Gutt2015Lille2017 Skrevet 17. november 2014 #26 Skrevet 17. november 2014 Hvis dette er første gang du er gravid, så er det ikke uvanlig med veldig liten mage. Har selv veldig liten mage og ingen som så at eg var gravid i uke 27, er nå 31+6 og ingen som tror på at det er under 2mnd til termin. Alt er sikkert fint med den lille :-) mange som føder friske barn uten at de en gang hvet at de er gravid
camimami Skrevet 17. november 2014 Forfatter #27 Skrevet 17. november 2014 Om skadene ikke er forenelig med liv kan du søke om senabort. Men jeg er litt bekymret for at du skriver du tar medisiner for magesår, magesår behandles ikke hos gravide fordi medisinene er skadelig for fosteret! Man må bare leve med plagene og vente med behandling til barnet er født.... Anonymous poster hash: 2abae...3ff Rettelse, om man ved hjelp av gastro påviser magesår vil man få behandling, men bare med visse typer medisiner som ikke er skadelig for fosteret. Det finnes noen typer på markedet som ikke er skadelig for foster, men du vet vel ikke om du har rett type? Ikke ta medisiner før du har fått påvist magesår ved gastro ihvertfall. Anonymous poster hash: 2abae...3ff Det er medisiner jeg har fått utskrevet av legen, er ganske milde medisiner jeg får Er for å ikke utvikle mavesår jeg får det.
Tro smo konosoro Skrevet 19. november 2014 #28 Skrevet 19. november 2014 Hvordan gikk det på sykehuset?
Hjertefru Skrevet 19. november 2014 #29 Skrevet 19. november 2014 Gratulerer! Ser du spør om du kan ha påført babyen din skader som ikke er forenelig med liv. Det tror jeg ikke, er det ikke bare alkohol og sigaretter du har inntatt, pluss spist for lite? For dårlig mat og røyk kan føre til at banet får lav fødselsvekt. Røyking øker i tillegg risikoen for at barnet skal utvikle astma. Ville vært mer bekymra for alkohol, da barnet kan få en utviklingshemming(føtalt alkoholsyndrom). Dette er imidlertid ikke dødelig. Råder deg selvfølgelig til å slutte, men utover det er det lite du kan gjøre. Mest sannsynlig bekymrer du deg unødig, og barnet blir født friskt og fint. Babyer er tøffe. Et råd til: vær helt åpen med helsepersonell. Dette er ikke din skyld, du visste ikke om graviditeten. Legg alle korta på bordet, slik at du kan få best mulig veiledning. Vi her inne er tross alt ikke leger. På den måten kan du sørge for at barnet får best mulig hjelp. Og at helsepersonell kan være obs på ting som kan komme av den litt uheldige starten. Lykke til, krysser fingre for at akt går bra med deg og babyen
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #30 Skrevet 19. november 2014 Hvordan har det gått med deg? Anonymous poster hash: 2c8e4...b43
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #31 Skrevet 19. november 2014 Har du vært på UL? Har tenkt mye på deg siden Mandag. Håper alt ordner seg for deg og babyen din. Anonymous poster hash: 60982...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå