Gå til innhold

Bh str 70D??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse gravidpuppene blir latterlig store. Noen som vet hvor jeg kan finne bh i str 70D? HM, ol har ikke. 

Anonymous poster hash: e847f...f52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så ekstremt. Ammepuppene mine ble 65G. Undertøysbutikker er løsningen.

Anonymous poster hash: 0ca11...ad1

Skrevet

Gå på ordentlige undertøybutikker!

Nelly, Change osv. De finner den str du skal ha (flesteparten bruker faktisk feil str uten å vite det)

Anonymous poster hash: c849f...60a

Skrevet

Change har store str.

70DD får du på Lindex og Cubus

Har 65G/H og det er mange år siden amming :P 

Skrevet

Disse gravidpuppene blir latterlig store. Noen som vet hvor jeg kan finne bh i str 70D? HM, ol har ikke.

70 D er latterlig store??😳

Stort sett alle andre butikker enn hm har D-cup'er. Jeg fant mine h'cuper på change da jeg gikk gravid. Der finner du alle slags størrelser, til en middels pris.

Skrevet

Bor du i nærheten av Oslo har du flere muligheter. Min favoritt er "Det lille under" på Paleet. Det ligger også en god, men bitteliten undertøybutikk bak stortinget, følg trikkeskinnene i retning mot jernbanestasjonen, da finner du den på venstre hånd ganske raskt.

Ellers har Change også bh'er i din størrelse, men jeg synes ikke de holder kvalitetsmessig.

Anonymous poster hash: f73e9...fb4
Skrevet

Change har BHer i slike størrelser.

Jeg har gått opp fra 75D til 75H i graviditeten

Anonymous poster hash: 164a7...ec9

Skrevet

Er vel ingen konkurranse om å ha størst???

HI - jeg vet de har noe på Cubus!

Anonymous poster hash: babf3...3da

Skrevet

Nei, er ingen konkurranse. Men når HI ikke finner bh'er i størrelse 70D kan hun ikke ha lett noe særlig. Når man finner bh'er i langt større størrelse, så sier det seg selv at spørsmålet til HI virker rart.

Anonymous poster hash: 98240...e48

Skrevet

Change, triumph. Jeg har 75K når jeg ammer, et slit uten like. Skulle gjerne fjernet 3/4 av dem...

Anonymous poster hash: a9f63...acb

Skrevet

Nei, er ingen konkurranse. Men når HI ikke finner bh'er i størrelse 70D kan hun ikke ha lett noe særlig. Når man finner bh'er i langt større størrelse, så sier det seg selv at spørsmålet til HI virker rart.

Problemet er ikke å finne D, problemet er å finne 65D-70D. Finnes plenty 75D, 80D, osv men de passer ikke. 

Skrevet

Latterlig store? Virkelig? Skulle gjerne ha byttet jeg....

Anonymous poster hash: e21e3...22c

Skrevet

Alle dere som har over f , sier jo selv ; gå på change..

Jeg har egentlig 75i der , men kan fint bruke 75 f på andre . Man får nesten alltid større pupper på change. Så hennes 70d kan fort være en del større enn deres 65 g ;)

Anonymous poster hash: a9382...259

Skrevet

70D har jeg sett på alle kjedebutikkene. Cubus, Lindex, HM osv.

Og jeg som er overlykkelig fordi jeg endelig er BARE 75D ;)

Anonymous poster hash: 61479...235

Skrevet

Change, triumph. Jeg har 75K når jeg ammer, et slit uten like. Skulle gjerne fjernet 3/4 av dem...

Anonymous poster hash: a9f63...acb

Me too. Uberst slitsomt!

Anonymous poster hash: ead1c...18d

Skrevet

Problemet er ikke å finne D, problemet er å finne 65D-70D. Finnes plenty 75D, 80D, osv men de passer ikke.

Har samme problemet. Bruker 65D og ikke en gang change hadde det inne. Har prøvd flere undertøysbutikker, men ingen har det inne. Har måttet bestille på nett, men er jo ikke garantert at de sitter bra på uten å prøve de først.

Anonymous poster hash: 135d3...1a6

Skrevet

Next to Nothing butikkene i Oslo-området har :-)

Godt utvalg i både 65 og 70, hvis du er villig til å betale noen kroner ekstra for god kvalitet.

Anonymous poster hash: 88f5c...eb0
Skrevet

Jeg bruker 70E-F og finner ikke dette på noen butikker (inkl undertøysbutikker) :/

Men om jeg derimot velger å gå for feil størrelse som 75 DD så har det hendt seg at jeg har kommet over det på Cubus og lindex.

Ellers så bestiller jeg en del fra change og nelly.com.

Er ikke gravid eller ammer, så størrelsen er konstant. Derfor et det verdt å invistetr litt penger i gode bh-er !

Skrevet

65 kan jeg forstå er vanskeligere å oppdrive, men 70? Har ikke problem med å finne 70 H på Change i hvert fall..

Skrevet

Hvis HI er liten og nett feks av typen 150 cm og 40 kg, så er 70 D latterlig stort! Ta dere sammen... Som flere har sagt: Cubus har. Bruker den str selv og det er vanskelig å finne!

Anonymous poster hash: ca9e6...6a3

Skrevet

Jeg brukte 70DD før graviditeten, og hadde ingen problemer med å finne bher. Undertøysbutikken på Steen og Strøm er min favoritt, men du finner på Lindex også.

Anonymous poster hash: bbe1f...211

Skrevet

Cubus har 65 D også. Trodde virkelig ikke noen av " billigbutikkene" hadde.

Skrevet

70D tilsvarer samme  pupper i 80B.....Har selv 70D og jeg er helt flat med sports-BH, så latterlig stort er det ikke. Men så er mine kastet på en 180 cm lang kropp.... 80D, derimot..Det begynner og bli ganske heftig...

Har man for "vid" BH, men puppene ligger fint i skåla, så må man gå en cup opp for hver str man går NED i omkrets på BH....Veldig mange prøver BH og kjøper en som sitter godt på innerste hempe. Og har null og stramme inn på når den blir utvidet. En god BH skal sitte GODT på ytterste hempe når man kjøper det, så mange må gå minst en str ned i omkrets første gang de får tilpasset BH.. Jeg gikk selv fra 80 a/ til 70D da jeg fikk tilpasset (gikk NED to størrelser i omkrets, og OPP to str i cup).

Anonymous poster hash: b5a9c...684
Skrevet

Ja jeg gikk med feil bh i 15 år hehe. Tror mange gjør dette. Gikk fra 75B til 65 D når jeg kjøpte rett bh er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...