Gå til innhold

Dere som er 30 +, bruker dere...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vanlig fuktighetskrem og botox.

Anonymous poster hash: 4c591...614

Skrevet

Bruker No.7 fra Boots, er 35 og har ikke rynker, men litt forebyggende kan vel ikke skade? Ellers er kosthold, trening og solbeskyttelse like viktig.

Skrevet

Er 41, bruker bare fuktighetskrem fordi jeg har tørr hud og må smøre litt, ellers klør det. Har 2-3 rynker på pannen men det er helt i orden. Synes det ser merkelig ut når man har et helt rynkefritt ansikte, men halsen og hendene forteller en annen historie. Og spesielt hendene kan man ikke gjøre noe med. Gjett hvorfor Madonna har handsker hele tiden.

Skrevet

Nei, bruker bare ansiktskrem kjøpt i dagligvareforretningen... Jeg er 36 , og har ingen rynker (men veldig gode gener)

Skrevet

Bruker locobase, har atopisk eksem, så smører meg mange ganger om dagen.

Men alle som svarer her, som sier dere ikke har noen rynker. Har dere virkelig ingen? Ikke noe rundt øynene? For alle rundt meg på min alder har rynker, noen veldig lite, men litt har alle. Jeg og har lite rynker, men rundt øynene har jeg litt. Så rynkefri er jeg ikke. Jeg er 36 år.

Anonymous poster hash: d27ff...229
Skrevet

Kun filler som funker mot rynker :)

krem gir fuktighet blant annet :)

Anonymous poster hash: 2e6d9...e3d

Skrevet

Tror ikke på kremer mot rynker, så nei. Har ikke rynker enda, er 34. Håper jeg ikke faller for noen botox fristelser, men aldres med stolthet. Må innrømme at jeg har mistanke om at sinnarynken snart er permanent på plass, den kan jeg klare meg uten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...