Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far døde jo for ca fem uker siden😔 idag fikk jeg beskjed om at jeg har arvet ca 12.000kr😃 så må er konfirmasjonen i mai i boks😃 tusen takk pappa💕 dette lettet virkelig mitt hjerte💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fortjener du virkelig. <3

Skrevet

Så godt du fikk disse pengene :) Selv om omstendigheten ikke er kjekk, så gjør det likevel godt.

Kanskje du kan unne deg selv en liten ting som du kan ha som et minne om din far. F.eks. et lite smykke. Trenger ikke koste mye.

Bruk noen av pengene på en gave til datteren din som hun kan huske som konfirmasjonsgave fra deg og morfar.

Og ha en fin dag når den tid kommer :)

Klem til deg <3

Anonymous poster hash: 3b442...061
Skrevet

Ehhhh

Anonymous poster hash: 61368...23b

Skrevet

Ehhhh

Hva?😃

Skrevet

Du fortjener hver eneste krone. Fy fader for en utrolig god person du er. Kunne ønske jeg kjente deg lillehi 💗💗

Enig med anonym som foreslår at du kjøper en liten ting til din datter og deg selv som et minne om far og bestefar.

Anonymous poster hash: ad87d...bf0

Skrevet

Ehhhh

Hva?😃

Din far er død og det du bryr deg om er pengene

Skrevet

Jeg må faktisk si meg litt enig med 23b........... :/

Jeg synes du virker som en kjempe hyggelig dame, og jeg har skjønt at du har veldig dårlig råd. Beundrer pågangsmotet ditt og synes du er flink med både barn og penger slik du forteller....men.... jeg må faktisk innrømme at jeg også reagerte litt her på at du uttrykker så mye glede over arven. Mulig det er jeg som er annerledes da, men man pleier jo ofte å være litt lei seg og tone ned arv og slikt. Bare virker litt likegyldig til din far liksom..... 

Anonymous poster hash: bf1c7...d98
Skrevet

Det fortjener du Lillehi! Du er en så god person

Anonymous poster hash: a86fd...d77

Skrevet

Så bra, Lillehi.

Jeg tror nok de fleste skjønner at du kan glede deg over å slippe bekymringer om økonomien rundt konfirmasjonen samtidig som du sørger over pappa'n din.

Du er vel unt hver krone.

Skrevet (endret)

Ehhhh

Hva?😃

Vet du hva? Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg ville MYE heller hatt min far i live enn noen usle kroner. Det var overhodet ikke sånn jeg mente det. Min far har vært syk i mange år, pga alkoholisme, og jeg savner han og det som kunne vært hver dag! Jeg hadde ikke forventet noen ting, men det jeg prøvde å få frem er at takket være dette kan jeg lage en fin dag for datteren min. Mente overhodet ikke at jeg heller vil ha pengene! Men uttrykte meg gjerne litt dumt. Unnskyld😃 og jeg sørger virkelig over pappaen min, og jeg mener ikke at jeg bare tenker på pengene! Men jeg VET at pappa ville vært glad for å kunne hjelpe meg en siste gang💕 Endret av lillehi
Skrevet

Jeg oppfatter ikke lillehis innlegg som om hun er opptatt av pengene i seg selv. Tvert imot!

Hun har svært dårlig råd, hun har bekymret seg masse for datterens konfirmasjon. Det er kjempetrist at faren er borte, men når det først er slik, da må det være lov å glede seg over at de pengene hun får går til en viktig hendelse i hennes og datterens liv. På en måte så blir faren med henne den dagen, selv om han er borte - rett og slett fordi det er han som "spanderer" dagen.

Jeg leste lillehis innlegg kun som et utelukkende positivt innlegg.

Det hadde vært anderledes om det var snakk om en person som hadde masse fra før, og så bare var lykkelig over arv for å gjøre noe uviktig eller for å kaste bort på ting som ikke betyr særlig.

Noen er i stand til å føle både sorg og savn og likevel glede seg over en slik arv - som i dette tilfellet kommer som bestilt på et viktig tidspunkt i livet hennes og datteren.

Men det er jo litt interessant hvordan ulike tolker en slik kommentar. Jeg tolket lillehis innlegg kun som en kjærlig kommentar til sin pappa hvor hun sendte ham takknemlige tanker. Det er ikke å være likegyldig, tvert imot!

Kjære damer - vær så snill å ikke lag en negativ tråd ut av dette også. Her er det snakk om en person som har gått bort, og en datter som tross tapet greier å glede seg over at livet blir kvitt en stor bekymring pga den arven. Hun kommer til å ta med seg minner og gode tanker til faren den dagen konfirmasjonen står, det er jeg overbevist om!

Skrevet

Bra lillehi😄. Det fortjener du. Personen som svarte oppe her kjenner ikke til din historie så ikke bry deg! Vi som har lest og skrevet med deg her inne vet bedre. Klem og kondolerer til deg.

Anonymous poster hash: edada...a41

Skrevet

Jeg oppfatter ikke lillehis innlegg som om hun er opptatt av pengene i seg selv. Tvert imot!

Hun har svært dårlig råd, hun har bekymret seg masse for datterens konfirmasjon. Det er kjempetrist at faren er borte, men når det først er slik, da må det være lov å glede seg over at de pengene hun får går til en viktig hendelse i hennes og datterens liv. På en måte så blir faren med henne den dagen, selv om han er borte - rett og slett fordi det er han som "spanderer" dagen.

Jeg leste lillehis innlegg kun som et utelukkende positivt innlegg.

Det hadde vært anderledes om det var snakk om en person som hadde masse fra før, og så bare var lykkelig over arv for å gjøre noe uviktig eller for å kaste bort på ting som ikke betyr særlig.

Noen er i stand til å føle både sorg og savn og likevel glede seg over en slik arv - som i dette tilfellet kommer som bestilt på et viktig tidspunkt i livet hennes og datteren.

Men det er jo litt interessant hvordan ulike tolker en slik kommentar. Jeg tolket lillehis innlegg kun som en kjærlig kommentar til sin pappa hvor hun sendte ham takknemlige tanker. Det er ikke å være likegyldig, tvert imot!

Kjære damer - vær så snill å ikke lag en negativ tråd ut av dette også. Her er det snakk om en person som har gått bort, og en datter som tross tapet greier å glede seg over at livet blir kvitt en stor bekymring pga den arven. Hun kommer til å ta med seg minner og gode tanker til faren den dagen konfirmasjonen står, det er jeg overbevist om!

Vet du hva, det var akkurat det jeg mente! Takk💕

Skrevet

Det er dere vel unt <3 Håper at du kjøper noe til deg selv også for pengene. 

Dessuten er det fullt mulig å sørge over noen og samtidig føle glede og lettelse over at en bekymring er ute av verden.

Skrevet

Det er deg vel unt!

Tenk så fint for jenta di, å tenke på at det er morfar som "spanderer" :)

Skrevet

Jeg er spent på hvilke svar sug lut hadde fått hvis hun hadde skrevet det samme. Eller mamma til adhd-gutt (?). Tipper det ikke hadde hatt vært like hyggelige svar da.

Utover det så skjønner jeg at HI er glad for arven, og at hun ikke feirer sin døde far av den grunn.

Anonymous poster hash: b8c91...dbb

Skrevet

Lillehi, jeg har så lyst å gi deg en god klem, fordi du fortjener det. Så hyggelig for både deg og datteren din, dette var en fin førjulsgave.

Du fortjener å ha det bra og det å ha en bekymring mindre, det unner jeg deg, virkelig.

Sender deg en god og varm klem <3

Skrevet

Noen ganger blir jeg matt over ting. Dette er virkelig en av de tingene.

Tror dere virkelig hun ikke heller ville hatt pappaen sin? Skam dere!

Så utrolig godt at konfirmasjonen er i boks! Det er dere vel unt!♡ Og kondolerer så mye♡.

Skrevet

Så godt :)  Det er vel unt :)

Skrevet

Jeg må faktisk si meg litt enig med 23b........... :/

Jeg synes du virker som en kjempe hyggelig dame, og jeg har skjønt at du har veldig dårlig råd. Beundrer pågangsmotet ditt og synes du er flink med både barn og penger slik du forteller....men.... jeg må faktisk innrømme at jeg også reagerte litt her på at du uttrykker så mye glede over arven. Mulig det er jeg som er annerledes da, men man pleier jo ofte å være litt lei seg og tone ned arv og slikt. Bare virker litt likegyldig til din far liksom..... 

Anonymous poster hash: bf1c7...d98

Jeg synes du og anonym 23b godt kunne tenke dere litt om før dere skriver det dere skriver.

Skrevet

Det er deg vel unt😊

Skrevet

Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger😃 dere føles nesten som venner, og jeg setter utrolig stor pris på det!

Klem💕

Skrevet

Kondolerer med din far. Og pengene er deg vel unt. Virkelig! Nå kan du senke skuldrene litt å se frem til en fin dag for datteren din. Så koselig! Klem <3

Skrevet

Ehhhh

Hva?😃

Vet du hva? Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg ville MYE heller hatt min far i live enn noen usle kroner. Det var overhodet ikke sånn jeg mente det. Min far har vært syk i mange år, pga alkoholisme, og jeg savner han og det som kunne vært hver dag! Jeg hadde ikke forventet noen ting, men det jeg prøvde å få frem er at takket være dette kan jeg lage en fin dag for datteren min. Mente overhodet ikke at jeg heller vil ha pengene! Men uttrykte meg gjerne litt dumt. Unnskyld😃 og jeg sørger virkelig over pappaen min, og jeg mener ikke at jeg bare tenker på pengene! Men jeg VET at pappa ville vært glad for å kunne hjelpe meg en siste gang💕

Vel slik du skrev hi ditt så hørtes det slik ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...