Gå til innhold

Mandag... Klar for ny uke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hehe på jobb sitter jeg å vurderer å gjøre noe fornuftig... Stille her og tia går treeeegt

Hva jobber du med siden du har så god tid til å drikke kaffi og sitte på dib?

 

Anonymous poster hash: 2fbaa...19d

Jobber på kontor😊 og har stille perioder😊
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Kose dag hjemme idag før det er inn på sykehus for noen dager med cellegift med barnet mitt. De små tingene med tett do, brekte negler og spysyke skulle jeg gjerne hatt istedet. Livet settes i perspektiv :(

 

Anonymous poster hash: b9b3e...894

Uff, så utrolig urettferdig livet kan være!

Krysser alt jeg har for at barnet ditt ikke blir så altfor dårlig etter runden. Vet godt hva cellegift gjør med en kropp. Så vil jeg gi deg en klem!

Skrevet

Kose dag hjemme idag før det er inn på sykehus for noen dager med cellegift med barnet mitt. De små tingene med tett do, brekte negler og spysyke skulle jeg gjerne hatt istedet. Livet settes i perspektiv :(

 

Anonymous poster hash: b9b3e...894

sender dere en god klem
Skrevet

Tusen takk , alle gode tanker og kryssing av alt som kan føles godt.

 

Anonymous poster hash: b9b3e...894

Skrevet

Hatt en rimelig travel mandag. Opp kl.06, vekke unger, levere i barnehagen, rett på møte, så 2 fosterhjemsbesøk, møte med jurist, skrive noen rapporter, møte på skolen, lunsj på vei tilbake på jobb, ta noen telefoner, hente i barnehagen, rett på turning, hjem, kveldsmat, støvsuge, rydde litt og PUH! Ferdig. Til i morgen.....

 

Anonymous poster hash: c35e8...6ea

Skrevet

Her ble ikke oppstarten på uken slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Jeg våknet kl.05.00 og innså følgende: "Jeg er syk" :(

Fikk gitt beskjed til jobb og mekket sammen+sendt opplegg til vikar.

Krøp deretter under dynen og sovnet ... i ca.fem minutter.

Ble vekket av Kjæresten som annonserte at toalettet hadde hengt seg opp, nå står det og renner som bare fy. Kjæresten er sendt på kontoret og Nurket er levert i barnehagen.

Jeg venter på rørlegger.

Det er forøvrig en myte at akademikerne regjerer verden - sludder og pølsevev! Det er faktisk håndverkerne som er allmektige :P

Hvilken jobb har du? Eneste akademikerne jeg kjenner som har vikarer er leger.

 

Anonymous poster hash: 52226...2cf

Skrevet

 

Her ble ikke oppstarten på uken slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Jeg våknet kl.05.00 og innså følgende: "Jeg er syk" :(

Fikk gitt beskjed til jobb og mekket sammen+sendt opplegg til vikar.

Krøp deretter under dynen og sovnet ... i ca.fem minutter.

Ble vekket av Kjæresten som annonserte at toalettet hadde hengt seg opp, nå står det og renner som bare fy. Kjæresten er sendt på kontoret og Nurket er levert i barnehagen.

Jeg venter på rørlegger.

Det er forøvrig en myte at akademikerne regjerer verden - sludder og pølsevev! Det er faktisk håndverkerne som er allmektige :P

Hvilken jobb har du? Eneste akademikerne jeg kjenner som har vikarer er leger.

 

Anonymous poster hash: 52226...2cf

Spes.ped. ;)
Skrevet

Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt

HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, fikk en akutt flir så jeg spraya hele telefonen med sikkel! Artigste jeg har lest på lenge (har eksamen snart, så leser kun filosofihistorie)!

 

Anonymous poster hash: ad3bc...081

Skrevet

Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt

HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, fikk en akutt flir så jeg spraya hele telefonen med sikkel! Artigste jeg har lest på lenge (har eksamen snart, så leser kun filosofihistorie)!

 

Anonymous poster hash: ad3bc...081

Skrevet

 

Klar som et egg! Jeg skal være hjemme og vaske til jul. Eller kanskje ikke helt klar, for jeg sitter enda her ved pc'en og utsetter vaskingen... :P

 

Anonymous poster hash: 61ef7...b58

Hvordan vasker man til jul, over en mnd før jul? Blir det ikke skittent igjen?

 

Anonymous poster hash: 236db...aca

Skrevet

 

 

Klar som et egg! Jeg skal være hjemme og vaske til jul. Eller kanskje ikke helt klar, for jeg sitter enda her ved pc'en og utsetter vaskingen... :P

 

Anonymous poster hash: 61ef7...b58

Hvordan vasker man til jul, over en mnd før jul? Blir det ikke skittent igjen?

 

Anonymous poster hash: 236db...aca

Greit med alt som er unnagjort. Pleier som regel å ta helgevasken på tirsdager så jeg kan slappe av på fredag, og julevasken tok jeg i slutten av juli.

 

Jeg trodde forresten det var tirsdag i dag, så jeg var langt fra klar for mandag. Heldigvis er jeg i permisjon så hvilken dag det er er ikke så relevant for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...