Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #26 Skrevet 21. november 2014 Unnskyld HI, men du fremstår utrolig ung og umoden! Du burde ikke blande deg inn i dette, og du virker ekstremt sjalu på ex'en. Om barnefar og mor får det til å fungere, så er det fantastisk! Anonymous poster hash: 935cd...21d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #27 Skrevet 21. november 2014 Hun får overgangsstønad hun ikke har rett på, hun får stønad til barnetilsynsstønad hun ikke har rett på, og en dobbel barnetrygd hun ikke har rett på. Denne rettigheten har en kun med faktisk omsorg på 60% eller mer. Hun har det nok i inntil 5 år da hun er i utdanning. Dette er ikke noe gråsone, det er trygdesvindel, det har HI helt rett i! Kjæresten til HI er medskyldige i dette og kan straffes og ansvarliggjøres på lik linje som mora. HI kan anmelde dama til politiet, og det drar kjæresten hennes med i dragsuget. Det er en løsning som er rettstridig, men det er en god løsning for mor og barn økonomisk. Det er en god løsning for far og barn i forhold til samvær, uten at det koster far særlig mye økonomisk. Det er en løsning som er sosialt god da den gir trygge rammer rundt et utsatt barn. Det gir mor kvalifikasjoner til å kunne gøy seg selv og ditt barn. Det hindrer langtidsfattigdom. Men det er svindel! Anbefaler å gå ned til 40-60, og fortsette ordningen til overgangsstønaden opphører slik at en ikke blir tatt, fengslet eller får tilbakebetalingskrav. Det er ikke store forskjellen i dager, og det er en kort tid igjen. Bostøtte er ikke en NAV stønad, og den hadde hun hatt rett på så uansett. Om du føler hun har grep om han enda da er det et problem mellom deg og han, og du bør finne ut om det er reelt eller om det er din egen sjalusi som spiller deg et puss. Er det andre ting enn denne løsningen som får deg til å si det? Løsningen er god for de involverte parter, men den er rettstridig. Anonymous poster hash: de5ad...de3 Han har ingen kontakt med henne utenom barnet. Er nok bare jeg som ikke liker at folk utnytter staten, og jeg synes det var teit av han å skrive under på falsk avtale. Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #28 Skrevet 21. november 2014 Jeg hadde holdt meg langt unna hvordan foreldrene hadde ordnet det med ungen sin. Her sier kjæresten din at du ikke skal blande deg, men virker som om du bare ikke klarer å respektere dette. Det at du ikke har en god kommunikasjon med far til ditt barn bør ikke gå ut over kjæresten din og hans barn. Anonymous poster hash: aa1fb...8c3 Har DU dårlig kommunikasjon med far til dine barn? Jeg og barnefar var sammen i 10 år. Har vi dårlig kommunikasjon? Her betaler barnefar 9000 kr i bidrag for 2 barn. Han tjener mer enn de fleste, jeg skal ikke klage:) Jeg snylter ikke da. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #29 Skrevet 21. november 2014 Unnskyld HI, men du fremstår utrolig ung og umoden! Du burde ikke blande deg inn i dette, og du virker ekstremt sjalu på ex'en. Om barnefar og mor får det til å fungere, så er det fantastisk! Anonymous poster hash: 935cd...21d Sjalu på ei dame som lurte han til å få barn? Ei dame han aldri elsket. Ei dame han kalte for heksa? Nei takk. Kjæresten min sier jeg er hans første og siste kjærlighet så jeg er ikke sjalu, men jeg blir sur på snyltere og tøffel helter:) HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #30 Skrevet 21. november 2014 Hun får overgangsstønad hun ikke har rett på, hun får stønad til barnetilsynsstønad hun ikke har rett på, og en dobbel barnetrygd hun ikke har rett på. Denne rettigheten har en kun med faktisk omsorg på 60% eller mer. Hun har det nok i inntil 5 år da hun er i utdanning. Dette er ikke noe gråsone, det er trygdesvindel, det har HI helt rett i! Kjæresten til HI er medskyldige i dette og kan straffes og ansvarliggjøres på lik linje som mora. HI kan anmelde dama til politiet, og det drar kjæresten hennes med i dragsuget. Det er en løsning som er rettstridig, men det er en god løsning for mor og barn økonomisk. Det er en god løsning for far og barn i forhold til samvær, uten at det koster far særlig mye økonomisk. Det er en løsning som er sosialt god da den gir trygge rammer rundt et utsatt barn. Det gir mor kvalifikasjoner til å kunne gøy seg selv og ditt barn. Det hindrer langtidsfattigdom. Men det er svindel! Anbefaler å gå ned til 40-60, og fortsette ordningen til overgangsstønaden opphører slik at en ikke blir tatt, fengslet eller får tilbakebetalingskrav. Det er ikke store forskjellen i dager, og det er en kort tid igjen. Bostøtte er ikke en NAV stønad, og den hadde hun hatt rett på så uansett. Om du føler hun har grep om han enda da er det et problem mellom deg og han, og du bør finne ut om det er reelt eller om det er din egen sjalusi som spiller deg et puss. Er det andre ting enn denne løsningen som får deg til å si det? Løsningen er god for de involverte parter, men den er rettstridig. Anonymous poster hash: de5ad...de3 Kan jeg melde henne til politiet? Jeg snakket med ei i NAV som jeg kjenner og tok bare et eksempel...Hun sa bare at de faktisk ikke gjør noe med det, de bare forholder seg til avtalen som er sendt inn..de følger ingenting opp...så jeg har ikke tenkt å melde noen, det er ikke vits og blir ikke gjort noe med uansett. Har dog sagt til far at den avtalen skal forandres når vi flytter sammen. Han har sagt det var greit om det er så viktig for meg....men helt ærlig så tenker jeg at når barnet blir eldre så betyr det lite...barnet er forresten bare 5 år, jeg sa feil. Blir 6 år etter jul da. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Marriet Skrevet 21. november 2014 #31 Skrevet 21. november 2014 Hun får overgangsstønad hun ikke har rett på, hun får stønad til barnetilsynsstønad hun ikke har rett på, og en dobbel barnetrygd hun ikke har rett på. Denne rettigheten har en kun med faktisk omsorg på 60% eller mer. Hun har det nok i inntil 5 år da hun er i utdanning.Dette er ikke noe gråsone, det er trygdesvindel, det har HI helt rett i! Kjæresten til HI er medskyldige i dette og kan straffes og ansvarliggjøres på lik linje som mora.HI kan anmelde dama til politiet, og det drar kjæresten hennes med i dragsuget. Det er en løsning som er rettstridig, men det er en god løsning for mor og barn økonomisk. Det er en god løsning for far og barn i forhold til samvær, uten at det koster far særlig mye økonomisk.Det er en løsning som er sosialt god da den gir trygge rammer rundt et utsatt barn. Det gir mor kvalifikasjoner til å kunne gøy seg selv og ditt barn. Det hindrer langtidsfattigdom. Men det er svindel!Anbefaler å gå ned til 40-60, og fortsette ordningen til overgangsstønaden opphører slik at en ikke blir tatt, fengslet eller får tilbakebetalingskrav. Det er ikke store forskjellen i dager, og det er en kort tid igjen.Bostøtte er ikke en NAV stønad, og den hadde hun hatt rett på så uansett.Om du føler hun har grep om han enda da er det et problem mellom deg og han, og du bør finne ut om det er reelt eller om det er din egen sjalusi som spiller deg et puss. Er det andre ting enn denne løsningen som får deg til å si det?Løsningen er god for de involverte parter, men den er rettstridig.Anonymous poster hash: de5ad...de3 Han har ingen kontakt med henne utenom barnet. Er nok bare jeg som ikke liker at folk utnytter staten, og jeg synes det var teit av han å skrive under på falsk avtale. Anonymous poster hash: 5943e...e33 Med mindre du har tenkt å anmelde henne for svindel du mener hun bedriver så bør du virkelig holde deg unna. Hvis den ordningen de har er best for barnet og mor og far får det til å fungere er det jo det beste som går an. Det finnes folk som virkelig har problemer med foreldresamarbeid og tru meg, jeg vet hva heg snakker om. Og det er ikke gøy, det er ETT menneske en sånn konflikt virkelig går utover og det lille mennesket er helt jævla uskyldig og ba faktisk aldri om å bli født. En sak mellom far og mor. Ikke far, kjæresten til far og mor. Merker jeg blir litt provosert.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #32 Skrevet 21. november 2014 Jeg kan ikke dette systemet, men hun snylter vel ikke på staten - det er vel heller at farbar sagt at det er ol at hun får mer penger av han? Om hans begrunnelse er at mor da har bedre råd som ganger sønnen så står det respekt av far som ikke er som deg som skal flisespikke på noen få hundrelapper. Dette syns jeg faktisk ikke du har noe med. Far har tom sagt at det ikke går utover deg (og da har han vel egentlig bedt deg om ikke å Blande deg) Kanskje du skal revurdere forholdet til en som har barn - tror du vil takle dårlig en hver utgift som går til Stebarn. Anonymous poster hash: 5c354...964 haha du høre jo bitter ut. gidder ikke svare deg ordentlig en gang. far betaler ingenting ekstra til barnet, er ikke dette det handler om. Anonymous poster hash: 5943e...e33 Høres jeg bitter ut?? Her har vi kun felles barn - ingen dine/mine barn, ei heller har mine søsken eller venner kommet i den situasjonen enda, så enn Så lenge er jeg nok ikke bitter hva gjelder dette... Du stilte et spørsmål, men du likte tydeligvis ikke svaret mitt. Det er helt greit - jeg er ikke bitter av den grunn😉 Anonymous poster hash: 5c354...964
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #33 Skrevet 21. november 2014 Unnskyld HI, men du fremstår utrolig ung og umoden! Du burde ikke blande deg inn i dette, og du virker ekstremt sjalu på ex'en. Om barnefar og mor får det til å fungere, så er det fantastisk! Anonymous poster hash: 935cd...21d Sjalu på ei dame som lurte han til å få barn? Ei dame han aldri elsket. Ei dame han kalte for heksa?Nei takk. Kjæresten min sier jeg er hans første og siste kjærlighet så jeg er ikke sjalu, men jeg blir sur på snyltere og tøffel helter:) HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Innlegget ditt der understreker vel egentlig bare poenget mitt. Hvorfor er du så bitter? Du vil gjøre dere alle en tjeneste om du svelger denne kamelen og samarbeider! Barna trenger ikke vokse opp i et hjem hvor stemor hater mor og baksnakker henne. De trenger heller ikke vokse opp i et hjem hvor far kaller mor for "heksa" Hun får kanskje mye støtte, men du skaper elendig stemning. Helt ærlig synes jeg du virker som den håpløse her! Anonymous poster hash: 935cd...21d
Fandens Oldemor Skrevet 21. november 2014 #34 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #35 Skrevet 21. november 2014 Når det skrives innlegg her ellers om det å snylter på staten, da mener dere man skal melde ifra. Når stemor skriver om det samme da skal hun ikke bry seg. Dobbeltmoral delux. Hi. Få far til å ta kampen. Mottar mor bidrag fra far skal dette dekke alt sv utgifter til barnet. Barnehage, klær osv får hun betale for. Å ja, mor snylter både far og staten. Anonymous poster hash: 51e64...a9c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #36 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #37 Skrevet 21. november 2014 Når det skrives innlegg her ellers om det å snylter på staten, da mener dere man skal melde ifra. Når stemor skriver om det samme da skal hun ikke bry seg. Dobbeltmoral delux. Hi. Få far til å ta kampen. Mottar mor bidrag fra far skal dette dekke alt sv utgifter til barnet. Barnehage, klær osv får hun betale for. Å ja, mor snylter både far og staten. Anonymous poster hash: 51e64...a9c Ja enig i dette. Hadde det vært jeg som hadde gjort dette og "lurt" staten så hadde innleggene her haglet haha, rare kvinnfolk. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #38 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Hun har forresten ingen innflytelse på hans liv nå, han skrev under den avtalen når det ble slutt, ikke nå.... Jeg og kjæresten min er ikke bitre på noe, han er forresten blitt en god venn av min ex, og vi kan spise middag sammen etc. Dette går ikke med hans eks, mest fordi min kjæreste ikke orker være i samme rom som henne ( han kaller henne mindre smart), men også fordi jeg har ingen interesse av å se henne. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Fandens Oldemor Skrevet 21. november 2014 #39 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. ...Dette går ikke med hans eks, mest fordi min kjæreste ikke orker være i samme rom som henne ( han kaller henne mindre smart), men også fordi jeg har ingen interesse av å se henne. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 I rest my case, og ser at her kommer man ikke langt med å prøve å få deg til å skjønne noe.
mamma_bergen Skrevet 21. november 2014 #40 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt.. Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #41 Skrevet 21. november 2014 Jo mer jeg leser av det du skriver, jo mer overbeviser du meg om at du er ung og umoden. Du er bitter, du er urimelig, du snakker motbydelig om moren til barna og du virker ikke klar til å forholde deg til denne situasjonen. Kanskje om 5-8 år Anonymous poster hash: 935cd...21d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #42 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt.. Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det. Hva er troll? At han har sagt til meg at han skulle ønske deg var JEG ikke hun som var mor til barnet hans? Men at vi ikke kan forandre fortiden, men se fremover. At han ønsker et et barn med meg? Troll? Ok. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #43 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt.. Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det. Hva er troll? At han har sagt til meg at han skulle ønske deg var JEG ikke hun som var mor til barnet hans? Men at vi ikke kan forandre fortiden, men se fremover. At han ønsker et et barn med meg? Troll? Ok. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Er du 15 år? Du fremstår som utrolig umoden og egoistisk. Det er påfallende hvordan du skriver, såpass påfallende at man bare må håpe du tuller. Anonymous poster hash: bcdb3...c50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #44 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt.. Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det. Hva er troll? At han har sagt til meg at han skulle ønske deg var JEG ikke hun som var mor til barnet hans? Men at vi ikke kan forandre fortiden, men se fremover. At han ønsker et et barn med meg? Troll? Ok. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Er du 15 år? Du fremstår som utrolig umoden og egoistisk. Det er påfallende hvordan du skriver, såpass påfallende at man bare må håpe du tuller. Anonymous poster hash: bcdb3...c50 Nei jeg er ikke det, men er ikke så flink til rettskriving + har en pc som henger seg opp. Anonymous poster hash: 5943e...e33
Marriet Skrevet 21. november 2014 #45 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren.Det stinker lang vei.Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet.Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HIAnonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt..Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det.Hva er troll? At han har sagt til meg at han skulle ønske deg var JEG ikke hun som var mor til barnet hans? Men at vi ikke kan forandre fortiden, men se fremover. At han ønsker et et barn med meg? Troll?Ok.HIAnonymous poster hash: 5943e...e33 Er du 15 år? Du fremstår som utrolig umoden og egoistisk. Det er påfallende hvordan du skriver, såpass påfallende at man bare må håpe du tuller.Anonymous poster hash: bcdb3...c50 Nei jeg er ikke det, men er ikke så flink til rettskriving + har en pc som henger seg opp.Anonymous poster hash: 5943e...e33 Det er nok ikke skrivefeil folk reagerer på....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #46 Skrevet 21. november 2014 Utrolig hvor mange ganger du forteller oss hvordan kjæresten din sier at du er best og ex'en er grusom. Hvordan du opphøyes og hun er lavmål. Hvordan du er så mye bedre.. Bitter? Neida! Anonymous poster hash: 935cd...21d
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #47 Skrevet 21. november 2014 Dette har jo ingenting med nav, halv barnetrygd, samvær eller noe som helst sånn å gjøre. For din del handler jo dette kun om at du hater at eksen fremdeles har makt/innflytelse/påvirkning når det gjelder din kjærestes liv. At det irriterer deg når han går med på noe hun vil. At du synes det er kjipt at de deler noe såpass stort som et barn, mens du bare er på vei til å bli samboer med fyren. Det stinker lang vei. Det er så åpenbart. Blander du deg borti dette, blir du gjennomskuet. Vi skal ha barn en gang fordi vi BEGGE vil, det blir mer spesielt enn det de har sammen nettopp fordi vi elsker hverandre. Det som irriterer meg her er at mor snylter.HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Meget spesielt.. Jeg velger å tro at dette er et troll og ikke noe mer enn det. Hva er troll? At han har sagt til meg at han skulle ønske deg var JEG ikke hun som var mor til barnet hans? Men at vi ikke kan forandre fortiden, men se fremover. At han ønsker et et barn med meg? Troll? Ok. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Er du 15 år? Du fremstår som utrolig umoden og egoistisk. Det er påfallende hvordan du skriver, såpass påfallende at man bare må håpe du tuller. Anonymous poster hash: bcdb3...c50 Nei jeg er ikke det, men er ikke så flink til rettskriving + har en pc som henger seg opp. Anonymous poster hash: 5943e...e33 Jeg tenkte ikke på eventuelle skrivefeil. Anonymous poster hash: bcdb3...c50
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #48 Skrevet 21. november 2014 Ok. Os er tidsbegrenset, derfor tenkte jeg at hun kanskje ikke fikk det lenger. Anyhow, jeg hadde virkelig ikke brydd meg, da os kun er en kort tid av livet og barnet kommer tusen ganger bedre ut av det ved denne ordningen. Det er ganske liten forskjell på antall dager samvær ved 40 og 50%. Og hvis dette gjør at far får se barnet sitt mer, så må da det være vinn-vinn. Selv om det er slutt, så kan man ønske det beste for den andre parten. Alternativet er kanskje at han hadde gått med på å ha barnet mindre, for at mor skulle fått os under utdanningen. For da ikke håpe han ønsker det beste for henne, dette var pga sønnen sa han......Han har sagt han driter i hu, men blir jo litt skeptisk når du sier det slik.............. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Du fremstår ikke helt god. Hvorfor er det feil at far vil det beste for mor til sitt barn? Det er søren meg både rett og rimelig at de som har barn og skiller lag ønsker det beste for den andre part. Du fremstår som manisk opptatt av eksdama til kjæresten din, og ikke minst veldig sjalu. Anonymous poster hash: d26b1...9e0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #49 Skrevet 21. november 2014 Ok. Os er tidsbegrenset, derfor tenkte jeg at hun kanskje ikke fikk det lenger. Anyhow, jeg hadde virkelig ikke brydd meg, da os kun er en kort tid av livet og barnet kommer tusen ganger bedre ut av det ved denne ordningen. Det er ganske liten forskjell på antall dager samvær ved 40 og 50%. Og hvis dette gjør at far får se barnet sitt mer, så må da det være vinn-vinn. Selv om det er slutt, så kan man ønske det beste for den andre parten. Alternativet er kanskje at han hadde gått med på å ha barnet mindre, for at mor skulle fått os under utdanningen.For da ikke håpe han ønsker det beste for henne, dette var pga sønnen sa han......Han har sagt han driter i hu, men blir jo litt skeptisk når du sier det slik.............. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Du fremstår ikke helt god. Hvorfor er det feil at far vil det beste for mor til sitt barn? Det er søren meg både rett og rimelig at de som har barn og skiller lag ønsker det beste for den andre part. Du fremstår som manisk opptatt av eksdama til kjæresten din, og ikke minst veldig sjalu. Anonymous poster hash: d26b1...9e0 Han ønsker det beste for ungene sine, og thats it. Jeg har nok mine problemer, jeg er nok litt usikker, men en grei og snill person allikevel. Anonymous poster hash: 5943e...e33
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #50 Skrevet 21. november 2014 Ok. Os er tidsbegrenset, derfor tenkte jeg at hun kanskje ikke fikk det lenger. Anyhow, jeg hadde virkelig ikke brydd meg, da os kun er en kort tid av livet og barnet kommer tusen ganger bedre ut av det ved denne ordningen. Det er ganske liten forskjell på antall dager samvær ved 40 og 50%. Og hvis dette gjør at far får se barnet sitt mer, så må da det være vinn-vinn. Selv om det er slutt, så kan man ønske det beste for den andre parten. Alternativet er kanskje at han hadde gått med på å ha barnet mindre, for at mor skulle fått os under utdanningen.For da ikke håpe han ønsker det beste for henne, dette var pga sønnen sa han......Han har sagt han driter i hu, men blir jo litt skeptisk når du sier det slik.............. HI Anonymous poster hash: 5943e...e33 Du fremstår ikke helt god. Hvorfor er det feil at far vil det beste for mor til sitt barn? Det er søren meg både rett og rimelig at de som har barn og skiller lag ønsker det beste for den andre part. Du fremstår som manisk opptatt av eksdama til kjæresten din, og ikke minst veldig sjalu. Anonymous poster hash: d26b1...9e0 Han ønsker det beste for ungene sine, og thats it. Jeg har nok mine problemer, jeg er nok litt usikker, men en grei og snill person allikevel. Anonymous poster hash: 5943e...e33 Du må gjerne fortsette å si til deg selv at du er en snill og hyggelig person, men måten du har fremstått i denne tråden viser et helt annet bilde. Du sier også at kjæresten din mener at eksen ikke er så smart, men du fremstår også som noe kort i topplokket så han har iallefall ikke gått oppover i nivå når det gjelder å finne ei smart dame. Anonymous poster hash: d26b1...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå