Gå til innhold

DINE TOPP 3 JULESANGER!


Anbefalte innlegg

Skrevet

En stjerne skinner i natt, lucia(fra jul i svingen), driving home for christmas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stjerne skinner i natt

driving home for christmas

home for christmas med maria mena

 

Anonymous poster hash: 2bb7d...91c

Skrevet

"Det lyser i stille grender" er min all time favorittjulesang, kommer i julestemning med en gang jeg hører den :)

O`helga natt (Jussi Bjørling)

White Christmas (den gode gamle versjonen, er det Bing Crosby som har den tro?) Blir ikke helt jul uten.

Skrevet

Selv om jeg er litt usikker på Frelsesarmeen,- og deres holdninger:

 

*Julegryta (eller hva den heter)

*O helga natt (men den må synges av mann. Den eneste kvinne jeg til dags dato har hørt synde den uten og radbrekke den, er Marianne Antonsen)

*Glade jul (helst av et guttekor...)

 



Anonymous poster hash: f2fd2...c64
Skrevet

Misteltoe av Justin Bieber(derav anonymknappen)

 

All I want for christmas is you, Mariah Carey

 

Delt sisteplass: Vi tenner våre lykter/En stjerne skinner i natt

 



Anonymous poster hash: 475e6...09a
Skrevet

På 1., 2. og 3. plass: Himmel på jord!

 

Ingen over og ingen ved siden.

Skrevet

First noel

himmel på jord

Unge fleknes-under månen

Skrevet

Et ord vart lys
Nordnorsk julesalme
Julnatt i skogen

..og maange flere!

Skrevet

Tenn Lys

 tenn dine lykter når det mørkner

og den cola traileren sangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...