Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #26 Skrevet 18. november 2014 HI her. Jeg dropper ikke smoothie. Yoghurten jeg bruker er biola naturell. Det sukkere jeg får i meg da trenger jeg tenker jeg. yoghurt og juice er ikke usunt. Jeg drikker ikke melk, så da får jeg i meg kalsium gjennom det lille i smoothien. Har begynt å tilsette linfrø. Om jeg bruker juice i smoothien dekker dette opp for litt av frukten man burde få i seg. Tusen takk for mange svar. Jeg vet jo hva jeg MÅ gjøre. men er greit å høre hva andre har gjort og ta med meg det jeg vil og tror jeg kan klare. Det er jo mange måter å gjøre dette på. Men jeg må finne en måte jeg kan klare meg på. Nå er det snart jul og da blir det jo litt vanskelig igjen. Klarer meg overraskende bra. Tenker ikke så mye over at jeg ikke kan spise godis eller ikke det eller det. tenker mer på hva jeg KAN spise. Jeg svinger i vekten ofte 3-4 kg fra en dag til en annen. men jeg veide meg i dag og tror jeg har gått ned 1kg i løpet av helgen. Anonymous poster hash: 84d79...6f9 Det er lurt å ikke ha mer enn en veiedag pr uke. Og på et fast tidspunkt. Ellers kan man fort bli motløs. Vekten min varierer fra dag til dag, men ser at det går nedover når jeg kun veier meg en dag i uken. Anonymous poster hash: 5649e...848 veier meg hver dag, og blir LANGT fra motløs tvert imot oppmuntret ettersom jeg stort sett ligger 100-200 g lavere hver morgen. Med unntak av dagen før menstruasjon da, selvfølgelig. Så er ikke enig i at det er en uting å veie seg ofte. Tvert imot tror jeg det har en oppstrammende effekt, for man tør liksom ikke stappe trynet sitt når man vet man skal på vekta neste morgen. Det gjør det hvert fall for meg Anonymous poster hash: c6337...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå