Gå til innhold

Tryllekunstner til bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt teit?

Vi ønsker å ha litt underholdning under bryllupsfesten, det er også barn tilstede.

Så da er spørsmålet: Ville dere syntes det var merkelig å komme i et bryllup hvor det kom en profesjonell tryllekunstner?

Han er veldig dyktig, og skaper mye humor i sitt show.

Anonymous poster hash: edd61...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig, men jeg haaater trylling da :P

Skrevet

Hehe.. Veeeeldig merkelig! Men nå virker det som det her inne er en trend med snåle bryllup ned øksenasting og lavvoer, så hvorfor ikke hive med en tryllekunstner? Det er deres dag! Dere gjør det dere vil. Men ved veldig sære ting kan det være greit å gi litt info i invitasjon så folk kan velge å ikke komme.

Anonymous poster hash: 9d826...936

Skrevet

Hehe.. Veeeeldig merkelig! Men nå virker det som det her inne er en trend med snåle bryllup ned øksenasting og lavvoer, så hvorfor ikke hive med en tryllekunstner? Det er deres dag! Dere gjør det dere vil. Men ved veldig sære ting kan det være greit å gi litt info i invitasjon så folk kan velge å ikke komme.

Skrevet

Vil ikke si d er sært, men litt rart... :) ...men ikke så rart at gjestene må 'advares'!

Personlig ville jeg hatt et elegant bryllup!

Men dette er DITT bryllup, så ditt valg! Kjempegøy for barna :)

Anonymous poster hash: 8fde7...31f

Skrevet

Kommer helt an på tryllekunstneren det. Noen egner seg overhode ikke til et bryllup, mens andre kan passe veldig bra :)

Anonymous poster hash: 86a8e...8b7

Skrevet

Virkelig?

Skal min familie velge å ikke feire vårt bryllup fordi det kommer 30 min med underholdning? 😜

Jeg tenkte siden det kom mye barnefamilier, så trengte det ikke være så stivt og elegant.

Bryllupet er på et slott, og alt annet er elegant. Så hvorfor ikke hente frem litt underholdning?

Men jeg noterer meg det dere skriver!

Skrevet

Vil ikke si d er sært, men litt rart... :) ...men ikke så rart at gjestene må 'advares'!

Personlig ville jeg hatt et elegant bryllup!

Men dette er DITT bryllup, så ditt valg! Kjempegøy for barna :)

Anonymous poster hash: 8fde7...31f

Digresjon, men hver gang jeg har vært i såkalte "elegante" bryllup har de blitt utrolig kjedelige og stive. 

Anonymous poster hash: 203d4...10a

Skrevet

Jeg syns trylling er kjedelig så jeg ville ikke hatt det.

Skrevet

Hehe.. Veeeeldig merkelig! Men nå virker det som det her inne er en trend med snåle bryllup ned øksenasting og lavvoer, så hvorfor ikke hive med en tryllekunstner? Det er deres dag! Dere gjør det dere vil. Men ved veldig sære ting kan det være greit å gi litt info i invitasjon så folk kan velge å ikke komme. Anonymous poster hash: 9d826...936

Virkelig?

Skal min familie velge å ikke feire vårt bryllup fordi det kommer 30 min med underholdning?

Jeg tenkte siden det kom mye barnefamilier, så trengte det ikke være så stivt og elegant.

Bryllupet er på et slott, og alt annet er elegant. Så hvorfor ikke hente frem litt underholdning?

Men jeg noterer meg det dere skriver!Anonymous poster hash: edd61...edd

Da blir det jo enda snålere, om dere har lagt opp til eleganse på slott også kommer det en tryllekunstner liksom. Men er planen at dette gjøres på separat rom bare til barna, så ok.

Skrevet

Synes det hørtes gøy ut:) synes du virker som en god vertinne som tenker på de små gjestene også:) når dere først har tenkt å invitere barn så hørtes det ut som en god ide:)

Skrevet

Jeg synes det er rart. Veldig rart rett og slett, men er ingen stor tilhenger av tryllekunstnere generelt heller. Hadde jeg vært i et bryllup der de dro en tryllekunstner opp av hatten (!), hadde det nok blitt omtalt som en raritet, men hvis det meste annet var morsomt og hyggelig, ville det ikke ødelagt opplevelsen på noen måte.

Skrevet

Kjør på! 

Siden jeg sitter midt i planlegging selv, så har jeg til stadighet fått høre: "Dette er deres dag, og dere bestemmer hvordan dere vil ha den." Så jeg planlegger etter den stilen. Vi skal ha bondebryllup, og det kommer til å bli litt tidsepoke- og kulturkræsj med underholdning hos oss også, men det plager meg ikke det minste :)

Skrevet

Jeg liker trylling godt jeg,men syns ikke det passer seg i ett bryllup.

Syns det blir for harry.

Anonymous poster hash: e2a37...bcd
Skrevet

Syns det høres ut som en god ide. Han kunne jo også kle seg ut som hoffnarr i og med at det er på et slott.

Skrevet

Jeg er for alt som kan gjøre et bryllup mer spennende og gøy for både store og små. 

Skrevet

Merkelig å synes at man burde få en advarsel på innbydelsen pga et kort avbrekk med utradisjonell underholdning. Når jeg tenker meg om hadde jeg derimot blitt veldig glad hvis de kunne holdt seg hjemme, de som uansett bare ville snakket dritt om bryllupet fordi det ikke var stivt som et kongelig bryllup. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på! Er det snakk om en sånn klovneteyllekunstner for barna, så bør det settes opp i et separat rom mellom kakespising og dans eller noe.

Er det snakk om storslått illusjonisme, så kan det bli litt voldsomt i et bryllup kanskje. Men er det en dyktik mentalist eller noe, som i tillegg har humor så kan det bli veldig bra, selv i et "elegant bryllup".

Så det kommer veldig an på hvem det er du tenker på. By/navn på tryllekunstner så kan jeg uttale meg enda mer bastant 😉

Anonymous poster hash: 140ff...a0c

Skrevet

Det kommer jo helt an på! Er det snakk om en sånn klovneteyllekunstner for barna, så bør det settes opp i et separat rom mellom kakespising og dans eller noe.

Er det snakk om storslått illusjonisme, så kan det bli litt voldsomt i et bryllup kanskje. Men er det en dyktik mentalist eller noe, som i tillegg har humor så kan det bli veldig bra, selv i et "elegant bryllup".

Så det kommer veldig an på hvem det er du tenker på. By/navn på tryllekunstner så kan jeg uttale meg enda mer bastant 😉

Anonymous poster hash: 140ff...a0c

Dette er i utlandet, så jeg tror ikke navnet vil si så mye 😊

Ja bryllupet er elegant, men jeg ser ikke hvorfor det skal være så stivt?

Han er en illusjonist, med humor og imponerende effekter. Og siden det er både voksne og barn, så burde man jo tilby noe til alle gjester? De fleste bryllup jeg deltok i som barn, var lange og kjedelige. Sitte stille på stolen og se på voksne drikke vin.

Hvorfor ikke da ha noe som fiffer opp stemningen? 😊

Så blir det både det elegante og stilfulle, samt underholdende og fargerikt.

Det er ikke en mann som drar noe opp av en flosshatt og vifter rundt med en tryllestav.

HI

Skrevet

Gurimalla så mye sære kjerringer som har svart deg. Ikke noe er vel så kjedelig som i et bryllup der man sitter timesvis til bords og venter, mens folk man ikke kjenner(er ikke alle som kjenner alle med stort bryllup) skal holde taler etter taler. Må da vel være veldig gøy med litt underholdning, enten det er band, tryllekunstner eller standupkomiker. Må presisere at dette er MIN mening;)

Anonymous poster hash: b8c7a...3a0

Skrevet

Det hørtes veldig spennende ut. Han må være god da, og kunne dette med å skape underholdning.

Anonymous poster hash: bb936...253
Skrevet

Jeg liker ikke trylling, men er jo heller ikke invitert :-)  

Det er ditt bryllup, og du liker trylling, da synes jeg du skal gå for det!

Anonymous poster hash: f0dca...616
Skrevet

Litt rart, men hvis det passer inn med resten av "konseptet" og passer med brudeparets personligheter så kan det fungere.

Jeg regner med at det blir trylling beregnet på voksne, og ikke "juletrefestunderholdning"

Skrevet

Jeg ville synes det var kleint, tror jeg. Jeg liker litt stive brylluper, jeg, med taler og sanger, og god anledning til å snakke med andre gjester. 

Anonymous poster hash: 4e656...12f
Skrevet

Merkelig å synes at man burde få en advarsel på innbydelsen pga et kort avbrekk med utradisjonell underholdning. Når jeg tenker meg om hadde jeg derimot blitt veldig glad hvis de kunne holdt seg hjemme, de som uansett bare ville snakket dritt om bryllupet fordi det ikke var stivt som et kongelig bryllup.

Det er i så fall flere ting som burde advares mot. "Det blir servert alkohol, så vær forberedt på at onkel Steinar blir full"

"OBS! Bestefar skal holde en tale, regner med at den blir lang og springende. Si ifra hvis du bare vil komme til kaffi pga talen"

Det er mye rar underholdning i et bryllup. Er trylling uutholdelig, så gå en tur på do.

Anonymous poster hash: e9984...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...