Gå til innhold

Hjemmelagde gaver..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Jeg frynser tørkler som tilbehør til samekofte, til markedsverdi på ca. 2500,- kroner per stykk. Men siden det er hjemmelaga så bør jeg sikkert holde meg for godt til å gi det til mine samiske venninner og slektninger i julegave, det er jo flaut å dukke opp med hjemmelagede gaver :D :D

 

Anonymous poster hash: 65b7d...94d

Vel, jeg hadde hvertfall begynt å gråte av den gaven.. 👎

 

Anonymous poster hash: dc762...a17

Jeg hadde også grått av den gaven. Av glede og av omtanke bak. Jeg hadde stortutet! Og jeg hadde brukt den masse! Jeg hadde virkelig elsket den. Og jeg er ikke engang samisk:-P
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vær litt greie med HI da. Når man er 17 år er det ikke stas med brente mandler i gave. Vent til hun blir voksen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...