Gå til innhold

Datter som har lyst å prøve seg som modell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk i klassen til Iselin Steiro. Hun fikk prøve seg da hun var 14 år og se hvor hun er nå :)

Ikke alle klarer det, men hvem vet? Kanskje datteren til Hi er den 'neste Iselin'. Noen klarer jo å lykkes:)

Anonymous poster hash: 42522...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for de seriøse svarene! Hun er over 170 cm høy og naturlig slank. Hun er av den fornuftige typen, og ønsker å bli modell på siden for kanskje å slippe studielån når den tid kommer. Ikke noe fame and glory motiver. Jeg sliter litt med det å ville det beste for min datter, vil jo ikke at hun skal oppleve vonde ting, samtidig som jeg ønsker å være en støtte, la henne prøve seg med en mamma som trygghet i ryggen. Dette er ikke noe som trenger å skje med en gang, hun kan godt vente noen år. HIAnonymous poster hash: a64f9...80e

Da jeg var 12 visste jeg ikke hva studielån var. Hvorfor vet hun det?

Anonymous poster hash: 01e88...651

Skrevet

Hvorfor er det OK å lære en 12 år gammel jente at ens verdi ligger i hvordan man ser ut? Et barn som oppdras i modellbransjen vil ha større vanskeligheter enn andre barn med å utvikle sunne verdier.

Anonymous poster hash: 2009c...676

Skrevet

Omg? 12 år og 170? Har dere sjekket hvor høy hun blir så hun ikke blir helt freakish høy?

Anonymous poster hash: edb1e...9b1

Jeg var 170 cm som 12 åring. Fikk også mensen da. Og endte opp på 178 cm. Mm vokser maks 10 cm etter at man får mensen.

Anonymous poster hash: 3b4fa...b3d

Samme med meg. Freakish høy? Hva mangler det deg da?

Anonymous poster hash: bff58...d89

Skrevet

Takker for de seriøse svarene! Hun er over 170 cm høy og naturlig slank. Hun er av den fornuftige typen, og ønsker å bli modell på siden for kanskje å slippe studielån når den tid kommer. Ikke noe fame and glory motiver. Jeg sliter litt med det å ville det beste for min datter, vil jo ikke at hun skal oppleve vonde ting, samtidig som jeg ønsker å være en støtte, la henne prøve seg med en mamma som trygghet i ryggen. Dette er ikke noe som trenger å skje med en gang, hun kan godt vente noen år. HIAnonymous poster hash: a64f9...80e

Da jeg var 12 visste jeg ikke hva studielån var. Hvorfor vet hun det? Anonymous poster hash: 01e88...651

Vel, vi snakker om fremtiden, utdanning og økonomi rett som det er her i huset. Vi har fortalt om våre utdanninger og hvordan vi finansierte dette, med henholdsvis ekstrajobber, studielån og pliktår (Forsvaret og på sykehus). Det skal nevnes at både hun og broren er interessert i å snakke om dette, det er ikke noe vi tvinger på dem.

Anonymous poster hash: a64f9...80e

Skrevet

Takker for svar, jeg er enig i at det er lurt å vente litt. Godt å høre at dere som var like lange som 12 åringer ikke har blitt "freaks" som den velartikulerte damen skrev over her ;)...Anonymous poster hash: a64f9...80e

Det er jo sånn det er. Har selv en venninne på i er 1.80, og hun var ikke slank heller. Hun så jobbing ser jo fortsatt litt freaky stor ut. Er du mager som modellene ser du ikke så stor ut. Men jenter på 1.80 er jo litt vel høyt, om de ikke vil bli modeller da...

Nøyaktig hva er galt med jenter på 180?

Jeg er 182 og har aldri opplevd det som noe problem annet enn på ungdomsskolen. Men det er kanskje der du hører hjemme, med dine uttalelser...

Anonymous poster hash: 787a7...430

Skrevet

Da jeg var 12 visste jeg ikke hva studielån var. Hvorfor vet hun det? Anonymous poster hash: 01e88...651

Vel, vi snakker om fremtiden, utdanning og økonomi rett som det er her i huset. Vi har fortalt om våre utdanninger og hvordan vi finansierte dette, med henholdsvis ekstrajobber, studielån og pliktår (Forsvaret og på sykehus). Det skal nevnes at både hun og broren er interessert i å snakke om dette, det er ikke noe vi tvinger på dem.Anonymous poster hash: a64f9...80e

Kan ikke barn få være barn litt lenger? Jeg hadde min første sommerjobb når jeg var 14. Da jeg ble 16 hadde jeg helgejobb og noen ettermiddager i uka på sportsbutikk. Og det var langt ifra alle i mitt kull som hadde jobb. Skole kan være mer enn nok for mange. Barn er barn. Hun er 12..

Anonymous poster hash: 01e88...651

Skrevet

Takker for svar, jeg er enig i at det er lurt å vente litt. Godt å høre at dere som var like lange som 12 åringer ikke har blitt "freaks" som den velartikulerte damen skrev over her ;)...Anonymous poster hash: a64f9...80e

Det er jo sånn det er. Har selv en venninne på i er 1.80, og hun var ikke slank heller. Hun så jobbing ser jo fortsatt litt freaky stor ut. Er du mager som modellene ser du ikke så stor ut. Men jenter på 1.80 er jo litt vel høyt, om de ikke vil bli modeller da...

Så vi som er 180 og ikke vil bli modeller bør kutte av en del av beina for å passe inn?

Anonymous poster hash: 27a00...3ec

Skrevet

Omg? 12 år og 170? Har dere sjekket hvor høy hun blir så hun ikke blir helt freakish høy?

Jeg var 168 cm da jeg var 12. Idag er jeg 170 cm. Og 20 år eldre. Ikke alltid høye barn betyr "freakish" høy voksen.

Anonymous poster hash: 74be0...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...