Tjofsen Skrevet 16. november 2014 #26 Skrevet 16. november 2014 Det jeg gleder meg mest til nå, er å få e-golfen jeg har bestilt. Det er julegaven sin det. Ellers gleder jeg meg til det er sommer og sol igjen. Moro med snø også, men liker vår og sommer best.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #27 Skrevet 16. november 2014 Å bo alene fom neste år. Da er endelig dette marerittet av et forhold over, og jeg og ungene kan slappe av hjemme. Ingen regler for hver minste lille ting, ingen som blir sinte for alt og ingenting, våre egne ting slik som vi vil ha dem. Ro og fred. GLEDER MEG! Anonymous poster hash: f8691...4d6 Jeg ønsker meg også dette.. Hva har du gjort? Anonymous poster hash: 3f23c...05a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #28 Skrevet 16. november 2014 Juleverksted Julebord med venner Juleferie Å bli tante igjen Kjøpe skolesekk med yngste til sommeren (han gleder seg sånn til å få sekk og penal) Anonymous poster hash: 2733b...d49
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #29 Skrevet 16. november 2014 Å bo alene fom neste år. Da er endelig dette marerittet av et forhold over, og jeg og ungene kan slappe av hjemme. Ingen regler for hver minste lille ting, ingen som blir sinte for alt og ingenting, våre egne ting slik som vi vil ha dem. Ro og fred. GLEDER MEG! Anonymous poster hash: f8691...4d6 Jeg ønsker meg også dette.. Hva har du gjort? Anonymous poster hash: 3f23c...05a Måtte bare kvinne meg opp og å si fra. "Bare". Det kostet alt jeg har og enda litt til. Er fortsatt ikke helt i mål med alt. Han har en siste prøveperiode, men jeg ser hvor dette går. Igjen. Så nå har jeg bestemt at dette ikke skal være mitt og ungenes liv lenger. Har satt en dato for meg selv, så får han bare bli så sint og ufin han bare vil. Anonymous poster hash: f8691...4d6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #30 Skrevet 16. november 2014 Bli ferdig med videreutdanning til jul. Ha 2 ukers juleferie. Noe som ikke er vanlig for en sykepleier. Tja det var vel egentlig det Anonymous poster hash: 8fdbd...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå