Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg har så lyst på dette huset, det er det eneste som har falt meg i smak. Men mannen har litt delte meninger. Uansett er vi ikke langt unna av å by på det. Vil gjerne høre deres synspunkter eller råd. Kanskje er det noe vi ikke har tenkt på..? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51437336&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: b89cb...88f
MissYou Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Nydelig! Har dere råd, gå for det. Lykke til
*SommerFrisk* Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Jeg synes det var helt nydelig! Det eneste som ville plaget meg er benkeplatene og tomtearealet. Tomtearealet hadde vært avgjørende for meg,så jeg hadde ikke kjøpt av den grunn. Men det er jo bare en smakssak, og alt etter hva man er vant med. Hvis du er forelsket, så gå for det. Likte løsningene, luftigheten, antall soverom (viktig!!) . Nydelig fasade og rene linjer. Hvis dette er drømmen din, så kjemp for den . Det var vakkert 😁
Mia_73 Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Mye penger i hvert fall. Uteplassen er ikke stor men godt utnyttet. Liker ikke 2 dusj ved siden av hverandre. Kjøkkenet er fint!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Fint hus på en ekstremt uspennende tomt. For meg er tomta viktigere enn huset, for det siste kan man jo gjøre noe med om man vil. Anonymous poster hash: dd7c8...9b0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Jeg har vokst opp i det området så jeg fikk nesten litt hjemlengsel Bor på en annen kant av landet nå. Huset var kjempefint, men jeg hadde fått helt klaus av den lille tomta og alle naboene så tdtt på. Her jeg bor nå har vi 2 mål tomt innerst i en blindvei uten innsyn i det hele tatt så jeg hadde ikke orket å bo på utstillimg midt i et byggefelt. Men som sagt, huset var flott. Anonymous poster hash: 9d050...74e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut Men dyrt for et hus på Jessheim da.. Anonymous poster hash: b4447...021
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut Men dyrt for et hus på Jessheim da.. Anonymous poster hash: b4447...021 Ikke innredet etter min smak heller, men det er uviktig Ja, dyrt og dyrere blir det på Jessheim, det utvikler seg hver dag og blir bare større og større. Takk for svar Takk til alle dere Anonymous poster hash: b89cb...88f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Flott hus! Likte selve huset kjempegodt. Eneste er tomta, men likevel ikke SÅ ikke. Mye bortkastet plass i oppkjøringen. Liten hage, men trenger man egentlig mer. Vi bruker bare en brøkdel av vår, og det er mye jobb å klippe gress og ordne i hagen. Huset var hvertfall nydelig! Skulle jeg satt fingeren på en ting innvendig ville det vært kjøkkenøya. Har aldri forstått meg på det, men det er jo en enkel sak og fikse. Anonymous poster hash: e4db1...8f1
Tjofsen Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Veldig fint innvendig, men likte ikke huset så godt utvendig. Taket ser ut som om det er tredd nedover huset, dvs vinduene er for nærme taket. Ellers er det lite uteplass og husene ligger tett. Jeg hadde nok fått litt klaus av å bo der.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut Men dyrt for et hus på Jessheim da.. Anonymous poster hash: b4447...021 Ikke innredet etter min smak heller, men det er uviktig Ja, dyrt og dyrere blir det på Jessheim, det utvikler seg hver dag og blir bare større og større. Takk for svar Takk til alle dere Anonymous poster hash: b89cb...88f men er Jessheim stedet dere absolutt vil bo? i såfall er det jo bare å kjøre på.. hvis ikke, så kan dere jo veldig mye annet like fint andre steder for den summen Anonymous poster hash: b4447...021
MTF Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 For så vidt et flott hus med god plass og store gode rom, selv om det ikke er helt min smak Likte ikke kjøkkenøya og den trange passasjen det så ut til å være mellom vegg og øy (men det er jo en filleting da, er nok enklere om man ikke har en stol stående sånn som på bildet) Tomta var grei den, med pent opparbeidet hage og + for dobbel garasje, men beliggenheten likte jeg dårligere. Er jo selv vant til litt mer luft rundt meg og utsikt, så for min del ser det der veldig klaustrofobisk ut, veldig tett opp til naboene. Dersom dere ikke er opptatt av de tingene ville jeg kjørt på med bud. Får mye hus for pengene (selv om det ikke akkurat er billig) i og med forholdsvis nytt, stort hus med opparbeidet tomt og garasje. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Utrolig flotte farger i huset. Noen som vet hva den lyse fargen i stua kan være? Og på soverommene? Ville aldri betalt så mye for et hus, og i alle fall ikke bodd midt inn i en labyrint. Ble for innestengt for min del. Anonymous poster hash: a5051...0ac
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Vet ikke om prisen er for høy da jeg ikke bor i området selv. Her hadde nok det samme huset koster maks 4 mill. Men beliggenheten bestemmer jo prisen i stor grad. Syns huset var rålekkert! Hadde ikke nøla et sekund om jeg hadde hatt økonomi til å kjøpe et så dyrt hus! Virkelig et hus jeg kunne tenkt meg litt maling må jo til. Men det er jo en fillesak! Lykke til med evt huskjøp! Anonymous poster hash: 59dad...137
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Fint hus, insane pris. Er det blitt så dyrt på Jessheim, altså? Kan jeg spørre hva dere jobber med, siden dere har råd til et så dyrt hus? Anonymous poster hash: 6e4e1...cb1
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Lekkert hus, altfor liten tomt...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 huset var kjempefint! Ikke innredet helt etter min smak.. .men med mine egne møbler og litt andre farger så hadde det sett topp ut Men dyrt for et hus på Jessheim da.. Anonymous poster hash: b4447...021 Ikke innredet etter min smak heller, men det er uviktig ;)Ja, dyrt og dyrere blir det på Jessheim, det utvikler seg hver dag og blir bare større og større.Takk for svar :)Takk til alle dere Anonymous poster hash: b89cb...88f men er Jessheim stedet dere absolutt vil bo? i såfall er det jo bare å kjøre på..hvis ikke, så kan dere jo veldig mye annet like fint andre steder for den summen Anonymous poster hash: b4447...021 Ja, egentlig Mannen min er født og oppvokst på Jessheim. Vi har to unger og besteforeldrene er ikke langt unna dette huset, og det er et pluss også. Barnehage og skolen er i nærheten. Og vi liker oss på Jessheim da:) Anonymous poster hash: b89cb...88f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #18 Skrevet 13. november 2014 Fint hus, insane pris. Er det blitt så dyrt på Jessheim, altså? Kan jeg spørre hva dere jobber med, siden dere har råd til et så dyrt hus? Anonymous poster hash: 6e4e1...cb1 Ja, det er blitt veldig dyrt på Jessheim. Jeg er lege og mannen jobber med regnskap. Anonymous poster hash: b89cb...88f
sug lut Skrevet 13. november 2014 #19 Skrevet 13. november 2014 Fint hus, men hadde aldri betalt så mye for ikke å ha tomt.
Fandens Oldemor Skrevet 13. november 2014 #20 Skrevet 13. november 2014 Ser jo fint ut, det der. Hvis jeg måtte pirke på noe (siden du spør) utover det som er nevnt, så blir det: - overkill av fondvegger. Men det må jo ofte males opp uansett pga merker og spikerhull. - speilet og kjøkkenskapene på hovedsoverommet - liten walk-in - lysene i trappetrinnene (og wallstickers, men de er heldigvis lette å fjerne)
Gjest Julia1984 Skrevet 13. november 2014 #21 Skrevet 13. november 2014 Synes det var lekkert!! Synes ikke prisen er høy heller.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #22 Skrevet 13. november 2014 Herregud så pirkete dere er. Greit nok det med tomta men andre ting? Tror ikke TS mente hva dere syns om veggfargen, eller møblene etc... Alt det går jo ann å skiftes. Hver dag blir jeg overrasket over hvor dumme folk det finnes. Anonymous poster hash: b89cb...88f
Gjest vinterbrud Skrevet 13. november 2014 #23 Skrevet 13. november 2014 Jeg synes huset var veldig fint,og til en vanlig pris her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #24 Skrevet 13. november 2014 Veldig fint hus, men syns Hagen var liten og oppkjørselen tok overhånd. Men huset var nydelig Anonymous poster hash: f0441...9f7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #25 Skrevet 13. november 2014 Herregud så pirkete dere er. Greit nok det med tomta men andre ting? Tror ikke TS mente hva dere syns om veggfargen, eller møblene etc... Alt det går jo ann å skiftes. Hver dag blir jeg overrasket over hvor dumme folk det finnes. Anonymous poster hash: b89cb...88f Hehe, det var da voldsomt! Se på overskriften en gang til! Syns ingen her har vært særlig ufine jeg men.. Du er nok en smule hårsår eller? Tror ikke HI har tatt noe av dette så negativt som deg 😜 Anonymous poster hash: 59dad...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå