Gå til innhold

Spiser du MUK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja pølser og karbonader.

Spiser ikke boksmat og lager kjøttkaker, fiskeboller, fiskekaker hamburgere selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MUK er godt! Jeg er ganske sikker på at mange som hevder de ikke spiser det egentlig spiser det både nå og da.  :wink:

Skrevet

Nei for Guds skyld, det er jo sååå uverdig oss nordmenn, her er det hellstrøms gourmetmat for alle penga! Send all muk til Afrika! Der har de tross alt ikke mat!'

Anonymous poster hash: 5e511...5bf

Skrevet

Av og til, men et ikkje så ofte pølser ol.  Ser og verdien av å nytte heile  dyret, men har unngått å sjå slike skrekkreportasjar om MUK, for det hadde nok teke litt av matlysta.

Gjest flykræsj
Skrevet

Spiser ikke. Rett og slett fordi jeg ikke liker kyllingpølser, nuggets, maxboller O.l. Jeg er ikke kresen, men akkurat de matvarene synes jeg smaker pyton. Ellers bruker jeg mye av dyret når vi spiser kjøtt. Kjøper ofte en halv elg på høsten; kverner kjøttdeig, beina koker jeg kraft på, og fryser ned. Hvis vi skal ha kylling kjøper jeg en hel kylling. Da kan man koke kraft av beina.

Skrevet

Nei.

Jeg er også tilhenger av å bruke hele dyret. Kjøper fortrinnsvis hele dyr og laget kjøttdeigen selv, og koker kraft av beina.

Anonymous poster hash: 0e7b6...3e4

Kjøper du en hel ku?! Hvor oppbevarer du den - i boden?

Anonymous poster hash: 72480...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...