Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #26 Skrevet 20. november 2014 Jeg har faktisk hatt rosa hår, ti piercinger i ansiktet og jeg har godt over tyve tatoveringer. Aldri har noen bedt om å få se i mine poser Anonymous poster hash: 5708c...395 Haha, jeg også. Ble ikke stoppet fØr jeg ble "normal". Og det var pga en vare fra en annen butikk hvor alarmen ikke hadde blitt tatt av. Hadde kvittering, og alt var bare fryd og gammen! Anonymous poster hash: 5a77c...628
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #27 Skrevet 20. november 2014 Det viktigste er å huske på at alle kan stjele. "Anledning gjør tyv" 😉👍 Anonymous poster hash: 3ddc7...022 Det stemmer overhodet ikke. Hadde jeg vært i en helt tom butikk uten noen form for overvåkning eller alarm ville jeg uansett ikke tatt noe. Tror og håper det gjelder de aller, aller fleste. Anonymous poster hash: ed1a1...35f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #28 Skrevet 20. november 2014 Jeg har mest erfaring med eldre pene damer. Utallige av dem vi har tatt i nasking! Anonymous poster hash: 7e098...4e4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #29 Skrevet 20. november 2014 Det viktigste er å huske på at alle kan stjele. "Anledning gjør tyv" Anonymous poster hash: 3ddc7...022 Du er den samme som påstår at alle kan være utro også, det er jeg helt sikker på. Nei, ikke alle puler rundt og stjeler selv om de har "anledning" til det. Jeg har aldri stjålet noe, og er i midten av 30-årene. Anonymous poster hash: 626f6...567
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #30 Skrevet 20. november 2014 Det viktigste er å huske på at alle kan stjele. "Anledning gjør tyv" Anonymous poster hash: 3ddc7...022 Du er den samme som påstår at alle kan være utro også, det er jeg helt sikker på. Nei, ikke alle puler rundt og stjeler selv om de har "anledning" til det. Jeg har aldri stjålet noe, og er i midten av 30-årene. Anonymous poster hash: 626f6...567 Sier ikke at alle STJELER om de får sjansen. Mener at det er helt UMULIG å se på et menneske om det er en tyv eller ei. Alle KAN stjele, både den fine frua på frogner, og den narkomane på grønnland. Men det er slett ikke sikkert noen av dem gjør det, selv om de får sjansen. Men de kan.. Anonymous poster hash: 3ddc7...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå