HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. november 2014 #26 Skrevet 14. november 2014 Ehhhh Anonymous poster hash: 61368...23b Hva?😃Din far er død og det du bryr deg om er pengene Anonymous poster hash: 61368...23b Vet du hva? Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg ville MYE heller hatt min far i live enn noen usle kroner. Det var overhodet ikke sånn jeg mente det. Min far har vært syk i mange år, pga alkoholisme, og jeg savner han og det som kunne vært hver dag! Jeg hadde ikke forventet noen ting, men det jeg prøvde å få frem er at takket være dette kan jeg lage en fin dag for datteren min. Mente overhodet ikke at jeg heller vil ha pengene! Men uttrykte meg gjerne litt dumt. Unnskyld😃 og jeg sørger virkelig over pappaen min, og jeg mener ikke at jeg bare tenker på pengene! Men jeg VET at pappa ville vært glad for å kunne hjelpe meg en siste gang💕Vel slik du skrev hi ditt så hørtes det slik ut Anonymous poster hash: 61368...23b Unnskyld, men for en kronidiot du er.. De fleste tolker det ikke dithen.. Og for det andre han hun forklart mer enn godt nok hva hun mente. Hva slags glede får du av å tråkke på folk i sorg? Det er deg vel unt Lillehi. Ikke bry deg om disse "perfekte" surhønene som skal vri og vende på alt de kan finne 😘
Lessismore Skrevet 14. november 2014 #27 Skrevet 14. november 2014 Det er en og annen anonym som går igjen her inne og sprer eder og galle. Hun/han klarer å vri alt til noe negativt, uansett hva som blir skrevet. Men det vet du vel, Lillehi. Ikke bry deg om dem. Kos deg med arven din du. Klem
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #28 Skrevet 14. november 2014 Jeg må faktisk si meg litt enig med 23b........... :/ Jeg synes du virker som en kjempe hyggelig dame, og jeg har skjønt at du har veldig dårlig råd. Beundrer pågangsmotet ditt og synes du er flink med både barn og penger slik du forteller....men.... jeg må faktisk innrømme at jeg også reagerte litt her på at du uttrykker så mye glede over arven. Mulig det er jeg som er annerledes da, men man pleier jo ofte å være litt lei seg og tone ned arv og slikt. Bare virker litt likegyldig til din far liksom..... Anonymous poster hash: bf1c7...d98 Har du erfaring med veldig dårlig råd? Da mener jeg så dårlig råd at du gruver deg til jul og bursdager fordi du hverken har penger til gaver til ungene dine eller god mat som "alle" andre? Hvis ikke synes jeg du kan la vær å kritisere. Anonymous poster hash: 29d6d...444
Englenemine Skrevet 14. november 2014 #29 Skrevet 14. november 2014 Kondolerer til deg . Og så deilig du nå vet du får gitt datteren din en fin konfirmasjon.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #30 Skrevet 14. november 2014 Jeg må faktisk si meg litt enig med 23b........... :/ Jeg synes du virker som en kjempe hyggelig dame, og jeg har skjønt at du har veldig dårlig råd. Beundrer pågangsmotet ditt og synes du er flink med både barn og penger slik du forteller....men.... jeg må faktisk innrømme at jeg også reagerte litt her på at du uttrykker så mye glede over arven. Mulig det er jeg som er annerledes da, men man pleier jo ofte å være litt lei seg og tone ned arv og slikt. Bare virker litt likegyldig til din far liksom..... Anonymous poster hash: bf1c7...d98 Har du erfaring med veldig dårlig råd? Da mener jeg så dårlig råd at du gruver deg til jul og bursdager fordi du hverken har penger til gaver til ungene dine eller god mat som "alle" andre? Hvis ikke synes jeg du kan la vær å kritisere. Anonymous poster hash: 29d6d...444 Jeg har erfaring med dårlig råd, har ikke kommentert denne tråden, men likevel. Vokste opp i ekstrem fattigdom og gikk ofte sulten til sengs. Moren min hadde slitasjeskade i skulderen og kunne/ville ikke jobbe, slik at jeg måtte arve klær etter henne, spise dårlig mat og aldri var med på bursdager eller noe fordi vi ikke hadde råd. Jeg gruet meg ikke til bursdager fordi jeg aldri fikk feire dem. Feiret min egen bursdag for alle første gang da jeg fylte 17 og brukte stipendet mitt på det. Derfor lovet jeg barna mine at så lenge jeg lever så skal jeg ha forsørgeransvaret for dem, og vil også motivere dem til å ta småjobber fra de er 13-14 for å se hvor penger kommer fra. Er kronisk syk og fryktelig sliten, men jobber 100% fordi jeg må. Anonymous poster hash: 2f1a2...a14
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #31 Skrevet 14. november 2014 Kondolerer med tap av din far og gratulerer med at datteren din kan få en flott konfirmasjon. Dette er deg vel unt. Anonymous poster hash: ca556...15a
Devil in disguise Skrevet 14. november 2014 #32 Skrevet 14. november 2014 Du virker som en sterk og flott mamma for datteren din Kondolerer med din far. Så godt at arven etter ham nå kommer din datter til gode. Ønsker dere lykke til med konfirmasjonen hennes
Gjest lillehi Skrevet 14. november 2014 #33 Skrevet 14. november 2014 Jeg må faktisk si meg litt enig med 23b........... :/ Jeg synes du virker som en kjempe hyggelig dame, og jeg har skjønt at du har veldig dårlig råd. Beundrer pågangsmotet ditt og synes du er flink med både barn og penger slik du forteller....men.... jeg må faktisk innrømme at jeg også reagerte litt her på at du uttrykker så mye glede over arven. Mulig det er jeg som er annerledes da, men man pleier jo ofte å være litt lei seg og tone ned arv og slikt. Bare virker litt likegyldig til din far liksom..... Anonymous poster hash: bf1c7...d98 Har du erfaring med veldig dårlig råd? Da mener jeg så dårlig råd at du gruver deg til jul og bursdager fordi du hverken har penger til gaver til ungene dine eller god mat som "alle" andre?Hvis ikke synes jeg du kan la vær å kritisere. Anonymous poster hash: 29d6d...444 Jeg har erfaring med dårlig råd, har ikke kommentert denne tråden, men likevel. Vokste opp i ekstrem fattigdom og gikk ofte sulten til sengs. Moren min hadde slitasjeskade i skulderen og kunne/ville ikke jobbe, slik at jeg måtte arve klær etter henne, spise dårlig mat og aldri var med på bursdager eller noe fordi vi ikke hadde råd. Jeg gruet meg ikke til bursdager fordi jeg aldri fikk feire dem. Feiret min egen bursdag for alle første gang da jeg fylte 17 og brukte stipendet mitt på det. Derfor lovet jeg barna mine at så lenge jeg lever så skal jeg ha forsørgeransvaret for dem, og vil også motivere dem til å ta småjobber fra de er 13-14 for å se hvor penger kommer fra. Er kronisk syk og fryktelig sliten, men jobber 100% fordi jeg må. Anonymous poster hash: 2f1a2...a14 Klem til deg😃 så bra å høre at du har det bedre💕
Sint naken biltyv Skrevet 14. november 2014 #34 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.
*Miss Marple* Skrevet 14. november 2014 #35 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige. Du er fader meg ikke sann!
Sint naken biltyv Skrevet 14. november 2014 #36 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.Du er fader meg ikke sann!Fordi jeg for er enig i at datteren fortjener det? Eller fordi jeg ikke tolket innlegget negativt?
PRobert Skrevet 14. november 2014 #37 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige. Du er fader meg ikke sann! Og der tror jeg du tolket svaret til biltyven feil.. Det er kjempetrist at de sliter økonomisk, og jeg tror det biltyven mente at nå kan datteren få konfirmasjonen hun fortjener, uten å få dårlig samvittighet eller føle seg liten fordi det ikke blir fancy nok. Mulig jeg tar feil, men ofte føler jeg folk tolker biltyven veldig feil til tider, kun fordi hun skriver ting rett ut. Mulig jeg tar feil, og at hun faktisk ER ei hurpe, men i så fall, pardon me Lillehi: Så godt å høre! Tipper det letter MYE Vet godt hvordan det føles å sitte der uten ei krone, og lure på hvordan i alle dager man skal greie noe, og så bare løser det seg. Det er en knallfølelse:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #38 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige. Du er fader meg ikke sann! Hva var galt med sint naken biltyv sitt svar???? Anonymous poster hash: 816ab...2c1
*Miss Marple* Skrevet 14. november 2014 #39 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.Du er fader meg ikke sann!Fordi jeg for er enig i at datteren fortjener det? Eller fordi jeg ikke tolket innlegget negativt? Jeg tolker svaret ditt som at datteren ikke har valgt å være fattig, i motsetning til moren? Det syns jeg er ufint å antyde. Om jeg tar feil beklager jeg.
klishe89 Skrevet 14. november 2014 #40 Skrevet 14. november 2014 Kondolerer <3 Det er flott at dere får en fin konfirmasjonsdag! Håper dagen blir fantastisk for det fortjener du og datteren din virkelig
Sint naken biltyv Skrevet 14. november 2014 #41 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.Du er fader meg ikke sann!Fordi jeg for er enig i at datteren fortjener det? Eller fordi jeg ikke tolket innlegget negativt?Jeg tolker svaret ditt som at datteren ikke har valgt å være fattig, i motsetning til moren? Det syns jeg er ufint å antyde. Om jeg tar feil beklager jeg. Er det ikke litt slitsomt å alltid prøve å antyde at det jeg skriver er negativt ment? Du får bare tolke fritt for min del altså
*Miss Marple* Skrevet 14. november 2014 #42 Skrevet 14. november 2014 Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.Du er fader meg ikke sann!Fordi jeg for er enig i at datteren fortjener det? Eller fordi jeg ikke tolket innlegget negativt?Jeg tolker svaret ditt som at datteren ikke har valgt å være fattig, i motsetning til moren? Det syns jeg er ufint å antyde. Om jeg tar feil beklager jeg. Er det ikke litt slitsomt å alltid prøve å antyde at det jeg skriver er negativt ment? Du får bare tolke fritt for min del altså Jeg blir egentlig ikke så fort sliten. Og jeg har beklaget hvis jeg oppfattet svaret ditt feil.
Sint naken biltyv Skrevet 14. november 2014 #43 Skrevet 14. november 2014 (endret) Ikke jeg engang tolket dette som at hun var glad for at faren var død eller noe annet negativt. Klart man kan være glad over noen kroner ekstra samtidig som man sørger over en som er død. Bra konfirmasjonen er reddet. Det fortjener sin datter som ikke har valgt at dere skal være fattige.Du er fader meg ikke sann!Fordi jeg for er enig i at datteren fortjener det? Eller fordi jeg ikke tolket innlegget negativt?Jeg tolker svaret ditt som at datteren ikke har valgt å være fattig, i motsetning til moren? Det syns jeg er ufint å antyde. Om jeg tar feil beklager jeg. Er det ikke litt slitsomt å alltid prøve å antyde at det jeg skriver er negativt ment? Du får bare tolke fritt for min del altsåJeg blir egentlig ikke så fort sliten. Og jeg har beklaget hvis jeg oppfattet svaret ditt feil. Du oppfattet det veldig feil ja og du hadde nok ikke skrevet det du skrev om jeg var anonym eller en du var mer fan av Endret 14. november 2014 av Sint naken biltyv
*Miss Marple* Skrevet 14. november 2014 #44 Skrevet 14. november 2014 Du oppfattet det veldig feil ja og du hadde nok ikke skrevet det du skrev om jeg var anonym eller en du var mer fan av Jeg syns ikke vi skal kuppe tråden til lilleh, så hvis du har mer å si meg kan du sende en pm. Jeg er ferdig med saken for min del.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #45 Skrevet 15. november 2014 Så bra for deg😃😃 Anonymous poster hash: 5d73c...166
Anonym bruker Skrevet 16. november 2014 #46 Skrevet 16. november 2014 Du oppfattet det veldig feil ja og du hadde nok ikke skrevet det du skrev om jeg var anonym eller en du var mer fan avJeg syns ikke vi skal kuppe tråden til lilleh, så hvis du har mer å si meg kan du sende en pm. Jeg er ferdig med saken for min del. Nå er det vel du som ikke er sann? Blir flau av "tolkningen" din.. Du bommet der ja. Anonymous poster hash: c552c...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå