Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #26 Skrevet 13. november 2014 Må ha med fire. O'helga natt med Jussi Björling Little Drummer Boy Fairytale og New York med The Pogues Deilig er jorden Anonymous poster hash: fef73...152
MammantilNurket Skrevet 13. november 2014 #27 Skrevet 13. november 2014 O helga natt Deilig er jorden Walking in the air (vet ikke om det er en julesang, men er hvertfall fra The Snowman som sendes i jula ) Signerer denne, men bytter ut "Deilig er jorden" med "Little Drummer Boy" ... parappapapam
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2014 #28 Skrevet 13. november 2014 My grown up christmas list Don't save it all for christmas Julen er här
frk Nilsen Skrevet 13. november 2014 #29 Skrevet 13. november 2014 (endret) O helga natt - Jussi Björling Fairytale of New York - the Pouges Little Drummer boy - David Bowie og Bing Crosby Slenger på Vårres Jul og Stjernesludd (orginal med Dum Dum Boys) Endret 13. november 2014 av frk Nilsen
Jenta30 Skrevet 13. november 2014 #30 Skrevet 13. november 2014 Hej Mitt Vinterland - Lotta Engberg Fairytale of New York - the Pouges Jul i svingen - Ingebjørg Bratland og stjernesludd <3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #31 Skrevet 13. november 2014 Ingenting er mer jul enn et barnekor som synger Vi tenner våre lykter. Anonymous poster hash: 1af45...1a2
Prøverpåentil Skrevet 13. november 2014 #32 Skrevet 13. november 2014 Det hev ei rose sprunge (sølvguttene sin) När det lider mot jul - Christer sjøgren Og egentlig last christmas og do they know its christmas <3 Gleder meg!!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #33 Skrevet 13. november 2014 Nordnorsk julesalme Deilig er jorden En krybbe var vugget Anonymous poster hash: 32fa2...707
Øyne som ser!! Skrevet 13. november 2014 #34 Skrevet 13. november 2014 Do they know its christmas? Sonjas sang til julestjernen fairytale of new york
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #35 Skrevet 13. november 2014 unge fleksnes - en drøm om jul last christmast en stjerne skinner i natt Anonymous poster hash: 1a322...41c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #36 Skrevet 13. november 2014 O helga nattAfterlife - Avenged SevenfoldAllejandro - Lady Gaga Anonymous poster hash: a9df6...1e5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #37 Skrevet 13. november 2014 En stjerne skinner i natt Himmel på jord Himlen i min famn også Driving home for Christmas Anonymous poster hash: b1934...0d9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #38 Skrevet 13. november 2014 unge fleksnes - en drøm om jul last christmast en stjerne skinner i natt Anonymous poster hash: 1a322...41c Den sangen fra unge Fleksnes heter visst "under månen" ikke en drøm om jul. Var jeg som skreiv i mitt innlegg. Anonymous poster hash: 19296...f9d
Salvador Skrevet 13. november 2014 #39 Skrevet 13. november 2014 all I want for christmas is you one little chritsmastree driving home for christmas
Gjest lillehi Skrevet 13. november 2014 #40 Skrevet 13. november 2014 En stjerne skinner i natt Deilig er jorden Nå tennes tusen julelys🎆🎄
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #41 Skrevet 13. november 2014 In the bleak midwinter, sunget av et god kor Mitt hjerte alltid vanker Folkefrelsar til oss kom Og alt dette av en svoren hedning. Nesten pinlig.
Pengetreet Skrevet 13. november 2014 #42 Skrevet 13. november 2014 - Little drummer boy - O helga natt - En stjerne skinner i natt. Bare må slenge på en fjerde : - Fairytale of New York
Guttaboys Skrevet 13. november 2014 #43 Skrevet 13. november 2014 O helga natt Deilig er jorden Den tredje er vanskelig...er så mange...
LivetErEnLek Skrevet 13. november 2014 #44 Skrevet 13. november 2014 Mitt hjerte alltid vanker med Mari Boine Santa Lucia-sangen fra jul i svingen Det lyser i stille grender med Odd Nordstoga
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #45 Skrevet 13. november 2014 Umulig å velge. Jeg elsker jul, og jeg ELSKER julesanger. Men en cd som alltid har gått (og fortsatt går) på repeat når treet pyntes, er Dolly Parton og Kenny Rogers - Once Upon A Christmas <3 Anonymous poster hash: cc05c...27c
Superdolly Skrevet 13. november 2014 #46 Skrevet 13. november 2014 Little drummer boy, må være den med David Bowie og Bing Crosby. En stjerne skinner i natt. Last christmas, Wham (ja, jeg er så gammel).
Gjest Tale30 Skrevet 13. november 2014 #47 Skrevet 13. november 2014 O helga natt - Jussi Bjørling (åpne tårekanalene) Pie Jesu - Sølvguttene Også denne herlige, rare, skjeive, utradisjonelle her: https://www.youtube.com/watch?v=_Nhbv74Hz54&spfreload=10
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #48 Skrevet 13. november 2014 Let it snow - Dean Martin White Christmas Walking in a Winter Wonderland Aahh, barndomsminner Anonymous poster hash: 6ec67...aa4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #49 Skrevet 13. november 2014 Walking in the air Holy night Julekveldsvisa Anonymous poster hash: 72f60...a9e
Cat.68 Skrevet 14. november 2014 #50 Skrevet 14. november 2014 Denne er min absolutte favoritt. Driving home for Christmas I denna natt blir världen ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå