Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #26 Skrevet 21. november 2014 Er det ADHD mamma som starter disse trådene eller? Rene ADHD forumet! Anonymous poster hash: 98115...309 Hvorfor er dere så ute etter å ta henne? Er jo rene mobbeklikken her inne idag. Det gjør meg sint å se alle negative kommentarer den brukeren får, helt uprovosert. Av voksne folk... Anonymous poster hash: 26a41...2be
Sint naken biltyv Skrevet 21. november 2014 #27 Skrevet 21. november 2014 Har lest meg opp. Hvertfall på hvordan du skal være frekk mot andre uten mål og mening. Anonymous poster hash: 26a41...2be Er andre som mener det samme som meg i denne tråden. Men de er jo anonyme så da teller det ikke eller? Jeg har jo lest mye som Adhd mamma har skrevet og det er nok ikke bare meg som tror at det er dårlig oppdragelse ute å går i heimen der.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #28 Skrevet 21. november 2014 Har lest meg opp. Hvertfall på hvordan du skal være frekk mot andre uten mål og mening. Anonymous poster hash: 26a41...2be Er andre som mener det samme som meg i denne tråden. Men de er jo anonyme så da teller det ikke eller? Jeg har jo lest mye som Adhd mamma har skrevet og det er nok ikke bare meg som tror at det er dårlig oppdragelse ute å går i heimen der. Selvsagt teller de. Jeg skrev jo også at dere er en stor klikk av slemme brukere. En mobbeklikk rett og slett. Anonymous poster hash: 26a41...2be
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #29 Skrevet 21. november 2014 Nei, meget god øyekontakt på mitt barn og godt samspill. Det var ting som tydet på adhd allerede fra ganske smått av, men øyekontakten var ikke noe problem Anonymous poster hash: 06673...2b6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #30 Skrevet 21. november 2014 Har lest meg opp. Hvertfall på hvordan du skal være frekk mot andre uten mål og mening. Anonymous poster hash: 26a41...2be Er andre som mener det samme som meg i denne tråden. Men de er jo anonyme så da teller det ikke eller? Jeg har jo lest mye som Adhd mamma har skrevet og det er nok ikke bare meg som tror at det er dårlig oppdragelse ute å går i heimen der. Selvsagt teller de. Jeg skrev jo også at dere er en stor klikk av slemme brukere. En mobbeklikk rett og slett. Anonymous poster hash: 26a41...2be Dessuten er vel det en mobbers forsvarstale nr 1; "Jammen, de er ikke bare jeg som plager personen. Andre gjør det også". For da er det plutselig veldig, veldig greit. Det klassiske eksempelet på gruppepolarisering kanskje. Dere er derimot voksne og burde ha innsikt til å se hva dere er på vei til å bli dratt med ut i. Anonymous poster hash: 26a41...2be
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2014 #31 Skrevet 21. november 2014 Har lest meg opp.Hvertfall på hvordan du skal være frekk mot andre uten mål og mening. Anonymous poster hash: 26a41...2be Er andre som mener det samme som meg i denne tråden. Men de er jo anonyme så da teller det ikke eller? Jeg har jo lest mye som Adhd mamma har skrevet og det er nok ikke bare meg som tror at det er dårlig oppdragelse ute å går i heimen der. Selvsagt teller de. Jeg skrev jo også at dere er en stor klikk av slemme brukere. En mobbeklikk rett og slett. Anonymous poster hash: 26a41...2be Vet du... Folk får bare si hva pokker de vil om meg, jeg vet med meg selv at mine barn har en super mamma som oppdrar de på en god måte. Hva anonyme folk på nett måtte mene... Vel hvis de får en bedre dag av å synse og mene ting om meg,la dem holde på😊
Mammaentilknollogtott Skrevet 21. november 2014 #32 Skrevet 21. november 2014 Er veldig enig med sint naken biltyv. Men desverre vil ikke ADHD mamma innse det selv. Jeg har tenkt mange ganger når jeg har lest hva den brukeren har skrevet at det nok er synd på barna hennes. Hun har jo null grenser og null oppdragelse virker det som. Bare dulle dulle og unnskyldninger.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #33 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11
Mammaentilknollogtott Skrevet 21. november 2014 #34 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #35 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg. En ting er hva man tenker, og en ting er hva man sier. Det er da revnende likegyldig hva du sitter og tror! Så fremt barnet har fått diagnose så har foreldrene vært mye i kontakt med fagpersoner og da er det bare å håpe at de vet hva de driver med. Dessuten er det ganske mange foreldre med adhd (eller annet) også, som ikke klarer å strukturere livene sine optimalt. Barnets diagnose kan likevel være reell. Anonymous poster hash: 26a41...2be
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2014 #36 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #37 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!! Men du gjør jo alltid et stort poeng ut av at han har adhd. Uansett hva det er. Akkurat som om adhd er det viktigste ved barnet... og alt negativt som skjer forklarer du med adhd, og alt som ikke funker forklarer du med adhd. Du sier at andre er trangsynte som ikke skjønner at mye er diagnose, men hva deg da? Som hardnakket påstår at ALT skyldes adhd? Har ikke falt deg inn at noe kan skyldes dine oppdragerevner da? Jeg mener, når såååå mange kommenterer innleggene du synes er søte om gutten din, med at det ikke er morsomt og så mange stusser på at du ler at ting andre synes er uoppdragent.... da kanskje man skal ta en runde med seg selv? Veldig sjelden 100 tar feil om samme ting..... og kanskje du skal begynne å fokusere på BARNET ditt og ikke bare diagnosen hans? Anonymous poster hash: a00ce...5b5
Leirha Skrevet 21. november 2014 #38 Skrevet 21. november 2014 Min hadde ikke noen tegn før 5 års alder! Siste året i bhg Det syns jeg høres veldig rart ut... Ingen tegn før fem år?? Høres mer ut som adferdsproblemer! Anonymous poster hash: 1b49e...ebf Du av noen bør vite at det ikke er vanlig å få adhd-diagnose før skolealder, og at det kan være vanskelig å se avvikende adferd hos eget barn. I det lengste prøver man å korrigere seg selv og oppdragelsen før man innser at man trenger ekstern hjelp og utredning. Sønnen min var fem år han også, men han fikk autismediagnose og ocd, som jeg vil si er enda lettere å oppdage enn adhd. Likevel fikk jeg høre fra autismesenteret at sønnen min hadde fått diagnosen tidlig. Anonymous poster hash: 26a41...2be Sønnen min fikk diagnosen veldig tidlig, det var mange grunner til det. Han ble 4 år den sommeren han fikk diagnosen. Hvordan skal jeg si dette da, jeg var alene med ham og han sleit meg totalt ut, har aldri opplevd maken til vilstyring. Merket det tydelig fra han var ganske liten, men det var vel da han var rundt 3 år jeg virkelig ante at noe ikke var helt som det skulle. Jeg bare strakk ikke til, det var ikke nok med en voksen, for hans del og for min del. Selv mistenkte jeg ADHD, bror til far har diagnosen, meget tydelig, han har aldri fått hjelp, noe som har vært beintøft for familien. Jeg hadde panikk for at min sønn skulle igjen det samme. For det var virkelig ille hva de gikk gjennom. Leste meg opp en del på ADHD og det aller aller meste stemte, på en prikk. Jeg hadde jevnlige samtaler med helsesøster og hun var enig, noe var ikke helt som det skulle så hu henviste vider. Vi var heldige og ble tatt inn bare et par uker etter vi ble henvist, det var en periode med lite ventetid. Noe jeg aldri har hørt om hverken før eller siden. Tok vel fire mndr før han fikk diagnosen konstanter. Han hadde tydelige tegn og prøving av medisin/placebo viste en helt tydelig endring på reel medisin. Jeg kjente ikke gutten igjen, Etter det begynte han på medisin, og livet hans ble mye lettere. Plutselig sloss han ikke i barnehagen, han kastet ikke steiner på bilene som sto parkert utfor barnehagen, han stakk ikke av fra barnehagen og han stod ikke opp midt på nettene og vandaliserte huset. Han hadde tid til kos og han satt faktisk på stolen sin og spiste middag, han lå ikke under borde og malte med saus på veggene. Og nei, jeg lot ham ikke gjøre disse tingene, jeg og faren har alltid vært konsekvente, trygge rammer mye struktur. Selv om faren og jeg ikke har vært sammen, så fant vi fort ut at her måtte vi bare samarbeide på høyt plan for å kunne gi gutten det ha trengte. Idag er gutten som nå er 17 år, mer eller mindre fornuftig, selvsentrert som ungdommer flest, men med en gog oppdragelse. Tror det blir altfor lett å skylde på foreldrene, jeg kan ikke tenke meg at det er så enkelt. Knakje i noen helt klare tilfeller, men en skulle nå trodd at de klarte å fange opp disse tilfellene
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2014 #39 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!! Men du gjør jo alltid et stort poeng ut av at han har adhd. Uansett hva det er. Akkurat som om adhd er det viktigste ved barnet... og alt negativt som skjer forklarer du med adhd, og alt som ikke funker forklarer du med adhd. Du sier at andre er trangsynte som ikke skjønner at mye er diagnose, men hva deg da? Som hardnakket påstår at ALT skyldes adhd? Har ikke falt deg inn at noe kan skyldes dine oppdragerevner da? Jeg mener, når såååå mange kommenterer innleggene du synes er søte om gutten din, med at det ikke er morsomt og så mange stusser på at du ler at ting andre synes er uoppdragent.... da kanskje man skal ta en runde med seg selv? Veldig sjelden 100 tar feil om samme ting..... og kanskje du skal begynne å fokusere på BARNET ditt og ikke bare diagnosen hans? Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Kan ikke vi bare være enige om å være uenige?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #40 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!!Men du gjør jo alltid et stort poeng ut av at han har adhd. Uansett hva det er. Akkurat som om adhd er det viktigste ved barnet... og alt negativt som skjer forklarer du med adhd, og alt som ikke funker forklarer du med adhd. Du sier at andre er trangsynte som ikke skjønner at mye er diagnose, men hva deg da? Som hardnakket påstår at ALT skyldes adhd? Har ikke falt deg inn at noe kan skyldes dine oppdragerevner da? Jeg mener, når såååå mange kommenterer innleggene du synes er søte om gutten din, med at det ikke er morsomt og så mange stusser på at du ler at ting andre synes er uoppdragent.... da kanskje man skal ta en runde med seg selv? Veldig sjelden 100 tar feil om samme ting..... og kanskje du skal begynne å fokusere på BARNET ditt og ikke bare diagnosen hans? Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Kan ikke vi bare være enige om å være uenige? Det synes jeg er en veldig god løsning men da må du slutte å si at folk er uvitende og tåpelige om de har andre meninger enn deg og ikke er enige at ALT kan kobles og handler om diagnoser..... Du oppfattes av og til som veldig bombastisk i uttalelsene dine og litt aggressiv.... tror det gjør at mange svarer deg tilbake litt mer spisst og ufint enn nødvendig noen ganger,,,, Anonymous poster hash: a00ce...5b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2014 #41 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!!Men du gjør jo alltid et stort poeng ut av at han har adhd. Uansett hva det er. Akkurat som om adhd er det viktigste ved barnet... og alt negativt som skjer forklarer du med adhd, og alt som ikke funker forklarer du med adhd. Du sier at andre er trangsynte som ikke skjønner at mye er diagnose, men hva deg da? Som hardnakket påstår at ALT skyldes adhd? Har ikke falt deg inn at noe kan skyldes dine oppdragerevner da? Jeg mener, når såååå mange kommenterer innleggene du synes er søte om gutten din, med at det ikke er morsomt og så mange stusser på at du ler at ting andre synes er uoppdragent.... da kanskje man skal ta en runde med seg selv? Veldig sjelden 100 tar feil om samme ting..... og kanskje du skal begynne å fokusere på BARNET ditt og ikke bare diagnosen hans? Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Kan ikke vi bare være enige om å være uenige? Det synes jeg er en veldig god løsning men da må du slutte å si at folk er uvitende og tåpelige om de har andre meninger enn deg og ikke er enige at ALT kan kobles og handler om diagnoser..... Du oppfattes av og til som veldig bombastisk i uttalelsene dine og litt aggressiv.... tror det gjør at mange svarer deg tilbake litt mer spisst og ufint enn nødvendig noen ganger,,,, Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Er selvsagt enig i at folk har rett til sin egen oppfatning av hva som stemmer ang forskjellige ting, men la oss diskutere sak og ikke person
Gjest thricane Skrevet 21. november 2014 #42 Skrevet 21. november 2014 Jenta mi er hardt rammet av adhden sin og vi så tydelige tegn på at noe var galt fra hun var baby. Urolig, misfornøyd, gråt masse, lite blikkontakt og mye annet. De trodde først hun var autist. At ikke de så noe tegn før fem års alder hos mamma til Adhdgutt, tyder på at det er miljø og oppdragelse, ikke Adhd.Det stemmer vel ikke helt, det merkes klart før syv års alder, men er vanskelig å stille diagnose før fylte 4-6 da mye av adferden kan være vanlig for alderen hos yngre barn (ref store norske leksikon) barley 2002 bygger også oppunder at det er i skolesammenheng adhd vil ha størst innvirkning. Jeg har selv en som fungerer godt hjemme (med en del tiltak og tilpasninger selvfølgelig) men sliter i skolesammenheng. Finner det også veldig rart at du angriper andre mødre med samme utfordring. Vi skal jo støtte hverandre. Vi vet jo hvor vanskelig dette kan være.
Sint naken biltyv Skrevet 21. november 2014 #43 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HI Anonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg.Du vet at man ikke går til lege og får diagnosen etter 15 min sant? Her hadde vi en nesten 2 år lang utredning , ink opphold på bupa sin dagavd i 6 uker!!!Men du gjør jo alltid et stort poeng ut av at han har adhd. Uansett hva det er. Akkurat som om adhd er det viktigste ved barnet... og alt negativt som skjer forklarer du med adhd, og alt som ikke funker forklarer du med adhd. Du sier at andre er trangsynte som ikke skjønner at mye er diagnose, men hva deg da? Som hardnakket påstår at ALT skyldes adhd? Har ikke falt deg inn at noe kan skyldes dine oppdragerevner da? Jeg mener, når såååå mange kommenterer innleggene du synes er søte om gutten din, med at det ikke er morsomt og så mange stusser på at du ler at ting andre synes er uoppdragent.... da kanskje man skal ta en runde med seg selv? Veldig sjelden 100 tar feil om samme ting..... og kanskje du skal begynne å fokusere på BARNET ditt og ikke bare diagnosen hans? Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Kan ikke vi bare være enige om å være uenige? Det synes jeg er en veldig god løsning men da må du slutte å si at folk er uvitende og tåpelige om de har andre meninger enn deg og ikke er enige at ALT kan kobles og handler om diagnoser..... Du oppfattes av og til som veldig bombastisk i uttalelsene dine og litt aggressiv.... tror det gjør at mange svarer deg tilbake litt mer spisst og ufint enn nødvendig noen ganger,,,, Anonymous poster hash: a00ce...5b5 Enig i begge innlegga her fra 5b5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #44 Skrevet 21. november 2014 Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg skulle inn å sjekke om jeg hadde fått flere svar! Hvordan klarer dere å starte krangel på hver eneste tråd? Og nå som mobbing er et "hett tema", skam dere! Det her er mobbing. HIAnonymous poster hash: d6c74...b11 Det har ingenting med mobbing å gjøre. Når hun utleverer så mye på nett som hun gjør, så må hun tåle å høre hva andre mener også. Å helt ærlig, jeg tror at den ADHD diagnosen ikke er reel. Det er vansker i hjemmet tror jeg. Hva du tror og katten skiter burde du legge på samme plass. Å ytre din tro i denne sammenhengen er det samme som mobbing og har ingen annen hensikt en å være frekk i kjeften. Ingen har spurt hva du tror, og det er ikke alt man tror man trenger å si heller. Makan til å forsvare egen mobbing. Dritt er dritt samme om du prøver å kle den i roser. Anonymous poster hash: 61920...554
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #45 Skrevet 21. november 2014 Mitt barn var også sånn som flere av dere beskriver som baby. Lite (ingen) blikkontakt, mye urolig og misfornøyd, utålmodig osv. Har i tillegg alltid slitt med søvn, og han likte ikke kos før han var over 2 år. Betyr dette at han har ADHD eller autisme, eller kan man være sånn uten å ha en diagnose også? Anonymous poster hash: a3b89...d46 Min gutt var slik, og eneste "diagnose" så langt er høy IQ og hypersensitivitet. Mao, sekkeposten "vanskelig baby" rommer et veldig stort mangfold av personlighetstrekk og potensielle diagnoser. Før man kommer i småbarnsstadiet er det veldig vanskelig å si klart hva som er hva. Anonymous poster hash: 085b1...dc4
Gjest Kira Skrevet 21. november 2014 #46 Skrevet 21. november 2014 Denne tråden har sporet fullstendig av, og i tillegg er det endel krasse personangrep. Husk at det sitter andre mennesker med følelser bak de forskjellige nickene og anonym. Det kan være din søster, bestevenninne eller nabo du snakker til. Jeg vil oppfordre dere til å vise litt hensyn til deres medmennesker her på forumet. God helg Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #47 Skrevet 21. november 2014 Denne tråden har sporet fullstendig av, og i tillegg er det endel krasse personangrep. Husk at det sitter andre mennesker med følelser bak de forskjellige nickene og anonym. Det kan være din søster, bestevenninne eller nabo du snakker til. Jeg vil oppfordre dere til å vise litt hensyn til deres medmennesker her på forumet. God helg Kira Brukermoderator Takk 😊 HI Anonymous poster hash: d6c74...b11
Anonym bruker Skrevet 6. november 2015 #48 Skrevet 6. november 2015 Flere som har hatt lite/dårlig blikkkontakt med baby,som senere har vist seg å være adhd? Pludret de lite? Anonymous poster hash: 5530b...2d9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #49 Skrevet 23. november 2015 Dytt Anonymous poster hash: 5530b...2d9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #50 Skrevet 23. november 2015 Er veldig enig med sint naken biltyv. Men desverre vil ikke ADHD mamma innse det selv. Jeg har tenkt mange ganger når jeg har lest hva den brukeren har skrevet at det nok er synd på barna hennes. Hun har jo null grenser og null oppdragelse virker det som. Bare dulle dulle og unnskyldninger. Helt enig med dette! Anonymous poster hash: a9345...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå