Gå til innhold

Dine meninger om dette vakre huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI, om det er ditt hus, er det ikke særlig smart å legge inn link her og skape sånn debatt. Skummelt.

Du har en søt datter. Og du har en fantastisk kropp! Driver du med fitness? Og er jobben din permanent make-up?

Du er forresten like gammel som meg og heter det samme som venninna mi. Anonymous poster hash: 9e6d3...cf2

Hva er vitsen? Er du stalker eller? Unødvendig.

Anonymous poster hash: 6e4e1...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, om det er ditt hus, er det ikke særlig smart å legge inn link her og skape sånn debatt. Skummelt.

Du har en søt datter. Og du har en fantastisk kropp! Driver du med fitness? Og er jobben din permanent make-up?

Du er forresten like gammel som meg og heter det samme som venninna mi. Anonymous poster hash: 9e6d3...cf2

Dette var unødvendig. Hva får du ut av det?

Skrevet

Er det mulig?? Og dere er mødre?? Hvordan kan jævla mennesker som dere få barn?! OK, kan nok hende at hi dummet seg ut, so what?? Har dere aldri gjort feil i livet? Er dere perfekte?

Tragisk at andres feil gleder dere. Fysj!!

Anonymous poster hash: 5615a...75e

Skrevet

Herregud så pirkete dere er. Greit nok det med tomta men andre ting? Tror ikke TS mente hva dere syns om veggfargen, eller møblene etc... Alt det går jo ann å skiftes. Hver dag blir jeg overrasket over hvor dumme folk det finnes.

Anonymous poster hash: b89cb...88f

Hei HI. Eller skal jeg si A.D 😊

Anonymous poster hash: 84e4a...8ab

Skrevet

Ser ut som noen har gått litt amok med takspotter. Vinduene på plan 2 ser ut til å sitte så høyt over gulv at barn ikke ser ut, kjøkkenøyen ville jeg ikke hatt, og det er veldig 90-talls utvendig. Men kjør på om dere liker det.

Anonymous poster hash: 8354b...1b2

Amok med takspotter? Er det fryktelig mange spotter i det huset? Hvor da? :huh:

Anonymous poster hash: 55a69...76c

• 2 måneder senere...
Skrevet

Herregud så pirkete dere er. Greit nok det med tomta men andre ting? Tror ikke TS mente hva dere syns om veggfargen, eller møblene etc... Alt det går jo ann å skiftes. Hver dag blir jeg overrasket over hvor dumme folk det finnes.

Enig :)

Anonymous poster hash: 740d2...df3

Skrevet

Mobbing er det vi kaller dette.... Skal lære barn og ikke mobbe, men når voksne er verre ja da skjønner jeg at det fortsatt er mye mobbing blant barn.....

Jeg gir vel katten i om det er hennes hus eller ikke.. Synes det var spennende og se :)

Kunne gjort det samme selv og lagt ut mitt hus bare for å høre hva folk tenker :)

Anonymous poster hash: 740d2...df3
Skrevet

Ingen tomt. Nesten som å bo i rekkehus da.

Huset er upåklagelig men det blir slukt av naboer.

Anonymous poster hash: f7ef0...5dc

Skrevet

huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut :)

Men dyrt for et hus på Jessheim da..

Anonymous poster hash: b4447...021

Helt normal pris på Jessheim. Nydelig hus!

Anonymous poster hash: 59bf9...8c7

Skrevet

huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut :)

Men dyrt for et hus på Jessheim da..

Anonymous poster hash: b4447...021

Helt normal pris på Jessheim. Nydelig hus!

Anonymous poster hash: 59bf9...8c7

Hehe, har ikke fått solgt huset, HI? ;) gammel tråd fra november i fjor..

Anonymous poster hash: a16a4...51e

Skrevet

Skjønner ikkje kva som er gale med å legge ut eget hus her (om det er det ho har gjort). Klart ho kamuflerer at det er sitt hus, ellers blir det jo bare slakt bare på pur f...

Fint hus. Kjekk beliggenhet om det er mange barn på samme alder som egne barn i nabolaget. Og kjekt med stor parkeringsplass istedenfor gress (eller enda verre, blomsterbed).

Skrevet

Det ser liksomhetskaplig ut og har en alt for liten tomt til hustypen.

Anonymous poster hash: fd7b2...0d0

Skrevet

Men dyrt for et hus på Jessheim da..Anonymous poster hash: b4447...021

Helt normal pris på Jessheim. Nydelig hus! Anonymous poster hash: 59bf9...8c7

Hehe, har ikke fått solgt huset, HI? ;) gammel tråd fra november i fjor..Anonymous poster hash: a16a4...51e

Er du fem år eller? Det er IKKE mitt hus!

Huff altså.

Men, for å oppsummere litt mens jeg alt er her :)

Jeg og mannen har snakket sammen, vi har vært på visning og tenkt masse og kommet frem til at selv om huset er min drøm, så er det noen helt annet i live. Bilder er noe helt annet og jeg mistet litt lysten når jeg var på visning. Og dere hadde rett, tomta er trang som fy!

Vil takke alle sammen for deres synspunkter og ikke minst råd, de har hjulpet meg i veien litt :)

God helg!

Hi

Skrevet

Hi. Du har glemt personvern på Facebook.

Du burde endre det.

Anonymous poster hash: f7ef0...5dc

Skrevet

For meg hadde det ikke vært nok hage, men så syns jeg hage på 1 mål er lite også da. Ønsker minst 2 mål hage her :) Fint kjøkken :)

Anonymous poster hash: 0403c...e27
Skrevet

For den summen ville jeg aldri kjøpt det huset, et veldig fint hus, men ikke min stil. Og tomten var for liten, og ligger for nærme naboene.

Anonymous poster hash: 48f33...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...