*Miss Marple* Skrevet 16. november 2014 #26 Skrevet 16. november 2014 Jeg hopper ikke til sengs med alle og enhver. Det ble slutt mellom meg og eksen pga dumskap fra min side. Jeg kjedet meg. Jeg er usikker på hva eksen ønsker, tror ikke han vet det selv engang.. Anonymous poster hash: ff9d4...835 Men hvorfor ligger du med eksen når du har ny samboer? Hva var vitsen med å gå inn i et seriøst forhold når du ikke er ferdig med eksen? For en drittkjerring... og en drittgubbe av en eks som ligger med ei han VET er opptatt. Fortell til samboeren din om det som skjedde, så han får sjansen til å finne et ordentlig anstendig kvinnemenneske som er glad i HAM, og ikke løper rundt med musa på vidt gap. Anonymous poster hash: 3af51...c80 Nå fikk jeg et utrolig bilde på netthinnen 😝 Hvordan springer man egentlig når man har musa på vidt gap? Med bred beinføring? Beklager til hi, ikke meningen å fleipe bort tråden din, men jeg blir litt lattermild av alle som fyker opp og eksploderer over andres valg. Du har gjort en feil og må finne ut hva du vil gjøre videre. Det kan hverken jeg eller andre avgjøre for deg.
3 i april Skrevet 16. november 2014 #27 Skrevet 16. november 2014 Det første du bør gjøre her er og være ærlig ovenfor samboeren din. Det virker som om du er sammen med han bare for og ha noen. Om du fremdeles elsker eksen din så bør du være såpass ærlig ovenfor deg selv og samboeren din at dere gjør det slutt, sånn at han får en mulighet til og finne seg ei som også elsker han. Som nr 2 på lista så bør du ta en alvorsprat med eksen din og være ærlig med han om at du har vært dum og at du fremdeles elsker han. Dere må være ærlig med hverandre og få snakket ut om hvorfor det ble slutt og om dere evt bør gjøre et forsøk på og bli sammen igjen. Det er jo helt klart det beste for barnet dere har sammen også Men mitt råd er helt klart : vær ærlig med din samboer, din eks og deg selv
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #28 Skrevet 16. november 2014 Dumskap fra hennes side var årsaken til at forholdet til barnefar røk. HI har altså en tendens til å være utro og vil ikke helt ta det inn over seg. Anonymous poster hash: 2c3e8...99f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #29 Skrevet 16. november 2014 Jeg hopper ikke til sengs med alle og enhver. Det ble slutt mellom meg og eksen pga dumskap fra min side. Jeg kjedet meg. Jeg er usikker på hva eksen ønsker, tror ikke han vet det selv engang.. Anonymous poster hash: ff9d4...835 Men hvorfor ligger du med eksen når du har ny samboer? Hva var vitsen med å gå inn i et seriøst forhold når du ikke er ferdig med eksen? For en drittkjerring... og en drittgubbe av en eks som ligger med ei han VET er opptatt. Fortell til samboeren din om det som skjedde, så han får sjansen til å finne et ordentlig anstendig kvinnemenneske som er glad i HAM, og ikke løper rundt med musa på vidt gap. Anonymous poster hash: 3af51...c80 Nå fikk jeg et utrolig bilde på netthinnen Hvordan springer man egentlig når man har musa på vidt gap? Med bred beinføring? Beklager til hi, ikke meningen å fleipe bort tråden din, men jeg blir litt lattermild av alle som fyker opp og eksploderer over andres valg. Du har gjort en feil og må finne ut hva du vil gjøre videre. Det kan hverken jeg eller andre avgjøre for deg. Hahaha, men vi er like attraktive uansett Anonymous poster hash: 77243...632
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #30 Skrevet 16. november 2014 Dumskap fra hennes side var årsaken til at forholdet til barnefar røk. HI har altså en tendens til å være utro og vil ikke helt ta det inn over seg. Anonymous poster hash: 2c3e8...99f Så dumskap er synonymt med utroskap? Man kan altså ikke være dum på noen annen måte enn utroskap? Jeg var ikke utro mot barnefaren, det var en helt annen dumskap fra min side som ødela det. Anonymous poster hash: ff9d4...835
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #31 Skrevet 16. november 2014 Du var utro fordi du kjedet deg faktisk... Herlig sjarmerende... Anonymous poster hash: acd40...9d9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #32 Skrevet 16. november 2014 Du var utro fordi du kjedet deg faktisk... Herlig sjarmerende... Anonymous poster hash: acd40...9d9 [/quote Eh, jeg var ikke utro nå fordi jeg kjedet meg. Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: ff9d4...835
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #33 Skrevet 16. november 2014 Ikke bra. Men da får du slå opp med han fyren som du tydligvis ikke er glad i. Du skrev jo lengre opp at du kjedet deg, og nå når du (kjeder deg?) i ditt nye forhold, da ligger du med eksen? Bli voksen, DERETTER kan du innlede et forhold. Ungen din må jo bli veldig forvirra som flytter mellom forskjellige menn, inkl hans/hennes egen far!! Anonymous poster hash: a5418...e2d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #34 Skrevet 16. november 2014 Ikke bra. Men da får du slå opp med han fyren som du tydligvis ikke er glad i. Du skrev jo lengre opp at du kjedet deg, og nå når du (kjeder deg?) i ditt nye forhold, da ligger du med eksen? Bli voksen, DERETTER kan du innlede et forhold. Ungen din må jo bli veldig forvirra som flytter mellom forskjellige menn, inkl hans/hennes egen far!! Anonymous poster hash: a5418...e2d Ja, ungen har garantert ligget i senga mens de hadde seg. Anonymous poster hash: b758d...19d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #35 Skrevet 16. november 2014 Ikke bra. Men da får du slå opp med han fyren som du tydligvis ikke er glad i. Du skrev jo lengre opp at du kjedet deg, og nå når du (kjeder deg?) i ditt nye forhold, da ligger du med eksen? Bli voksen, DERETTER kan du innlede et forhold. Ungen din må jo bli veldig forvirra som flytter mellom forskjellige menn, inkl hans/hennes egen far!! Anonymous poster hash: a5418...e2d Ja, ungen har garantert ligget i senga mens de hadde seg. Anonymous poster hash: b758d...19d Hæ? Jeg sa det ikke er så smart og flytte rundt mellom forskjellige menn, regner med hun bodde med barnefaren. Så hvorfor en sånn kommentar? Anonymous poster hash: a5418...e2d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #36 Skrevet 16. november 2014 Ikke bra. Men da får du slå opp med han fyren som du tydligvis ikke er glad i. Du skrev jo lengre opp at du kjedet deg, og nå når du (kjeder deg?) i ditt nye forhold, da ligger du med eksen? Bli voksen, DERETTER kan du innlede et forhold. Ungen din må jo bli veldig forvirra som flytter mellom forskjellige menn, inkl hans/hennes egen far!! Anonymous poster hash: a5418...e2d Ja, ungen har garantert ligget i senga mens de hadde seg. Anonymous poster hash: b758d...19d Hæ? Jeg sa det ikke er så smart og flytte rundt mellom forskjellige menn, regner med hun bodde med barnefaren. Så hvorfor en sånn kommentar? Anonymous poster hash: a5418...e2d Hvis hun allerede har en ny samboer, vil jo både han og barnefaren være inne i bildet om hun er utro eller ei? Anonymous poster hash: b758d...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå