mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #26 Skrevet 17. november 2014 Hehe på jobb sitter jeg å vurderer å gjøre noe fornuftig... Stille her og tia går treeeegtHva jobber du med siden du har så god tid til å drikke kaffi og sitte på dib? Anonymous poster hash: 2fbaa...19d Jobber på kontor😊 og har stille perioder😊
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. november 2014 #27 Skrevet 17. november 2014 Kose dag hjemme idag før det er inn på sykehus for noen dager med cellegift med barnet mitt. De små tingene med tett do, brekte negler og spysyke skulle jeg gjerne hatt istedet. Livet settes i perspektiv Anonymous poster hash: b9b3e...894 Uff, så utrolig urettferdig livet kan være! Krysser alt jeg har for at barnet ditt ikke blir så altfor dårlig etter runden. Vet godt hva cellegift gjør med en kropp. Så vil jeg gi deg en klem!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #28 Skrevet 17. november 2014 Kose dag hjemme idag før det er inn på sykehus for noen dager med cellegift med barnet mitt. De små tingene med tett do, brekte negler og spysyke skulle jeg gjerne hatt istedet. Livet settes i perspektiv Anonymous poster hash: b9b3e...894 sender dere en god klem
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #29 Skrevet 17. november 2014 Tusen takk , alle gode tanker og kryssing av alt som kan føles godt. Anonymous poster hash: b9b3e...894
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #30 Skrevet 17. november 2014 Hatt en rimelig travel mandag. Opp kl.06, vekke unger, levere i barnehagen, rett på møte, så 2 fosterhjemsbesøk, møte med jurist, skrive noen rapporter, møte på skolen, lunsj på vei tilbake på jobb, ta noen telefoner, hente i barnehagen, rett på turning, hjem, kveldsmat, støvsuge, rydde litt og PUH! Ferdig. Til i morgen..... Anonymous poster hash: c35e8...6ea
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #31 Skrevet 17. november 2014 Her ble ikke oppstarten på uken slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Jeg våknet kl.05.00 og innså følgende: "Jeg er syk" Fikk gitt beskjed til jobb og mekket sammen+sendt opplegg til vikar. Krøp deretter under dynen og sovnet ... i ca.fem minutter. Ble vekket av Kjæresten som annonserte at toalettet hadde hengt seg opp, nå står det og renner som bare fy. Kjæresten er sendt på kontoret og Nurket er levert i barnehagen. Jeg venter på rørlegger. Det er forøvrig en myte at akademikerne regjerer verden - sludder og pølsevev! Det er faktisk håndverkerne som er allmektige Hvilken jobb har du? Eneste akademikerne jeg kjenner som har vikarer er leger. Anonymous poster hash: 52226...2cf
MammantilNurket Skrevet 17. november 2014 #32 Skrevet 17. november 2014 Her ble ikke oppstarten på uken slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Jeg våknet kl.05.00 og innså følgende: "Jeg er syk" Fikk gitt beskjed til jobb og mekket sammen+sendt opplegg til vikar. Krøp deretter under dynen og sovnet ... i ca.fem minutter. Ble vekket av Kjæresten som annonserte at toalettet hadde hengt seg opp, nå står det og renner som bare fy. Kjæresten er sendt på kontoret og Nurket er levert i barnehagen. Jeg venter på rørlegger. Det er forøvrig en myte at akademikerne regjerer verden - sludder og pølsevev! Det er faktisk håndverkerne som er allmektige Hvilken jobb har du? Eneste akademikerne jeg kjenner som har vikarer er leger. Anonymous poster hash: 52226...2cf Spes.ped.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #33 Skrevet 17. november 2014 Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, fikk en akutt flir så jeg spraya hele telefonen med sikkel! Artigste jeg har lest på lenge (har eksamen snart, så leser kun filosofihistorie)! Anonymous poster hash: ad3bc...081
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #34 Skrevet 17. november 2014 Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, fikk en akutt flir så jeg spraya hele telefonen med sikkel! Artigste jeg har lest på lenge (har eksamen snart, så leser kun filosofihistorie)! Anonymous poster hash: ad3bc...081
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #35 Skrevet 17. november 2014 Klar som et egg! Jeg skal være hjemme og vaske til jul. Eller kanskje ikke helt klar, for jeg sitter enda her ved pc'en og utsetter vaskingen... Anonymous poster hash: 61ef7...b58 Hvordan vasker man til jul, over en mnd før jul? Blir det ikke skittent igjen? Anonymous poster hash: 236db...aca
BareMas Skrevet 17. november 2014 #36 Skrevet 17. november 2014 Klar som et egg! Jeg skal være hjemme og vaske til jul. Eller kanskje ikke helt klar, for jeg sitter enda her ved pc'en og utsetter vaskingen... Anonymous poster hash: 61ef7...b58 Hvordan vasker man til jul, over en mnd før jul? Blir det ikke skittent igjen? Anonymous poster hash: 236db...aca Greit med alt som er unnagjort. Pleier som regel å ta helgevasken på tirsdager så jeg kan slappe av på fredag, og julevasken tok jeg i slutten av juli. Jeg trodde forresten det var tirsdag i dag, så jeg var langt fra klar for mandag. Heldigvis er jeg i permisjon så hvilken dag det er er ikke så relevant for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå