Gå til innhold

Bh str 70D??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er relativt tenker jeg. .. Bruker selv til vanlig 65A evt 70A/AA, så å gå opp til D i graviditeten er jo en del større enn man har til vanlig, derfor blir de jo gigantiske for den det gjelder. Blir jo noe annet for de som starter på D og går opp til H feks...

Anonymous poster hash: e4cd4...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så stort. Det er min vanlige størrelse....

Jeg fant gode amme-bher på cubus av alle ting. Det er like greit å kjøpe ammebh-er nå. Da kan du bruke dem også etter fødsel.

Anonymous poster hash: 2d10e...52b
Skrevet

Gud bedre for et fokus på str. For meg er 70D latterlig store, er liten og spe med veldig små pupper til vanlig. Ikke er jeg begeistret for store pupper heller, de er jo bare plagsomme.

Takk for tips dere som har kommet med forslag til butikker. Hadde håpet å finne noen billige bh siden dette er en forbigående tilstand og puppene forandrer seg kontinuerlig. Får likevel ta en runde på skikkelige undertøysbutikker.

Anonymous poster hash: e847f...f52

Skrevet

Beklager å komme med enda mer størrelsessnakk... Men jeg har egentlig ganske små pupper og bruker 70D. 171 cm og 60 kg. Sikker på at det er riktig størrelse?

Anonymous poster hash: 0af36...889

Skrevet

Ja jeg gikk med feil bh i 15 år hehe. Tror mange gjør dette. Gikk fra 75B til 65 D når jeg kjøpte rett bh er.

Jeg brukte også 75B, men viste seg at jeg egentlig trenger 70D.

Anonymous poster hash: 0af36...889

Skrevet

Gud bedre for et fokus på str. For meg er 70D latterlig store, er liten og spe med veldig små pupper til vanlig. Ikke er jeg begeistret for store pupper heller, de er jo bare plagsomme.

Takk for tips dere som har kommet med forslag til butikker. Hadde håpet å finne noen billige bh siden dette er en forbigående tilstand og puppene forandrer seg kontinuerlig. Får likevel ta en runde på skikkelige undertøysbutikker.

Det finnes en del gode, billigere undertøysbutikker på nett som har MASSE fint i alle størrelser. De har til og med klær tilpasset ulike størrelser(kroppsfasong that is). Så for oss som er smalere i livet og brystfagre kan plutselig gå med skjorter og kjoler som passer både i livet OG over puppene. De har greit utvalg i ammebh'er og mener jeg. Ville ikke kjøpt ammebhene før du har ammet noen uker, ihvertfall ikke alle på en gang. Jeg har tre forskjellige størrelser på dem, fordi den som passet rett etter fødsel, ikke passet etter tre uker, og den som passet etter tre uker passet ikke etter 2mnd osv...

Klesbutikken heter pepperberry og undertøysbutikken heter bravissimo.

Ellers handler jeg bare på netty og change, men det er bare fordi de er de eneste som har bh'er som passer meg. Kombinasjon av lav omkrets og store pupper = dyrt :(

Anonymous poster hash: f919a...72e

Skrevet

Det finnes en del gode, billigere undertøysbutikker på nett som har MASSE fint i alle størrelser. De har til og med klær tilpasset ulike størrelser(kroppsfasong that is). Så for oss som er smalere i livet og brystfagre kan plutselig gå med skjorter og kjoler som passer både i livet OG over puppene. De har greit utvalg i ammebh'er og mener jeg. Ville ikke kjøpt ammebhene før du har ammet noen uker, ihvertfall ikke alle på en gang. Jeg har tre forskjellige størrelser på dem, fordi den som passet rett etter fødsel, ikke passet etter tre uker, og den som passet etter tre uker passet ikke etter 2mnd osv...

Klesbutikken heter pepperberry og undertøysbutikken heter bravissimo.

Ellers handler jeg bare på netty og change, men det er bare fordi de er de eneste som har bh'er som passer meg. Kombinasjon av lav omkrets og store pupper = dyrt :(

Anonymous poster hash: f919a...72e

Tusen takk for tipset, skal sjekke ut butikken :)

Skrevet

Change, triumph har.

Ellers på nettet: underverker.no

Jeg trodde jeg hadde 90 DD, og brukte det. Ingen bh'er passet perfekt. Men etter en tur til triumph fikk jeg vite at jeg skulle ha 85 G. Og nå er jeg veldig fornøyd med bh og utseende med genser over:) så anbefaler veldig å ta turen til en undertøysbutikk.

Anonymous poster hash: 8c986...8a7

Skrevet

Er vel ingen konkurranse om å ha størst???

HI - jeg vet de har noe på Cubus!Anonymous poster hash: babf3...3da

Nei, er ingen konkurranse. Men når HI ikke finner bh'er i størrelse 70D kan hun ikke ha lett noe særlig. Når man finner bh'er i langt større størrelse, så sier det seg selv at spørsmålet til HI virker rart.Anonymous poster hash: 98240...e48

Problemet er ikke å finne D, problemet er å finne 65D-70D. Finnes plenty 75D, 80D, osv men de passer ikke. Anonymous poster hash: e847f...f52

Har samme problemet. Bruker 65D og ikke en gang change hadde det inne. Har prøvd flere undertøysbutikker, men ingen har det inne. Har måttet bestille på nett, men er jo ikke garantert at de sitter bra på uten å prøve de først.Anonymous poster hash: 135d3...1a6

Eg har kjøpt 65d på cubus butikker i Bergen flere ganger :-)

Skrevet

HI - jeg vet de har noe på Cubus!Anonymous poster hash: babf3...3da

Nei, er ingen konkurranse. Men når HI ikke finner bh'er i størrelse 70D kan hun ikke ha lett noe særlig. Når man finner bh'er i langt større størrelse, så sier det seg selv at spørsmålet til HI virker rart.Anonymous poster hash: 98240...e48
Problemet er ikke å finne D, problemet er å finne 65D-70D. Finnes plenty 75D, 80D, osv men de passer ikke. Anonymous poster hash: e847f...f52
Har samme problemet. Bruker 65D og ikke en gang change hadde det inne. Har prøvd flere undertøysbutikker, men ingen har det inne. Har måttet bestille på nett, men er jo ikke garantert at de sitter bra på uten å prøve de først.Anonymous poster hash: 135d3...1a6
Eg har kjøpt 65d på cubus butikker i Bergen flere ganger :-)

Hvor da? Jeg fant ingenting verken på Cubus, hm, lindex eller kapphal i sentrum nå i helgen?

Skrevet

Jeg bruker 80 E, og får kjøpt BH på Cubus :) Men alle modellene har ikke store størrelser, så du må lete litt. HM er ræva når det gjelder utvalg hvis man ikke har a-c. 

Skrevet

Jeg har samme problem som deg. Bruker også 65/70, og her hvor jeg bor har de ikke de størrelsene i amme-bh på kjedebutikkene. Fant i 70D på change (litt kjipe bh-er som synes godt under singleter, men eneste alternativ). Nå fant jeg også en på mammatrend.no som jeg har bestilt. Den er litt vattert, og dermed finere å ha under litt stramme t-skjorter/singleter. Riktig BH-størrelse er kjempeviktig når du ammer, både for melkekproduksjon og for å slippe tette melkeganger!

Skrevet

Jeg har kjøpt det på hm,Cubus,lindex og newyorker

Skrevet

HI - jeg vet de har noe på Cubus!

Anonymous poster hash: babf3...3da

Nei, er ingen konkurranse. Men når HI ikke finner bh'er i størrelse 70D kan hun ikke ha lett noe særlig. Når man finner bh'er i langt større størrelse, så sier det seg selv at spørsmålet til HI virker rart.

Anonymous poster hash: 98240...e48

Problemet er ikke å finne D, problemet er å finne 65D-70D. Finnes plenty 75D, 80D, osv men de passer ikke.

Har samme problemet. Bruker 65D og ikke en gang change hadde det inne. Har prøvd flere undertøysbutikker, men ingen har det inne. Har måttet bestille på nett, men er jo ikke garantert at de sitter bra på uten å prøve de først.

Anonymous poster hash: 135d3...1a6

Høres rart ut. Jeg bruker 65G og får alltid tak i bher på Change.

Anonymous poster hash: 91c90...a12

Skrevet

Ellos, laredoute og evasunderklader har mange str. 😊

Anonymous poster hash: 3f21d...a7b

Skrevet

CUBUS

Anonymous poster hash: b461e...222
Skrevet

Når det først diskuteres BH størrelser. Jeg hadde mitt første besøk på Change i August. Gikk inn der med en 85B og kom ut igjen med en 75G (!) :-p Så er helt sykt hvor mye feile størrelser man bruker i BH. Jeg fikk litt sjokk selv og lurer på hva jeg ender med i mars når baby kommer til verden :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...