Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Samboeren min er bortreist. Faren til barnet mitt hadde barnet på samvær og leverte i går. Han ble utover leggetid og vi havnet i senga. At det går an å være så dum!! Samtidig så har jeg aldri klart å glemme han. Jeg elsker han enda. Anonymous poster hash: ff9d4...835
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Jaja, spist er spist. Get over it. Eller vil du ha ham tilbake? Hvorfor ble det slutt? Anonymous poster hash: b5f16...dba
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Hurra! Barnet ditt har et ludder til mor. Gratulerer og lykke til videre. Anonymous poster hash: 6ad4a...2ea
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 ...og hvorfor har du ny samboer dersom du fortsatt elsker eks'en?? D er å leke med folks følelser... og dømt til å fail'e! Anonymous poster hash: 8342b...8a7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Gjort er gjort, alle kan gjøre feil. Hvis du fremdeles elsker han så forstår jeg godt hvorfor du gjorde det. Men ville exen din noe mer enn å bare ha seg? Altså vil han tilbake til deg? Synd i den uskyldige samboeren din da.. Klem 😊 Anonymous poster hash: b758d...19d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Skremmende at så mange kvinner og menn er utro nå til dags. Hvorfor gå inn i nytt forhold når man har såpass lite kontroll over musa i EDRU tilstand, at man hopper til sengs med alle og enhver? Anonymous poster hash: 3af51...c80
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Jeg hopper ikke til sengs med alle og enhver. Det ble slutt mellom meg og eksen pga dumskap fra min side. Jeg kjedet meg. Jeg er usikker på hva eksen ønsker, tror ikke han vet det selv engang.. Anonymous poster hash: ff9d4...835
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Jeg hopper ikke til sengs med alle og enhver. Det ble slutt mellom meg og eksen pga dumskap fra min side. Jeg kjedet meg. Jeg er usikker på hva eksen ønsker, tror ikke han vet det selv engang.. Anonymous poster hash: ff9d4...835 Men hvorfor ligger du med eksen når du har ny samboer? Hva var vitsen med å gå inn i et seriøst forhold når du ikke er ferdig med eksen? For en drittkjerring... og en drittgubbe av en eks som ligger med ei han VET er opptatt. Fortell til samboeren din om det som skjedde, så han får sjansen til å finne et ordentlig anstendig kvinnemenneske som er glad i HAM, og ikke løper rundt med musa på vidt gap. Anonymous poster hash: 3af51...c80
Sint naken biltyv Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Utro med eksen og barnefar i huset til samboer og deg. Et av de verste svik man kan gjøre. Du burde fortelle det til samboer slik at du er sikker på at han får vite det av deg og ikke eksen eller venninner du sier det til. Hvorfor er du sammen med en du ikke elsker? Det er jo å lure og bedra, det er å leke med din samboer sine følelser. Enda et svik. Stakkars samboeren din😔
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Som man reder, ligger man! Anonymous poster hash: 93d44...335
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Gå tilbake til barnefar nå som du har sjansen, regner med at du ikke har barn med samboer? Da blir det straks mer komplisert. Anonymous poster hash: 77243...632
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Råtne menneske. Samboeren din fortjener bedre! Anonymous poster hash: cba24...ab2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Nei, jeg har ikke barn med min nåværende samboer. Ja, jeg føler meg råtten, skulle ikke ha gjort det. Anonymous poster hash: ff9d4...835
Berta_78 Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Nei, jeg har ikke barn med min nåværende samboer. Ja, jeg føler meg råtten, skulle ikke ha gjort det. Anonymous poster hash: ff9d4...835 Hvorfor skulle du ikke ha gjort det? Fordi det var dårlig oppførsel eller fordi du vil ha samboeren din og har kludret det til?
Berta_78 Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 (endret) Skal slutte å stille spørsmål. Dårlig oppførsel mot samboeren din, men det er antakelig ikke meningen at det skal være dere to. Slå opp når han kommer hjem. Så får du se hva det blir til med deg og barnefaren. Virkelig dårlig oppførsel blir det ikke før du fortsetter å være sammen med samboer og later som ingenting. Endret 16. november 2014 av Berta_78
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Snakk med eksen din, og finn ut om dere skal gi forholdet en ny sjanse. Anonymous poster hash: 77243...632
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Du er tydeligvis ikke en forholdsperson, kjeder deg og ligger med andre. Anonymous poster hash: 47fe5...a96
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Men nå har jo ikke HI vært utro med hvem som helst. Det er faktisk barnefar, og hva er vel bedre enn om de finner tilbake til hverandre igjen? Ikke kjenner vi til samboer heller. Kanskje han også har sine svin på skogen, for alt vi vet. Men ønsker du bare spennende sex, så bør du avlutte forholdet, og heller være fri og frank. Noe sier meg at du fortsatt er ung. Anonymous poster hash: 77243...632
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #21 Skrevet 16. november 2014 Jeg er 30 år. Anonymous poster hash: ff9d4...835
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #22 Skrevet 16. november 2014 Du bør finne ut om det er aktuelt for deg og barnefar å finne sammen igjen. Dersom dere ikke ønsker å prøve igjen, bør du vurdere om du og samboeren din har en fremtid. Anonymous poster hash: 9c8a0...920
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Jeg er 30 år. Anonymous poster hash: ff9d4...835 Ok. Men da er du voksen nok til å gjøre et smart valg. Lykke til, uansett hva utfallet blir! Anonymous poster hash: 77243...632
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #24 Skrevet 16. november 2014 Slapp av HI. Hold kjeft om det og gå videre. Lykke til Anonymous poster hash: dcd1d...803
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #25 Skrevet 16. november 2014 Og gutten din er skilsmissebarn fordi? Burde du ikke tenke deg om to ganger før du går fra barnets far? Anonymous poster hash: 9df55...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå