Gå til innhold

Stjeler du fra arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg stjeler fra jobben? Jepp. Så mye jeg kan! 

Anonymous poster hash: ee5ae...37e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stjeler ikke fra jobb. Har tatt med meg et par penner med logo som jeg har i veska og i bilen, men det synes de er grei iom at jeg reklamerer for jobben :-) det er helt greit at vi printer en og annen privat ting. Så utover dette så må det evt være at jeg skriver huskelapper som jeg tar med meg ;-)

Anonymous poster hash: 32ccb...6b5

Skrevet

Nope. Vi får penner nå vi trenger det og kan skrive ut så mye vi vil så hver gang jeg skal skrive ut flybiletter og andre ting gjør jeg det i arbeidstiden eller så drar jeg bare ned på kvelden for å skrive ut. Ikke noe problem det

Skrevet

Jada...merkantile ting, som penner, post-it, blokker og sånn tar jeg hvis jeg trenger. Aldri tenkt over at man ikke kan kopiere private ting på jobb? Gjør det støtt og stadig...til gjengjeld gjør jeg en jævlig bra jobb, så det går vel opp i opp;)

Anonymous poster hash: 38a21...cd1

Skrevet

Nei gjør ikke det. Kanskje bare en brødskive i ny og ne, men har betalt for personalmat i mndsvis som jeg ikke alltid benyttet meg av, så jeg føler det går opp i opp. Squeeky clean 😁 SVIGERMOR derimot forsyner seg grovt av permer, skolebøker, penner, kontormateriell, frimerker osv. Beholdt også en jobblaptop fra gammeljobben uten å si ifra! Ingen skrupler der nei og dama er godt over 60.. Vet ikke om hun er oppegående nok til å skjønne at det er tyveri heller..

Skrevet

Logger av og til inn for å lese aviser eller facebook i arbeidstiden (når det er rolig). Ikke bra, det er jo egentlig ALLTID noe å gjøre, om ikke brukerne våres trenger hjelp, så kunne jeg jo ha ryddet litt på kontoret, vasket, tatt en telefon til gamle brukere.... osv osv. 

Anonymous poster hash: 84651...400
Skrevet

Logger av og til inn for å lese aviser eller facebook i arbeidstiden (når det er rolig). Ikke bra, det er jo egentlig ALLTID noe å gjøre, om ikke brukerne våres trenger hjelp, så kunne jeg jo ha ryddet litt på kontoret, vasket, tatt en telefon til gamle brukere.... osv osv. 

Anonymous poster hash: 84651...400

TYV!

Anonymous poster hash: 5c035...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...