Gå til innhold

DINE TOPP 3 JULESANGER!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha med fire.

O'helga natt med Jussi Björling

Little Drummer Boy

Fairytale og New York med The Pogues

Deilig er jorden

 

Anonymous poster hash: fef73...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O helga natt

Deilig er jorden

Walking in the air (vet ikke om det er en julesang, men er hvertfall fra The Snowman som sendes i jula )

Signerer denne, men bytter ut "Deilig er jorden" med "Little Drummer Boy" ... parappapapam :D

Skrevet

My grown up christmas list

Don't save it all for christmas

Julen er här

Skrevet (endret)

O helga natt - Jussi Björling

Fairytale of New York - the Pouges

Little Drummer boy - David Bowie og Bing Crosby

 

Slenger på Vårres Jul og Stjernesludd (orginal med Dum Dum Boys)

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hej Mitt Vinterland - Lotta Engberg

Fairytale of New York - the Pouges

Jul i svingen - Ingebjørg Bratland

 

og stjernesludd <3

Skrevet

Ingenting er mer jul enn et barnekor som synger Vi tenner våre lykter.

 

Anonymous poster hash: 1af45...1a2

Skrevet

Det hev ei rose sprunge (sølvguttene sin)

När det lider mot jul - Christer sjøgren

Og egentlig last christmas og do they know its christmas <3

 

Gleder meg!!!

Skrevet

Nordnorsk julesalme

Deilig er jorden

En krybbe var vugget



Anonymous poster hash: 32fa2...707
Skrevet

Do they know its christmas?

Sonjas sang til julestjernen

fairytale of new york

Skrevet

unge fleksnes - en drøm om jul

 

last christmast

 

en stjerne skinner i natt



Anonymous poster hash: 1a322...41c
Skrevet

O helga natt
Afterlife - Avenged Sevenfold
Allejandro - Lady Gaga



Anonymous poster hash: a9df6...1e5
Skrevet

En stjerne skinner i natt

Himmel på jord

Himlen i min famn 

 

også Driving home for Christmas :) 



Anonymous poster hash: b1934...0d9
Skrevet

 

unge fleksnes - en drøm om jul

 

last christmast

 

en stjerne skinner i natt

 

Anonymous poster hash: 1a322...41c

 

Den sangen fra unge Fleksnes heter visst "under månen" ikke en drøm om jul.

Var jeg som skreiv i mitt innlegg.

 

Anonymous poster hash: 19296...f9d

Skrevet

all I want for christmas is you

one little chritsmastree

driving home for christmas

:D

Skrevet

En stjerne skinner i natt

Deilig er jorden

Nå tennes tusen julelys🎆🎄

Gjest Antarctica
Skrevet

In the bleak midwinter, sunget av et god kor

Mitt hjerte alltid vanker

Folkefrelsar til oss kom

 

Og alt dette av en svoren hedning. Nesten pinlig.

Skrevet

- Little drummer boy

- O helga natt

- En stjerne skinner i natt.

 

Bare må slenge på en fjerde :

- Fairytale of New York

Skrevet

O helga natt

Deilig er jorden

Den tredje er vanskelig...er så mange...

Skrevet

Mitt hjerte alltid vanker med Mari Boine

Santa Lucia-sangen fra jul i svingen

Det lyser i stille grender med Odd Nordstoga

Skrevet

Umulig å velge.

Jeg elsker jul, og jeg ELSKER julesanger.

 

Men en cd som alltid har gått (og fortsatt går) på repeat når treet pyntes, er

Dolly Parton og Kenny Rogers - Once Upon A Christmas <3

 

Anonymous poster hash: cc05c...27c

Skrevet

Little drummer boy, må være den med David Bowie og Bing Crosby.

En stjerne skinner i natt.

Last christmas, Wham (ja, jeg er så gammel).

Skrevet

Let it snow - Dean Martin

White Christmas

Walking in a Winter Wonderland

 

Aahh, barndomsminner :)



Anonymous poster hash: 6ec67...aa4
Skrevet

Walking in the air

Holy night

Julekveldsvisa

 

Anonymous poster hash: 72f60...a9e

Skrevet

Denne er min absolutte favoritt.

 

Driving home for Christmas

 

I denna natt blir världen ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...