Gå til innhold

Nevn en positiv ting som har skjedd idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint vær, slapp å skrape is i morges

God lunsj på jobb

En ukjent pappa i bhg smilte til meg

Jeg klarte å ikke overspise til muddag ( forsøker slanke meg litt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en god klem av en av en venninne. Og den klemmen gjorde ekstra godt i dag. Det samme gjorde sms'n fra min beste venn. Han skrev, jeg er så glad i deg vennen. Du er best! Det varmet hjertet mitt. Det er litt tøffe tak for tiden! :)

Skrevet

Min søster kom innom jobb med en deilig kopp belgisk kakao til en småsyk kropp. Verdens beste søster ❤️

Skrevet

At jeg ammet knirkefritt fra det ene brystet idag, mens vi venter på at det andre skal leges :-)

Skrevet

Vært hos astma legen og frøkna har redusert astma, Fra alvorlig til moderat til alvorlig!

Anonymous poster hash: 36062...bca

Skrevet

Fikk forrytter til hesten :)

Anonymous poster hash: eea21...190
Skrevet

Kjente liv i magen for første gang :)

Skrevet

hundene bjeffa ikke ukontrolert når det ringte på døra, 

hjemme laget pasta suas står å puterer,

smån i magen har det bra,

bare to dager til vi drar på ferie, 3 herlige uker med sol og god mat. 

ny vaska leilighet før ferie & ferdig å pakke! 

Anonymous poster hash: 660d9...0d4
Skrevet

Skrevet under på arbeidskontrakt i dag, i en ny og spennende jobb :)

Anonymous poster hash: 0171c...c46
Skrevet

Leverte bekymringsmelding til barnevernet på en elev jeg er lærer til. Har snakket med miljøterapeut, kollegaer og rektor om saken, og er håpefull på at dette kanskje kan føre til en bedring for barnet. Håper familien får hjelp.

Anonymous poster hash: fd4b2...2c8

Skrevet (endret)

Fikk halvtime kvalitetstid med Nurket på morgenen i dag :-) Har ikke sett ham siden søndag da jeg har vært bortreist fra mandag til tirsdag. Jobbet sent i kveld også, rakk ikke hjem før leggetid.

Henter ham i barnehagen i morgen og det blir sååå fint :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ble ferdig med en stor sak/oppgave på jobb, og da arbeidsdagen var slutt hadde jeg allerede fått mange positive tilbakemeldinger. Veldig godt etter mye tid og energi brukt på én sak. aah!

Anonymous poster hash: e0752...5f0
Skrevet

Mini våknet kl 5.30 og hadde all verdens tid til morgenkos.

Eneste fordelen med morgenfugl i hus er at morgenens blir rolige og vi har all verdens tid før vi må ut dørene.

Skrevet

Jeg blir så glad av å lese dette! Takk for at dere forteller om fine ting, er så lett å tenke på det negative. It's hope, man!

HI

Anonymous poster hash: c59ee...d32
Skrevet

Jeg var på møte med bv i dag og fikk dem beste beskjeden, de trekker saken om omsorgen for barnet mitt:-) de var strålende fornøyd:-) jeg har lenger ikke gjeld, veldig deilig:-)

Anonymous poster hash: 6fc07...d8e

Skrevet

Begge barna sov som streker Før kl 2000. Minstemor sovnet uten hyling, eldstemann uten maskingevær! ...juhuu

Anonymous poster hash: 8c3c6...8b1

Skrevet

Begge barna sov som streker Før kl 2000. Minstemor sovnet uten hyling, eldstemann uten maskingevær! ...juhuu

Uten MASING mener jeg!

Skrevet

I mitt liv var det at det var helt, helt stille i huset til 06.30. Kankskje endelig vi går mot bedre tider med tanke på søvn?  Tenk positivt tanker, bruk positive ord,gjør positive handlinger og det positive gror! Anonymous poster hash: c59ee...d32

Har bakt rundstykker :P ungene har vært blide og den minste sov i tre timer på dagen ( skjer aldri omtrent)

Anonymous poster hash: dc9a1...2bc

Skrevet

Jeg har fått lest videre i boka mi idag, jeg har spist frokost med min nydelige mann og jeg har sagt natta til mine herlige barn som gladelig forteller hvor god mamma jeg er :-) stolt og fornøyd kryper jeg til køys.

Skrevet

Uten MASING mener jeg!

Same but different 😄

Anonymous poster hash: a22aa...caa

Skrevet

Bare 1? Har fått lekt masse med barna i dag og storhandlet mat (føles så bra. Så slipper jeg i butikken nesten hver dag).

Og har bakt sjokoladekake til basar med 3 åringen som elsker å bake:)

Anonymous poster hash: 0d4c2...0cf

Skrevet

Hahaha!

Anonymous poster hash: c9f84...0d2

Skrevet

"Mamma?"

"Ja....?"

"Du er verdens beste mamma!" Etterfulgt av en god klem.

"Ååå, det var koslig at du synest det."

"Ja, for du sa at jeg kunne krysse ut det jeg ønsket meg i TO ønskeblader fra lekebutikken!"

Så trikset, damer... gi barna en penn og TO reklameblader fra lekebutikken. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...