Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #26 Skrevet 21. november 2014 Hehe.. Veeeeldig merkelig! Men nå virker det som det her inne er en trend med snåle bryllup ned øksenasting og lavvoer, så hvorfor ikke hive med en tryllekunstner? Det er deres dag! Dere gjør det dere vil. Men ved veldig sære ting kan det være greit å gi litt info i invitasjon så folk kan velge å ikke komme.Anonymous poster hash: 9d826...936 Merkelig å synes at man burde få en advarsel på innbydelsen pga et kort avbrekk med utradisjonell underholdning. Når jeg tenker meg om hadde jeg derimot blitt veldig glad hvis de kunne holdt seg hjemme, de som uansett bare ville snakket dritt om bryllupet fordi det ikke var stivt som et kongelig bryllup. Nettopp. Derfor er det greit at folk hver hva de går til. For slikt vil jo føre til endel kommentarer. Bryllup skal liksom være litt stivt og formelt. Ikke bare fjas. Anonymous poster hash: 9d826...936
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #27 Skrevet 21. november 2014 Hehe.. Veeeeldig merkelig! Men nå virker det som det her inne er en trend med snåle bryllup ned øksenasting og lavvoer, så hvorfor ikke hive med en tryllekunstner? Det er deres dag! Dere gjør det dere vil. Men ved veldig sære ting kan det være greit å gi litt info i invitasjon så folk kan velge å ikke komme.Anonymous poster hash: 9d826...936 Merkelig å synes at man burde få en advarsel på innbydelsen pga et kort avbrekk med utradisjonell underholdning. Når jeg tenker meg om hadde jeg derimot blitt veldig glad hvis de kunne holdt seg hjemme, de som uansett bare ville snakket dritt om bryllupet fordi det ikke var stivt som et kongelig bryllup. Det er i så fall flere ting som burde advares mot. "Det blir servert alkohol, så vær forberedt på at onkel Steinar blir full" "OBS! Bestefar skal holde en tale, regner med at den blir lang og springende. Si ifra hvis du bare vil komme til kaffi pga talen" Det er mye rar underholdning i et bryllup. Er trylling uutholdelig, så gå en tur på do.Anonymous poster hash: e9984...316 De tingene der vet en jo om... Anonymous poster hash: 9d826...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå