annesmil Skrevet 11. november 2014 #26 Skrevet 11. november 2014 Selvfølgelig er er joggebukse greit. Hvorfor i alle dager skulle det ikke være det? Som de fleste andre her skriver, så lenge de er hele og rene (ved levering.... er jo ofte ikke like rene når jeg henter...) så er det jo det som er det viktigste.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. november 2014 Forfatter #27 Skrevet 11. november 2014 Selv synes jeg rett og slett ikke at joggebukse er til annet enn hjemmebruk og trening
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #29 Skrevet 11. november 2014 Hva er galt med joggebukse, som er hel og ren, og ikke utslitt? Eller mener dere slike treningstights? Eller er det en spesifikk type bukse? Guri hva man skal bry seg med😂 Anonymous poster hash: c0dbd...ccf
Englenemine Skrevet 11. november 2014 #31 Skrevet 11. november 2014 Ja joggebukser er greit skoletøy. Behagelig
HeltAnonym Skrevet 11. november 2014 #32 Skrevet 11. november 2014 Altså.. Seriøst? Er det virkelig en uting med joggebukse på skolen? Og det sier dere høyt til barna deres? At det ikke er greit med joggebukse? Hva tror dere de sier til de som faktisk går med det på skolen da? Alt man skal legge seg opp i! Nå har jeg kun BhgbArn, men de går oftes i joggebukse, fordi det er mest behagelig å bevege seg i! Hadde det vært akseptert i jobblivet hadde jeg jammen gått i det selv. Neida det ser ikke alltid like fint ut men du dæven så godt det er å ha på!! Sier meg enig med sug lut her.. Joggebukse er akseptert fra Bhg til master;)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #33 Skrevet 11. november 2014 Selvfølgelig er det greit?!? Hadde jeg hatt det aktivitetsnivået i min jobb, så hadde jeg også gått i joggebukse. Og fargen spiller heller ingen rolle... Merkelig å skulle pynte ungene for skole, før de ønsker det selv. Anonymous poster hash: 29ab6...81e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #34 Skrevet 11. november 2014 Den eneste grunnen til at det ikke skulle ha vært greit, ville vært at noen wannabe fisefine damer ikke syntes det var "fint" nok. Unga bryr seg i hvert fall ikke, neppe fedrene og åpenbart ikke flertallet sv mødrene. Ergo kan det oppleses og vedtas som greit Anonymous poster hash: 9e190...2c9
TøffiTrynet☠ Skrevet 12. november 2014 #35 Skrevet 12. november 2014 Om hun bare ville hatt på joggebukse så... Nå går hun riktignok siste året i barnehagen. Men i går hadde hun på seg lilla pysj med glitter-skjelett, og rosa tyllskjørt! 😜 Så... Joggebukse hadde absolutt vært å foretrekke! 😂
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. november 2014 #36 Skrevet 12. november 2014 Joggebukse er det som blir brukt mest her! Mye treningsdresser! Han er en skikkelig idrettsgutt, så kler han ikke opp som en liten Abel mot hans vilje. Det finnes nyanser mellom å se ut som Oliwer Twist på kjøret og fine joggedresser fra både Hummel og Adidas. De er jo aktive, når de begynner å perle skal jeg vurdere olabuksetvang!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #37 Skrevet 12. november 2014 Joggebukse er fantastisk! Jeg syns det er helt feil at små barn som skal leke og bevege seg masse i løpet av dagen skal gå med trange og stive klær som helst ikke skal ødelegges. Jeg blir sprø av å ta med barn i lekeland eller på lekeplassen og så har foreldrene kledd dem i trange olabukser og skjorte eller kjoler og strømpebukser, håpløst! Husker at flere barn i barnehagen ble sittende stille gjennom leketiden fordi de knapt klarte å klatre i lekestativet pga trange bukser. Anonymous poster hash: d9835...eca
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #38 Skrevet 12. november 2014 Joggebukser er helt greit synes jeg. Eldste har selv bestemt klær i flere år og det er sjelden jeg legger meg opp i det. Lillebror på 7 år forventer enda at jeg skal finne frem klær. Jeg tenker litt at jeg velger de fineste myke bomullsbuksene til skole, besøk osv og gjerne de eldre mindre fine buksene når de skal være med faren og jobbe. Men komfort er viktigst
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #39 Skrevet 12. november 2014 Nei, her styrer vi unna joggebukser. Anonymous poster hash: e4b7a...cd5
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #40 Skrevet 12. november 2014 Her får barna bruke hva de selv ønsker. Datteren min på 13 år bruker fortsatt mye joggebukser og. Sønnen på 7 år er og veldig glad i joggebukser, det er jo behagelig og godt og gå med. Han er og ganske tynn, og stive bukser må vi jo snurpe så mye sammen, at det blir jo stivt og klumpete rundt livet. Så er bedre med joggebukser. Jeg er selv student, og favoritt eksamens antrekket er trenings tights med en diger cardigan til, skal man sitte i 6 timer og bare skrive, vil jeg ha på meg mest mulig behagelige klær. Anonymous poster hash: b6ccb...89c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #41 Skrevet 12. november 2014 Joggebukse er fantastisk! Jeg syns det er helt feil at små barn som skal leke og bevege seg masse i løpet av dagen skal gå med trange og stive klær som helst ikke skal ødelegges. Jeg blir sprø av å ta med barn i lekeland eller på lekeplassen og så har foreldrene kledd dem i trange olabukser og skjorte eller kjoler og strømpebukser, håpløst! Husker at flere barn i barnehagen ble sittende stille gjennom leketiden fordi de knapt klarte å klatre i lekestativet pga trange bukser. Anonymous poster hash: d9835...eca Fortell meg gjerne hva som er ubehagelig/problematisk med kjole/tunika og strømpebukse/tights??? Det finnes jo knapt noe mer behagelig i hele verden! Elsker at jentene kan kle seg både behagelig OG pent uten å bruke joggebukser. Gutten bruker litt joggebukser, men da av litt penere type og med finere gensrer eller vest til. Anonymous poster hash: 23ba0...f43
kråkemamma Skrevet 12. november 2014 #42 Skrevet 12. november 2014 Ja til joggebukser Her har guttungen joggebukser eller ulltøy i bhg. Han trives med det og er aktiv så da driter vi om naboen mener vi ser ut som slasker. Han skal få bruke joggebukser til han blir pensjonist for meg. Både jeg og tenåringen går ute i offentligheten i joggebukser. Ser stakkars unger i trange stive bukser og nystrøkne skjorter i bhg. Det er nok digg under dressen ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå