Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg for min del har så masse jeg gleder meg til! Nå går jeg inn i en ekstrem stressende periode med mange eksamener og attpåtil oppkjøring til lappen. Gleder meg så til å bli ferdig med alt, og da skal vi toppe det med å reise på førjulsferie. Så er det jul når vi kommer hjem Hva har dere å glede dere til? Anonymous poster hash: 9dddb...7fd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Jeg har begynt å date en fyr jeg liker å gleder meg til å møte han igjen å bli bedre kjent Gleder meg veldig til jul! Dette året er det min tur til å ha småen på julaften å det ser jeg veldig frem til! Anonymous poster hash: d26ed...291
LittLykkelig Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Gleder meg veldig til neste helg da jeg har to julebord Selvfølgelig gleder jeg meg til 1. desember da adventskalenderen til ungene starter, til alle juleforberedelsene og til selve jula med familien! Gleder meg også til å ta med størstegutten på osloweekend i februar for å besøke søster og nevø Godt å ha noe å se frem til!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Gleder meg til å pynte til jul og gleder meg til å gå i pepperkakebyen Gleder meg til å se julefilmene på tv som Home alone osv. Jeg har masse små gleder i livet hehe Anonymous poster hash: d26ed...291
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Til hverdagene med lille (store) gutt, han sier så mye rart for tiden at om en god latter forelenger livet, blir vi i nærheten han veldig gamle;) Og i tillegg skal god gutten min bli storebror om ikke så alt for lenge, så gleder meg til å se reaksjonene hans, samspillet dems i mellom i årene som kommer og oppleve en fødsel igjen. Lykke til med eksamener og lappen:) Anonymous poster hash: 1e325...ef2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Gleder meg til jul! Jeg blir et barn i juletider. Det er en varme og en glede ulik alt annet!! Anonymous poster hash: a9fae...78c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Akkurat nå gjeder jeg meg til desember, elsker førjulstiden Anonymous poster hash: 9ce9e...78a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Bursdagen til junior Overnattingsbesøk neste helg Pakke inn kalender med mannen Førjulsmarked i morgen Juleverksted med barnas venner Julefeiring hjemme med svigers på besøk Lunsjavtale på torsdag Arbeidere som kommer neste uke for å legge fliser og tapetsere Lage juledekorasjoner Og så håper jeg inderlig å komme på 2. gangs intervju på en jobb jeg ønsker meg veldig!!! Anonymous poster hash: 54d10...02d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Gleder meg til:Å bli ferdig med eksamen Å kjøpe fuglenek å henge på verandaen (første gang jeg har det) Anonymous poster hash: 6c22a...93c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Jeg gleder meg til: Å handle flere julegaver Hver helg Adventstiden Julaften Romjula Nyttårsaften Anonymous poster hash: 6391e...b5b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Gleder meg til å få avklart om vikariatet mitt blir fast jobb eller om jeg må søke andre jobber. Gleder meg til advent og til jul. Gleder meg til 2015 og til resten av mitt liv Anonymous poster hash: a29d1...6be
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Har masse å glede meg over og til. Koselig førjulstid, utenlandstur i midten av desember, julefeiring med familie og god mat, bursdagen min (romjul) og det å starte et nytt år (og vite at jeg har nådd nyttårsforsettet mitt for 2014). Neste år er det både bryllup, bryllupsreise og så å prøve å bli gravid med barn nummer to. Jeg er heldig som har så uendelig mye å være glad for! Anonymous poster hash: 5d9eb...e13
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Jeg gleder meg til desember, og gleder meg til ferie om litt under en uke. Har noen feriedager for å få gjort unna alt det kjedelige til jul. Desember for meg betyr mer jobbing, lengere dager og hektiske dager. Så når jeg er ferdig på jobb så er jeg gjerne helt kaputt, så rydde,vaske, kjøper gaver vil jeg være ferdig med før desember slik at jeg kan kose meg når jeg er hjemme og ha litt overskudd til alle juleavsluttningene. I år skal ungene være her, det blir kos. Hvertfall noen, to av de er litt usikker siden de har en bestemor som ligg for døden. Så sist jeg hørte noe skulle de dit og feire jul siden det var siste jul de regnet med hun levde, men hun har blitt veldig mye dårligere de sistene dagene så det er nok snakk om dager eller uker igjen. Så vi får se hva som skjer. Vi har ikke behov for å ha de her bare for st t er vår julaften, om ungene ønsker å være der pga mormoren eller være der siden hele familien nå skal dit iår så er det helt greit. Hjem hit skal de uansett på kvelden, det er de bestemte på. For de vil kose seg her i roen på kvelden. De har slle en tendes til å komme hit på kvelden på julaften selv om de egentlig skal være hos faren eller moren sin. I fjor var jeg hjemme alene, da mannen jobbet. Jeg skulle ha tomt hus, men før jeh fant senga hadde jeg fire unger i hus og to andre kom innom for å slappe av i sofaen før de skulle hjem til seh selv. Så gleder meg til julaften kveld, det å nyte roen og alle koser seg. Anonymous poster hash: 8a510...97c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Jeg gleder meg til å bli tobarnsmor om en tre-fire ukers tid! ❤️ Anonymous poster hash: e854a...16c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Ny baby, bestilt, satt i produksjon og ligger nå bare på vent for levering de første ukene, alt ettersom når det passer gullet å ankomme 😍💖💖 Anonymous poster hash: fb470...cab
skinnfilla Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Jeg gleder meg til julebordshelg i aalborg med mannen, bare oss to ,alene . Tror det er 1 1/2 år siden... Jeg gleder meg til jul, mest av alt. Jeg har kjøpt masse gøy som ungene har ønsket seg, gjort noen skikkelige kupp og fått MYE for pengene. Gleder meg til å se ansiktene og gleden deres. Gleder meg til fullstendig fri i romjul, kun avbrutt av en og annen middag hos famile. Feriemodus , ungene som koser seg med nye leker,klær og masse snop. Helt hverdagslig gleder jeg meg til å få en kopp kaffe etter morgentur med hunden kl 7, da har jeg 10 min før huset våkner. Gleder meg over jentene mine ,mannen og dyra. Livet er slettes ikke verst
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Å bo alene fom neste år. Da er endelig dette marerittet av et forhold over, og jeg og ungene kan slappe av hjemme. Ingen regler for hver minste lille ting, ingen som blir sinte for alt og ingenting, våre egne ting slik som vi vil ha dem. Ro og fred. GLEDER MEG! Anonymous poster hash: f8691...4d6
Urwa Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 Flytte ut av en trang leilighet på 70kvm med 4 barn. Og inn i vårt nye hus på 500kvm som holder på å bli bygget,og er klar til våren😊
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #19 Skrevet 15. november 2014 Flytte ut av en trang leilighet på 70kvm med 4 barn. Og inn i vårt nye hus på 500kvm som holder på å bli bygget,og er klar til våren😊 Oj - det var forskjell - fra 70 til 500? Anonymous poster hash: fb470...cab
mamma_bergen Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Masse! Desember og jul. Bli ferdig med bachelor. Få nye huset i enda bedre stand. Også kommer våren!
IreneUtålmodig Skrevet 16. november 2014 #21 Skrevet 16. november 2014 Feire eldstemann 1 advent Desember mnd Oslo-kiel i desember vente på en positiv gtest Oslo i januar Er det jeg kom på akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Til å være ferdig med i allefall den førstkommende eksamen. Til å bli ferdig med praksis , og masse oppgaveskriving. Til å bli ferdig med julegavene. Til jul med hele familien samlet (annenhver jul jobber samboer, og største barn er til sin far). Til i april når jeg bli firebarnsmor 💙 Anonymous poster hash: 3ef16...841
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #24 Skrevet 16. november 2014 Gleder meg til å krype opp i sofaen med guttene mine i armkroken og kose oss foran TVen med kaffe til mamma og flaske til dem Gjør det hver kveld Anonymous poster hash: 4b619...9f9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #25 Skrevet 16. november 2014 Gleder meg til juleferie! Late morgener med fyr i peisen og sen frokost. Forventningsfulle og glade barn. Elsker julen:) Også gleder jeg meg til videreutdanning og nye arbeidsoppgaver når den er ferdig! Anonymous poster hash: 3cb72...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå