentlig utelukket.

Takk for tips.

Hvilke europeiske storbyer ville dere vurdert?

Skrevet

Kommer jo litt ann på om dere vil ha sommer og sol eller om dere vil ha julestemning og shopping.

For litt av alt er jo barcelona et alternativ. Jeg elsker praha og Berlin i førjulstiden. Flott pynt, julemarkeder og fantastisk shopping. Samtidig som man kan se masse spennende kultur og spise god mat til en relativt billig penge.

Anonymous poster hash: 15915...ba6
Skrevet

Det viktigste er at det er et sted med variasjon, er egentlig åpne for alt som kan by på det.

Berlin kunne kanskje vært noe, ja. Takk for tips!

Skrevet

Hvis vi hadde hatt en hel uke til rådighet hadde vi nok valgt New York.

God tur, uansett hvor dere havner 😊

Skrevet

Støtter New York.

Med litt mer tid til planlegging, og helst 10 dager fremfor en uke, ville jeg anbefalt Japan. Vi var 5 dager i Tokyo og 5 dager i Kyoto i fjor som først ferie uten barn siden guttens fødsel (i 2009), det var så kult at vi reiser tilbake til våren, denne gangen med barn.

Jeg liker også Marrakech veldig godt, og har Istanbul høyt opp på listen av byer jeg vil besøke snart.

Anonymous poster hash: 9e358...b94

Skrevet

Berlin, Paris, Praha eller Budapest ville vært mine storbyvalg.

Skrevet

Takk! :) Tar med meg tipsene videre for vurdering.

Liker Tokyo godt, men det er av flere grunner uaktuelt. Det er egentlig NYC også, men jeg lurer litt på Miami, så vi får både sol og shopping på samme tid. Det blir ikke kjedelig/for lenge med en hel uke i for eksempel Berlin?

Skrevet

Dubai :)

Der er alt; sol, shopping, fantastisk mat, mye rart å se, billig mat & superbillig mat!

Skrevet

Italia er det både romamtisk, god mat, vin og masse og se på :)

Anonymous poster hash: 10f7c...8c9

Skrevet

Dubai :)

Der er alt; sol, shopping, fantastisk mat, mye rart å se, billig mat & superbillig mat!Anonymous poster hash: 8751e...d3a

...mente billig mat & superbillig taxi... :P

Skrevet

Min absolutte favoritt-by i Europa er Salzburg! Historie, deilig mat, spennende arkitektur og mye sjarme 😉😉😉

Skrevet

Hva med Dublin?😊

Skrevet

Enig i at en Europeisk storby kan bli litt kjedlig i en hel uke, kanskje dere skulle delt d opp? Når man først er "nedover" er det bare en kapp togtur til neste storby. 

Ellers så hørtes jo Miami fantastisk ut:) Aldri vært der, men utifra det jeg har hørt kan det umilig bli feil.

Anonymous poster hash: 15915...ba6
Skrevet

Jo, både Dublin og Salzburg er gode alternativer. Sistnevnte sted har jeg ikke vært, så det hadde vært morsomt. Der er det vel også mye flott natur, slik at det finnes mange gode turløyper? Vi bor sånn til at det ikke er noe vi har flust av i hverdagen, så det kunne nok vært enda bedre enn gode shoppingmuligheter.

Jeg er bare for redd for at en uke i en europeisk storby jeg gjerne har vært flere ganger (med unntak av Salzburg, men det er en liten by igjen) kan bli for lenge. Men det er kanskje bare jeg som tenker sånn?

Skrevet

Krakow da?

Anonymous poster hash: adc80...af7
Skrevet

Ville dratt på fjellet :)

Anonymous poster hash: 0948b...dc2

Skrevet

Dubai

Anonymous poster hash: 4afaa...36c
Skrevet

Cruise Karibien

Anonymous poster hash: 365f3...320

Skrevet

Takk for tips! Cruise blir det helt garantert ikke. Det har jeg nemlig gjort en gang, og jeg trodde jeg skulle gå på veggen. :P Hjalp ikke så veldig at jeg blir lett sjøsyk heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...