Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #26 Skrevet 17. november 2014 Ikke noe strek der nei. Og det er vel bra, ikke så lurt å bli gravid på spiral!? Få ut spiralen du og lykke til! Anonymous poster hash: 9597b...9e9
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 17. november 2014 #27 Skrevet 17. november 2014 Tok ny test i dag, jeg syns eg ser noe, men tror det er ønske tenking. Ser dere streken ? Anonymous poster hash: c609d...36a Hvis jeg vrir og vender på bildet så ser jeg med godvilje en skygge. Jeg vet sannelig ikke, med den forrige testen din vil jeg absolutt påstå at den var positiv. Men med denne må man legge godviljen til. Jeg har ikke noe annet råd enn å vente noen dager og deretter ta en ny test
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #28 Skrevet 17. november 2014 Min første spiral ble borte uten at jeg merket noe! Satt i ny en i august. Ville skjekke den for jeg føle den satt ikke på rett plass. Den hadde sklidd ut til vagina! Legen tok den ut og jeg tok en graviditetstest. Fikk beskjed om at den var negativ. Helt til rett før jeg skulle gå, kikka hun på skjermen på dataen og sa "oi" da skjønte jeg at jeg var gravid! Legen mente at jeg ikke var så langt på vei, men hadde en følelse av at jeg var det, kjente kul på magen, sliten hele tiden, trengte mye søvn, mye følelser og fine og fyldige bryster. Var til sykehuset for å finne ut hvor langt jeg var på veg, 10! Uker! I over 1 mnd skyldte jeg på at jeg var sliten for jeg var/er i 100% jobb og alenemor. Anonymous poster hash: e74ee...de9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #29 Skrevet 17. november 2014 Jeg også har spiral. Jeg hadde da aldri tatt en test om jeg ikke hadde hatt noen symptomer på graviditet. Så lenge spiralen er der, mens kommer og jeg ikke er øm eller kvalm, så driver jeg jo ikke å tester meg for graviditet. Jeg har da spiral. Om du har andre symptomer, og en positiv test er jo sjangsene temmelig store for at du er gravid. Spiral er jo en av de minst sikre midlene vi har, hormon spiral derimot er det mest sikre. Anonymous poster hash: a30ec...ff2
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #30 Skrevet 17. november 2014 Takk for svar, jeg opnet testen opp og tok nytt bilde, føler at jeg ser noe, hehe, men er nok bare opp i mitt hode :-p Anonymous poster hash: c609d...36a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #31 Skrevet 17. november 2014 Jeg ser ingen strek, beklager Anonymous poster hash: 02cc7...324
Fandens Oldemor Skrevet 17. november 2014 #32 Skrevet 17. november 2014 Kanskje det bare er vanskelig å få den med på bildet? Synes jo jeg ser en antydning.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #33 Skrevet 17. november 2014 Takk for svar. Jeg veit sannelig ikke :S Anonymous poster hash: c609d...36a
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 17. november 2014 #34 Skrevet 17. november 2014 Takk for svar, jeg opnet testen opp og tok nytt bilde, føler at jeg ser noe, hehe, men er nok bare opp i mitt hode :-p Anonymous poster hash: c609d...36a Ser fortsatt skyggen, men jeg må studere for å finne den. Prøv med clearblue test, den med det blå krysset. Var den jeg fikk best resultat på når jeg var gravid, testet fire dager før jeg ventet mensen med den
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #35 Skrevet 17. november 2014 Beklager jeg ser ingen strek 😞 Anonymous poster hash: f3bb7...05b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #36 Skrevet 17. november 2014 Beklager jeg ser ingen strek 😞 Anonymous poster hash: f3bb7...05b Eller jo på det siste bildet, så ser jeg en antydning! Men jeg har fått sånn uten å være gravid en gang. Jeg har også spiral Anonymous poster hash: f3bb7...05b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #37 Skrevet 17. november 2014 Det beste er vel om du ikke er gravid enda, er ikke sjansen stor for både abort, misdannelser og svangerskap utenfor livmoren når det sitter en spiral inne? Anonymous poster hash: ca904...b1a
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 17. november 2014 #38 Skrevet 17. november 2014 Jeg og kjæresten synes vi ser noe bitte bittelitt.., men d kan jo være en skygge..? Hmm.. Du må holde oss oppdatert ja.. Men rart d ikke slår it mer om du skal ha mens om 2 dager..(?) Myke til uansett..
Mor di! Skrevet 17. november 2014 #39 Skrevet 17. november 2014 Jeg ser en strek på det siste bildet! Min var slik, så ble den sterkere og sterkere dagene etter
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 17. november 2014 #40 Skrevet 17. november 2014 ((Så mye skrivefeil jeg har..😜 )) sorry! Har sett mer på siste test bilde, synes da virkelig d er noe der....😊😊
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #41 Skrevet 17. november 2014 Takk håper dere har rett ^^ skal ta en ny test om noen dager. Anonymous poster hash: c609d...36a
Sint naken biltyv Skrevet 17. november 2014 #42 Skrevet 17. november 2014 Ser strek på første men ikke noe på andre. Kanskje noen på det andre bildet av test nr to. Hvis jeg legger godvilja veeeeeldig til. Men det er vel best om du ikke er gravid, er jo ikke så bra å bli gravid på spiral desverre😔
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. november 2014 #43 Skrevet 17. november 2014 Synes jeg ser noe på den første testen, men ikke den andre. Kan ikke fastlegen ta ut spiral, så slipper du å vente så lenge? Fastlegen tok ut min.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #44 Skrevet 17. november 2014 Var til fast legen, men han fikk det ikke til:-/ han henviste meg videre og har ventet på time siden juni, ringte de for 2 uker siden, de sa jeg skulle få komme inn i november/desember. Så må vente litt enda :S Anonymous poster hash: c609d...36a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #45 Skrevet 17. november 2014 Var til fast legen, men han fikk det ikke til:-/ han henviste meg videre og har ventet på time siden juni, ringte de for 2 uker siden, de sa jeg skulle få komme inn i november/desember. Så må vente litt enda :S Anonymous poster hash: c609d...36a Jeg regner med at dersom det er mistanke om graviditet, blir du en hastesak med det samme.. Ville ringt inn dit du skulle, og sagt at du har fått en svak positiv test, men at du ikke har time før da og da... Vil de ikke ta deg inn, er det vel legevakt/sykehus neste. Jeg ville i hvert fall stått på mitt. Anonymous poster hash: e9270...ad4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #46 Skrevet 17. november 2014 Ja, jeg får vente å se om mensen kommer i mårra, å ta en ny test om ikke. Anonymous poster hash: c609d...36a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #47 Skrevet 17. november 2014 Har du prøvd RFSU sin test tidlig-test? Den er veldig sensitiv og gir utslag på kun 10 ettellerannet Hcg, kontra 25 på de fleste andre!! Anonymous poster hash: f5354...366
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #48 Skrevet 17. november 2014 Ja, den første testen jeg tok gir utslag ved 10 hcg å den blei svak positiv, den eg tok i dag gir utslag ved 25 hcg ett eller Anna. Så kan vær jeg har lite hcg enda? Anonymous poster hash: c609d...36a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #49 Skrevet 17. november 2014 Ja, jeg ville nok heller fortsatt med RFSU sin da, siden den gir tydeligere utslag ved lav hcg. Synes forøvrig den første testen din så tydelig pos ut, så jeg tipper du er gravid nå Anonymous poster hash: f5354...366
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #50 Skrevet 18. november 2014 Ikke fått mensen enda, testene har ikke komet enda. Tester meg i mårra om jeg får tak i en test da. Så får bare vente å se:) Anonymous poster hash: c609d...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå