Gå til innhold

Nevn en positiv ting som har skjedd idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt liv var det at det var helt, helt stille i huset til 06.30. Kankskje endelig vi går mot bedre tider med tanke på søvn?

Tenk positivt tanker, bruk positive ord,

gjør positive handlinger og det positive gror!

Anonymous poster hash: c59ee...d32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har våknet.

Anonymous poster hash: 06013...c42
Skrevet

Begge barna er i godt humør :)

Skrevet

Jeg har betalt regninger (gir meg alltid en tilfredsstillende følelse) og jeg har huset helt for meg selv noen timer siden jeg har seinvakt i dag. Herlig :)

Skrevet

10åringen sto opp først idag (kl06.00). Når jeg sto opp hadde hun laget skolematen sin, spist frokost OG tatt opp babyen som hadde våknet😃👍 (jeg sto opp 06.35)

Herlig😄

Skrevet

4-åringen var blid og fornøyd da hun ble levert i barnehagen i dag..

(hun har slitt litt med bl.a. utestengelse fra de andre jentene i barnehagen - og har ikke hatt lyst til å gå i barnehagen = ganske kjipe leveringssituasjoner)

Anonymous poster hash: 11ce7...b6a
Skrevet

Her har det skjedd masse positivt allerede i dag. Heldige meg er omgitt av mye glede og skjønnhet ( og jeg er enda herligere som klarer å se og ta tak i både gleden og skjønnheten, det er noe jeg er veldig takknemlig for🙏)

Anonymous poster hash: 1614d...b21

Skrevet

Jeg forsov meg ikke, så alle kom seg på skolen før det ringte inn! :) :)

Hatt en tung periode, vært kjempetungt å komme meg opp, blitt bare stress, og resultatet har vært at ofte har ungene kommet løpende på skolen i det klokken ringer eller like etter :( (eller lenge etter....)

Så det var DEILIG å klare å stå opp i rett tid i dag! :)

Anonymous poster hash: 4f747...ddd

Skrevet

Minste og jeg våknet uthvilt kl 08.00 og skal bake muffins sammen i dag :)

Skrevet

Ingen sure unger idag morres. Selv da jeg spurte en unge om hun kunne ta ut av oppvaskmaskinen mens jeg laget frokost og skolemat.

Alle uten om en unge kom seg ut døra uten at jeg måtte mase. Hun jeg måtte mase på, måtte jeg mase mindre på enn vanlig. Og hun ene lovet meg at hun skulle være ferdige med alle leksene før jeg kom hjem fra jobb i kveld, jeg håper den lovnaden består.. Lei av å mase på unger om kvelden og igrunn hele dagen om at de må gjøre ferdig lekser. Igår var siste lekse ferdig litt før ti, og hun satt seg til med leksene i to tiden, men så var det noe hun måtte gjøre, så kom det noen, så gadd hun ikke osv osv. Blæ! Morro med barn i begynnende fjortistrass. Hun gjør leksene fort og greit egentlig, men nå virker det som hun skal trasse bare for å trasse og irritere, jeg skjønner ikke at det er noe gøy.

Anonymous poster hash: 19b95...2c0

Skrevet

Å bli vekket etter en liten blund på morgenkvisten av at 12åringen kommer inn med den nyfødte, ren og pen og klar for pupp og armkrok. Rikere blir man ikke.

Skrevet

Solgt huset vårt :)

Anonymous poster hash: 56ce2...9de

Skrevet

Alle pizzahornene jeg laget i dagmorges ble perfekte - og jeg er ingen husmor :fnise:  veldig fornøjd så langt med dagen :tommelopp:

Anonymous poster hash: 572c4...106
Skrevet

Fikk endelig tak i en ekstradel til dampvaskeren, så jeg kan vaske kjøleskapet! Våknet en halvtime før vekkeklokka, og snek meg inn i senga til 7-åringen, og sov litt inntil ham :-)

Skrevet

At jeg fikk sove til 07.30 i dag 🙏

Skrevet

At toåringen sov hele natta, sammenhengende :) Og for at vi fikk kost oss litt sammen før barnehagen. Fantastisk med uthvilte bbarn altså :)

Anonymous poster hash: 742f2...4fb

Skrevet

At jeg har fått bestilt julekort i dag, med det bilde jeg ønsket! (Mye styr, måtte snu bildet bare 20 grader, og det var ikke så lett...)

Blid og fornøyd to-åring som har kos seg hos bestemor og bestefar, og blir ved levering i barnehagen! :)

Skrevet

Fikk telefon fra en venninne jeg ikek har hørt fra på en stund :-)

Anonymous poster hash: 0cbc3...aaf
Skrevet

FaceTime med pendlermannen fra sengen før vi sto opp. Han var så fin med litt trøtt fjes og bustete hår.. 💕 Gleder meg til han kommer hjem.

Anonymous poster hash: a22aa...caa

Skrevet

Jeg måtte bestille nytt pass og ha med sykt barn på Grønland Politistasjon - og vet dere hva? Det tok 10min. TI MIN! Utrolig fantastisk!

Skrevet

Vi sov til klokken 9 i dag!

Anonymous poster hash: 9064a...006
Skrevet

Er faktisk minst fem-seks ting jeg kan nevne, så dette er en veldig fin dag :-)

1. Gjort avtale om jobbintervju

2. Hadd bra øving på kornetten

3. Laget en utrolig deilig lapskaus

4. Gutten var flink med leksene, overrasket meg med at han klarte noe han har slitt med.

5. Tid til å sette meg ned med kaffe og sjokolade (akkurat nå)

6. Skal snart i sykebesøk til min nyopererte mor, alt går bra med henne :-)

Skrevet

Mannen min kom og hentet bilen min på jobb i dag og fylte diesel for meg! Fin dag på jobb med tur og blide barn :)

Skrevet

Mini kommer hjem og er strålende fornøyd med skoledagen!

Anonymous poster hash: 78f0c...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...