Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #26 Skrevet 14. november 2014 Hvis det ikke ordner seg, så har de fleste sykehuskantiner mikrobølgeovn som kan brukes fritt. Så hvis du tar med deg en vannkoker, en kniv og et skjærebrett hjemmefra så kan du lage ganske mye mat, og supplere litt med å spise ute innimellom. Ville også vært litt føre var og tatt kontakt med HELFO, i tilfelle du må legge ut selv og betale tilbake, slik at du kan spare på kvitteringer. Anonymous poster hash: 6ce90...2b8
Hannasbananas Skrevet 14. november 2014 #27 Skrevet 14. november 2014 Jeg måtte også betale all mat selv når jeg var innlagt på sykehushotellet pga risikosvangerskap. Skulle jeg kjøpt alle måltider der hadde det kostet meg over 6000kr på 3 uker. Heldigvis bodde jeg ikke langt unna så familien til meg og mannen hadde med mat til meg. Skandale mener jeg deg er, greit det er gratis helsevesen, men mat må du skaffe selv!!! Anonymous poster hash: 51656...cbb Skandale? At du må betale din egen mat? Det vil jeg påstå er en litt lemfeldig bruk av ordet...!
Mathias07 Skrevet 14. november 2014 #28 Skrevet 14. november 2014 Ligger du på ett pasienthotell pga risikosvangersskap betaler vell sykehuset alle måltider. Det blir gjort der jeg jobber ihvertfall 😃 Man får att motarbeider i resepsjonen.
Kamomille Skrevet 14. november 2014 #29 Skrevet 14. november 2014 Ligger du på ett pasienthotell pga risikosvangersskap betaler vell sykehuset alle måltider. Det blir gjort der jeg jobber ihvertfall Man får att motarbeider i resepsjonen. Og hvis du leser så sier HI at hun er inlosjert på ordinært hotell da det ikke er plass på sykehotellet!
Mathias07 Skrevet 14. november 2014 #30 Skrevet 14. november 2014 Ligger du på ett pasienthotell pga risikosvangersskap betaler vell sykehuset alle måltider. Det blir gjort der jeg jobber ihvertfall Man får att motarbeider i resepsjonen. Og hvis du leser så sier HI at hun er inlosjert på ordinært hotell da det ikke er plass på sykehotellet! Ja så det nå, men hun er vell inne til kontroll vær dag så da får hu vell matbonger der da?
Kamomille Skrevet 14. november 2014 #31 Skrevet 14. november 2014 Ligger du på ett pasienthotell pga risikosvangersskap betaler vell sykehuset alle måltider. Det blir gjort der jeg jobber ihvertfall Man får att motarbeider i resepsjonen. Og hvis du leser så sier HI at hun er inlosjert på ordinært hotell da det ikke er plass på sykehotellet! Ja så det nå, men hun er vell inne til kontroll vær dag så da får hu vell matbonger der da? Problemet var jo at hun ikke fikk det da..... Hadde hun fått det, så hadde det jo ikke vært noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå