Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #26 Skrevet 20. november 2014 Dytt Anonymous poster hash: 8ad30...857
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #27 Skrevet 20. november 2014 Han er forøvrig selvstendig næringsdrivende så ha kan gjemme en del i A/S'et sitt..... HI Anonymous poster hash: 8ad30...857 Det er kun det han tar ut som lønn som skal legges til grunn. Det som blir igjen i selskapet av årets overskudd blir stående i bedriften. Når du får bidrag er det du skal ksal kjøpe alt av klær, aktiviteter osv osv. Om du mener han tar ut mer lønn enn han oppgir burde det være en smal sak for NAV å sjekke dette. Anonymous poster hash: 9f25c...e7a Det er feil. FAR skal kjøpe klær som han skal ha hos seg selv, og betale for aktiviteter som gjøres i fars samværsdager. Tror du meg ikke så sjekk på NAV. Bidrag er bare en del av forsørgerbyrden, resten må far faktisk betale hos seg selv - mat, klær osv. Anonymous poster hash: 63f80...30e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #28 Skrevet 20. november 2014 En annen ting er at du kan melde far til barnevernet og nekte å levere ungene til ham helt til han begynner å bruke egnede bilseter, så lenge barna er under høydekravet. Anonymous poster hash: 63f80...30e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #29 Skrevet 20. november 2014 Jeg "får" 2340 kr i mnd. Da har nav sett på inntekten fra en jobb BF hadde for 8 år siden Nå er han arbeidsledig og bor utenlands. Ikke gidder han å si ifra til NAV heller. Så han får jo en helvetes gjeld. Men jeg får 1040 kr i mnd utbetalt i forskudd.. kommer nok aldri til å se noe til noe bidrag jeg Anonymous poster hash: 7a622...ba4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #30 Skrevet 20. november 2014 Her har det faktisk vært slik at ungene har reist til han torsdag ettermiddag, og når de kommer hjem mandag etter skolen har de på de samme klærne som når de dro. De har ikke skiftet undertøy eller vasket seg i mellomtiden. Det vil si niåringen passer vel litt på selv. Flere som har noen mening om beløpet? Anonymous poster hash: 8ad30...857
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #31 Skrevet 20. november 2014 HI over her Anonymous poster hash: 8ad30...857
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #32 Skrevet 20. november 2014 En annen ting er at du kan melde far til barnevernet og nekte å levere ungene til ham helt til han begynner å bruke egnede bilseter, så lenge barna er under høydekravet. Anonymous poster hash: 63f80...30e Det er det jo faktisk mulig å gjøre ja. Fikk nemlig beskjed om at hva som skjer hos far har jeg ingenting med, og må lukke øynene for. Eldste er over høydekravet, men det er ikke yngste. HI Anonymous poster hash: 8ad30...857
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #33 Skrevet 20. november 2014 Hvis han ikke skifter på ungene eller i det minste ber dem om å gjøre det selv/hjelper dem å stelle seg og sånt så er det omsorgssvikt! Hadde ALDRI levert ungene til han. Hvorfor har han dem så mye som 30% når han ikke finnes interessert i å ta vare på dem? Det må jo være bedre for alle parter om han bare dropper samvær, han slipper å stresse med å leke far, og ungene slipper å bli behandlet som dritt av sin egen far. For en jævel av en mann. Patetisk. Anonymous poster hash: c5020...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå