Gå til innhold

Dere som er 30 +, bruker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rynkekremer. Tenker egentlig mest på krem for rynker under og rundt øyne og evt hvilken merke?

Anonymous poster hash: 789e6...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. . Bruker fet fuktighetskrem, feks decubal. .

Anonymous poster hash: fb76e...dba

Skrevet

nattkrem (har tørr hud) og botox ;)

Anonymous poster hash: a9387...99c
Skrevet

Nei, kun fuktighet. Over 40, så godt som ikke rynker.

Anonymous poster hash: 4cdef...afa
Skrevet

Nei, bruker ingen kremer eller noe som helst. Får stadig skryt av huden min, så det er tydeligvis det som passer best for meg :)

Skrevet

Nei, bruker ingen kremer eller noe som helst. Får stadig skryt av huden min, så det er tydeligvis det som passer best for meg :)

Samme her. Er 44 og folk spør om jeg bruker botox. Bruker ingen ting.

Anonymous poster hash: 1d326...a54

Skrevet

Nei, bare vanlig dagkrem. 

Har veldig få rynker, men jeg tror jeg har gode gener på det. På min mors side så får ikke damene rynker før de er over 40år. 
Jeg nærmer meg med stormskritt så jeg bør kanskje vurdere noen rynkekremer snart...

Skrevet

Nope. . Bruker fet fuktighetskrem, feks decubal. .

Anonymous poster hash: fb76e...dba

Botox for rynker under øya??

Anonymous poster hash: b23ce...778

Skrevet

Det finnes svært få kremer som hjelper mot rynker. Men kremer kan holde huden myk, og for de som sliter med veldig tørr hud kan kremer gjøre at huden holder seg litt finere og smidigere. For noen år siden jobbet jeg i en butikkjede som selger hudkremprodukter, og alle mennesker i den bransjen vet at det meste av krem ikke virker, selv om det ofte ligger et løfte i reklamer. Det som hjelper er å ikke være mye i sola, ikke røyke, dyp kjemisk peeling o.l. og innsprøyting av diverse... Men det aller, aller viktigste er som alle vet, gener. Så til de som kommer med "jeg har brukt den og den kremen og har derfor ikke rynker" dere har riktig gener ;)

Jeg er 40+ og har ingen rynker, mammaen min er snart 70 og har minimalt og mormoren min hadde nesten ingen i en alder av 79.

Men jeg synes sjeldent rynker er stygt, eller at rynker er det som først og fremst gjør at man ser gammel ut. Det at huden begynner å henge, og at man får pigmentflekker er mye mer vesentlig.

Jeg har en svigerinne som har solt seg mye hele livet. Hun ser ut som en rosin i ansiktet, har vippet 50, men har et usedvanlig ungdommelig ansikt (pikeaktig), og et smil og en væremåte som gjør at alle ser på henne som yngre enn hun er :)

Anonymous poster hash: e1c40...bfe
Skrevet

har ingen rynker, men bruker forebyggende :) er straks 36. Bruker serum morgen og kveld + fuktighetskrem dagtid (Ole Henriksen( og nattkrem (Shiseido)

Anonymous poster hash: 8d26e...088
Skrevet

Ingenting, vasker bare ansiktet hver morgen og hver kveld. Er 34 år, og har faktisk ikke fått en eneste rynker enda.

Anonymous poster hash: bed75...230

Skrevet

Nei, bruker ingen kremer eller liknende annet enn av og til solkrem. Er 47 og har fortsatt fin hud.

Anonymous poster hash: ece66...3c0

Skrevet

Kun fuktighetskrem, 38år og ikke mye rynker å spore. Er vel et halvt år siden jeg ble spurt om leg på polet sist ;)

Skrevet

Beste tips for å unngå rynker:

- ikke sole deg i det hele tatt (og bruk høy solfaktor når du er i sola)

- ikke røyke

- ha riktige gener (fet litt posete hud med store porer får færre fine rynker enn tørr finporet hud)

- med tørr hud: skrubb huden en gang i uka, og bruk en fet krem :)

Anonymous poster hash: 4f523...23f

Skrevet

Vel jeg har brukt skikkelig øyekrem siden begynnelsen av 20-årene. Dermatologica og MD formulations.

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er da ikke fossil selv om jeg har passert 30? Og når jeg blir fossil så går jeg ut i fra at rynkene kommer samme pokker hvor mange titalls tusen jeg måtte ha brukt på rynkekrem og annen bambus.

En gang i halvåret eller noe kliner jeg på litt fuktighetskrem. Og så bruker jeg solfaktor 50 og holder meg i skyggen :D

Skrevet

Ønsker min første rynke hjertelig velkommen! Skal bli deilig å få bevis på litt tyngde og livserfaring i dette ansiktet. Er vel ingen fare å bli eldre?!

Anonymous poster hash: 2fa5b...969

Skrevet

Jeg er 28 og liker og se at jeg blir eldre :) Men md  kremer er jeg hekta på, en nydelig glød og silkemyk babyrompe :D

Anonymous poster hash: 8f234...f13
Skrevet

Nei bruker ikke penger på det når jeg vet at det ikke hjelper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...