Gå til innhold

Mandag... Klar for ny uke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg... På jobb og på 3 kaffekoppen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble ikke oppstarten på uken slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Jeg våknet kl.05.00 og innså følgende: "Jeg er syk" :(

Fikk gitt beskjed til jobb og mekket sammen+sendt opplegg til vikar.

Krøp deretter under dynen og sovnet ... i ca.fem minutter.

Ble vekket av Kjæresten som annonserte at toalettet hadde hengt seg opp, nå står det og renner som bare fy. Kjæresten er sendt på kontoret og Nurket er levert i barnehagen.

Jeg venter på rørlegger.

Det er forøvrig en myte at akademikerne regjerer verden - sludder og pølsevev! Det er faktisk håndverkerne som er allmektige :P

Skrevet

Har heldigvis en lett uke denne uken, jobb onsdag til fredag ☺

men neste uke blir ikke så lett da mannen skal på jobbreise og jeg skal jobbe fullt fra 08.00 til 16.00, er bortskjemt med at han leverer og henter barna men da må jeg gjøre alt selv 😕

Skrevet

Gud hjelpe meg ja.... Våknet på julaften ett år til kloakk utover hele badegulvet... Kverndoen hadde tatt juleferie ....

Skrevet

Gud hjelpe meg ja.... Våknet på julaften ett år til kloakk utover hele badegulvet... Kverndoen hadde tatt juleferie ....

Uæææ!

Dette er relativt udramatisk. Har skjedd én gang før. Rørleggeren fikset det på to minutter og fakturerte heldigvis ingenting for jobben. Krysser fingrene for at det går greit og raskt :)

Skrevet

God start på uken uansett 😜 og knakk en negl helt inntil huden så det blødde som ett uvær da jeg sjanglet inn i dusjen i halvsøvne...☺️

Skrevet

Klar som et egg! Jeg skal være hjemme og vaske til jul. Eller kanskje ikke helt klar, for jeg sitter enda her ved pc'en og utsetter vaskingen... :P

Anonymous poster hash: 61ef7...b58
Skrevet

Våknet kl 3 i natt av plaske/splashe-lyder på stua. Der sto femåringen å spydde.

Nå er de andre levert på skolen, jeg har vært på butikken, og nå beknker vi oss på sofaen med disney..

Forresten: Ingenting i verden skriker mer SPYSYKE!, som å kjøpe cola og mariekjeks på butikken😂

Skrevet

Hehe husvask venter på meg hjemme og

Skrevet

Våknet kl 3 i natt av plaske/splashe-lyder på stua. Der sto femåringen å spydde.

Nå er de andre levert på skolen, jeg har vært på butikken, og nå beknker vi oss på sofaen med disney..

Forresten: Ingenting i verden skriker mer SPYSYKE!, som å kjøpe cola og mariekjeks på butikken😂

Cola og kjeks er gull når det er spysyke i hus 😊

Skrevet

Kaffekopp 4... Når skal man våkne?😜

Skrevet

Nyter stillheten i huset Før jeg skal på kveldsvakt.

Skrevet

Venter spent på kaffekopp 5 :)

Anonymous poster hash: ee890...d5f
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg sov maks to timer i natt, har ikke orka å levere yngste i barnehagen enda, godgutten var blid og lys våken og ville heldigvis gjerne gå til skolen på egenhånd :P

Har fem oppgaver å levere inn i dag, må også ha klar tre store skisser til et freelanse oppdrag! Kjenner at det er på dager som denne jeg kunne ønske jeg likte kaffe ;)

Videre ikke sånn kjempeklar for resten av uka heller.. :P

Skrevet

Haha jepp... Flere som ikke er superklare ser jeg😊 prøver å finne positive ting å tenke på😊

Skrevet

Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt.

Hmmm ... å børste håret eller ikke børste håret - det er spørsmålet. Fortsatt iført rosa pysj med flodhester - vurderer å oppgradere til marineblå velourdress.

Dette krever imidlertid at jeg forlater sofaen.

What to do?

Skrevet

Hehe på jobb sitter jeg å vurderer å gjøre noe fornuftig... Stille her og tia går treeeegt

Skrevet

La meg frossen kl.21 igår og våknet i dårlig form. Ligger på sofan og ser gamle episoder av frustrerte fruer.... skulle ha gjort nå med kjøkkenet men sofaen frister mest.....

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Venter fortsatt på rørlegger. Sovnet på sofaen og trodde at jeg våknet med et katt på hodet ... det var bare håret mitt.

Hmmm ... å børste håret eller ikke børste håret - det er spørsmålet. Fortsatt iført rosa pysj med flodhester - vurderer å oppgradere til marineblå velourdress.

What to do?

For all del, bli i sofaen!! Hehe.. Jeg har skiftet tilbake til pysj etter å ha levert vesla i barnehagen. Måtte gå i regnet, det hjalp ikke akkurat på mandagsformen :P Nå er jeg altså tilbake i pysj og morgenkåpe, har laget meg "fort" på gulvet og prøver sånn halvveis å gjøre oppgavene som skal leveres..går smått det her altså..

Skrevet

What to do?

For all del, bli i sofaen!! Hehe.. Jeg har skiftet tilbake til pysj etter å ha levert vesla i barnehagen. Måtte gå i regnet, det hjalp ikke akkurat på mandagsformen :P Nå er jeg altså tilbake i pysj og morgenkåpe, har laget meg "fort" på gulvet og prøver sånn halvveis å gjøre oppgavene som skal leveres..går smått det her altså..

Jeg vil også har et eget fort i stuen :)

Har børstet hår og funnet mykisdress. Marginal forbedring.

Hvordan er det mulig å gå fra "relativt frésh og søt dame" til "Bride of Frankenstein" på under 12 timer??

Hmm ... må ikke skremme bort rørleggeren når han kommer. Trenger rørlegger.

Blir GAL av sildringen på badet. Høres ut som Andrei the Giant har UVI det ute :P

Skrevet

Veldig klar for uka! 3D-UL forsøk nr 2 i dag (var ikke interessert i å vise seg fram på første) ,og reiser på liten ferie i morgen. Dog først er det pakking og klargjøring av diverse reisepapirer, veksle valuta, kjøpe støttestrømper m.m. Synes det er litt pes, men etter å ha lest om deres mandag skal det gå greit altså:-p

Skrevet

Hehe på jobb sitter jeg å vurderer å gjøre noe fornuftig... Stille her og tia går treeeegt

Hva jobber du med siden du har så god tid til å drikke kaffi og sitte på dib?

Anonymous poster hash: 2fbaa...19d

Skrevet

Huff nei er langt fra klar! Er så utrolig trøtt å må opp klokken 6 om morgenen hver dag utenom onsdag.

Det er aaaalfor tidlig for meg.

Skrevet

Gleder meg stort til å komme hjem til ett bomba kjøkken hvor stekeovn og isbitmaskina har tatt kvelden

Skrevet

Kose dag hjemme idag før det er inn på sykehus for noen dager med cellegift med barnet mitt. De små tingene med tett do, brekte negler og spysyke skulle jeg gjerne hatt istedet. Livet settes i perspektiv :(

Anonymous poster hash: b9b3e...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...